IRL tiedot:Olen tällänen huumorii ymmärtäväinen kotkalainen perus jannu en ole tällä hetkellä töissä/koulussa...
Etunimi:Janne
Ikä:21
Tietokoneen tiedot:joo tää on tällänen pakettikone vuodelt 2006^^ mut kyl jaksaa pyörittää raidei ihan hyvin
Muuta:
Character tiedot: 4/5 t9 ja muut on jostaa naxx loot.
Nick: Rümilus - ( http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... C3%BCmilus ) -
Class, race & spec: Orc Shaman ( elemental )
Proffut:mining & -
Aktiivisuus: like 24/7
Normaalit peliajat: 6-8tuntii päiväs riippuu onks kavereit pelailees
Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: jotain menoa voi olla joskus mutta kyllä ilmoitan niistä jos en pääse raideille...
Kokemus
Entiset killat (ja syyt miksi lähdit): tämä on vain kaveri kilta ja vaihoin realmia dunemaulilta tänne sekä alliancesta hordeksi että pääsisin raidaamaan suomalaisten kanssa.
PVE kokemus:toc10/25,naxx10/25,ony10,os10/25 sekä uldual 10m (9vai 10 bossia)
Altit, pvp kokemus yms:altteja on 1 rogue sekä olen enemmän pve miehiä ^^
Disharmonyyn?
Suosittelijoita / kavereita killassa: en tunne ketään disharmony killasta tällä hetkellä
Odotukset ja tavoitteet: toivon että tulee hyviä/hauskoja raidi hetkiä sekä uusia kavereita
Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: jos haluatte aktiivisen sekä osaavan miehen alun kiltaan niin inviä vaan
Muuta: hmm... joo eipä tuu mitää mielee muutaku et paukkuu tykkään poltella
APPLY ele shaman (rumilus)
Re: APPLY ele shaman (rumilus)
joo ja mitä tulee tbc raideihin nii kara,ssc,mountHyjal,gruul.
Jep tää on kyl ihan lupaava.
ois iha jees jos ois 2 proffuuki tapissa Armoryski näyttää olevan atm enha gear :<
joo ku tuli voassa oltua eilen nii se on päivittän sen armoryn sivun just
Geari o yhtä kuraa kun mun altin altin altin offspec. Mut kai tä vois testii ottaa ja kattoo jos osaa pelaa ni antaa gearii.
"Ladies, I'm Steve Stifler and I have an 11-inch penis... around! Think about it."
Nii. Gear on t9. Mutta gearhan on aina korjattavis, muo itseä pistää vaan silmään toi jc skill 1 ja se et olis on pvp encha. Mut kaiken kaikkiaa mun puolest voitas kokeilla.
Jep jep. Eiköhän invailla joukkoon sekavaan ja gear on äkkiä korjattu aktiivisuudella & osaavalla pelaamisella.