EMOTHREAD
Re: EMOTHREAD
Pulshu vois pikkuhiljaa tehdä jotain noille Stormreaverin jonoille, mä en oo kovin hyvä odottamaan. Sinun tehtäväsi Disharmonyn guildmasterina on kuitenkin pitää realmi kunnossa että kiltalaiset pääsevät pelaamaan välittömästi jos tahtovat.
Ja toiseksi ei oo kivaa että sun serveri sai taas G-Lined Quakenettiin -.-
1) meni proffa vituilleen
2) ratikka menee nenän edestä
3) metro menee nenän edestä
4) paskat kengät juoksemisee
5) puhelimesta hajos näyttö
6) myöhästyin 5 min raidista
7) VITTU STORMIL 700 IHMISTÄ JONOA
8) VITTUSAATANADNSDFNDSAFNASDNFGNSGNAWERGKWERGPWRPGNPIRFPS
2) ratikka menee nenän edestä
3) metro menee nenän edestä
4) paskat kengät juoksemisee
5) puhelimesta hajos näyttö
6) myöhästyin 5 min raidista
7) VITTU STORMIL 700 IHMISTÄ JONOA
8) VITTUSAATANADNSDFNDSAFNASDNFGNSGNAWERGKWERGPWRPGNPIRFPS
Jep... tarvinnee näköjää hakee trust tuoho disharmony.no-ip.info osotteeseenki.kosha wrote:Pulshu vois pikkuhiljaa tehdä jotain noille Stormreaverin jonoille, mä en oo kovin hyvä odottamaan. Sinun tehtäväsi Disharmonyn guildmasterina on kuitenkin pitää realmi kunnossa että kiltalaiset pääsevät pelaamaan välittömästi jos tahtovat.
Hae disharmony.fi osotteelle kans samal et voin pyörittää mun 10'000 botin takeover networkkii siitä ok?! )pulshu wrote:Jep... tarvinnee näköjää hakee trust tuoho disharmony.no-ip.info osotteeseenki.kosha wrote:Pulshu vois pikkuhiljaa tehdä jotain noille Stormreaverin jonoille, mä en oo kovin hyvä odottamaan. Sinun tehtäväsi Disharmonyn guildmasterina on kuitenkin pitää realmi kunnossa että kiltalaiset pääsevät pelaamaan välittömästi jos tahtovat.
No sehän kuulosti hyvältä! Jos ei kuitenkaan. Tarkotus ois et kaikki irc shell palvelut pyörii tuossa disharmony.no-ip.info masiinassa.Hyperi wrote:Hae disharmony.fi osotteelle kans samal et voin pyörittää mun 10'000 botin takeover networkkii siitä ok?! )pulshu wrote:Jep... tarvinnee näköjää hakee trust tuoho disharmony.no-ip.info osotteeseenki.kosha wrote:Pulshu vois pikkuhiljaa tehdä jotain noille Stormreaverin jonoille, mä en oo kovin hyvä odottamaan. Sinun tehtäväsi Disharmonyn guildmasterina on kuitenkin pitää realmi kunnossa että kiltalaiset pääsevät pelaamaan välittömästi jos tahtovat.