EMOTHREAD

Disharmony @ Stormreaver EU
Otrdi
Posts: 196
Joined: 18 Dec 2008 18:17

Re: EMOTHREAD

Post by Otrdi »

Tässä niille teidän healing done -kuville vähän vastapainoo =)

http://img21.imageshack.us/img21/65/wow ... 234104.jpg

Vedetty ilman personal healerii btw..
Image
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: EMOTHREAD

Post by Hymy »

Kestäny pari tuntii näköjää
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
User avatar
Velhoprkl
Posts: 202
Joined: 12 Nov 2008 02:12

Re: EMOTHREAD

Post by Velhoprkl »

Erathonin applyyn viitaten : miksi teidän pitää olla niin ilkeitä?

Mehän haetaan jengii vai haetaanko? melkein kaikkiin viimeaikasiin applyihin vastattu "mjoo taitaapi olla täynnä" "en tiedä" sitten kun raidit alkaa on totuus erinlainen. Tosin kaikkihan on suhteellista ja tästä väännetty kättä monta kertaa mutta tarvi ruveta silti kiusaamaan ihmisiä.

Äijä teki rehellisen applyn, menneet on menneitä ja en kyllä nähny tossa mitään viitaten siihen kiltahyppelyyn. Minäkin olen vaihtanut kiltaa pari kertaa kun ei olla enää raidattu ja ollu parhaissa : Draama, Cube ja Disharmony. Dissi taitaa nyt jäädä viimeiseksi killaksi jos vielä ruvetaan "kesätaukoilemaan" tai "odottelemaan uutta lisälevyä".
User avatar
hopsu
Posts: 334
Joined: 10 Mar 2008 23:12
Location: Porvoo

Re: EMOTHREAD

Post by hopsu »

Samaa mieltä....

...mutta...

...meiziki ollu draamaz joten eipä se kyl paljoa vaadi :roll: :lol:






8-)
Image 8-)
Image
Rhianne
Warrior Officer
Posts: 185
Joined: 23 Jun 2008 17:24

Re: EMOTHREAD

Post by Rhianne »

Ei niistä pelaajista niin suurta pulaa ole että jokainen onnen onkija pitäisi kiltaan ottaa. Tuli ehkä vähän hätiköityä tuon Erathornin kanssa mutta muistan hyvin kuinka vitutti se hyppäys kun itse yritti parhaansa mukaan saada killan pidettyä vielä kasassa niin porukkaa lähtee parempien epiccien perään heti kun killalla menee vähän heikommin.

EDIT: Viimeisimmistä kymmenestä applyyjasta neljä otettu kiltaan, mikä ei mun mielestä todellakaan ole liian pieni prosentti jos halutaan progressia saada.
Image
Image
TOPAIS
Druid Officer
Posts: 212
Joined: 04 Apr 2008 17:08

Re: EMOTHREAD

Post by TOPAIS »

Ei se Erathoni mun mielest sillo aikoinaa niinkää looti vaa raidie peräs lähteny draamailee. Mut samapa tuo enää.
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: EMOTHREAD

Post by pulshu »

TOPAIS wrote:Ei se Erathoni mun mielest sillo aikoinaa niinkää looti vaa raidie peräs lähteny draamailee. Mut samapa tuo enää.
Juu vähä samanlainen muistikuva mulla oli tapahtumista.
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: EMOTHREAD

Post by pulshu »

Velhoprkl wrote:Erathonin applyyn viitaten : miksi teidän pitää olla niin ilkeitä?

Mehän haetaan jengii vai haetaanko? melkein kaikkiin viimeaikasiin applyihin vastattu "mjoo taitaapi olla täynnä" "en tiedä" sitten kun raidit alkaa on totuus erinlainen. Tosin kaikkihan on suhteellista ja tästä väännetty kättä monta kertaa mutta tarvi ruveta silti kiusaamaan ihmisiä.

Äijä teki rehellisen applyn, menneet on menneitä ja en kyllä nähny tossa mitään viitaten siihen kiltahyppelyyn. Minäkin olen vaihtanut kiltaa pari kertaa kun ei olla enää raidattu ja ollu parhaissa : Draama, Cube ja Disharmony. Dissi taitaa nyt jäädä viimeiseksi killaksi jos vielä ruvetaan "kesätaukoilemaan" tai "odottelemaan uutta lisälevyä".
Tuo on kyllä ihan totta sinänsä et voitais koettaa vittuilla vastedes pikkasen vähemmän tuolla rekrytointi osiolla. Ei kohta arimmat jannut uskalla ees hakemusta pistää kun isot pahat pojat käy haukkumassa ja hakkaamassa ihan kivenkoloon. :-) Pidän vähä rekry osioo silmällä ja alan editoimaan viestejä jos noita tulee vastaan.
Image
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: EMOTHREAD

Post by Hymy »

Era oli iha kiva jäby imo kiltaa ku tarvitaa resto shammui 8)
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
Rhianne
Warrior Officer
Posts: 185
Joined: 23 Jun 2008 17:24

Re: EMOTHREAD

Post by Rhianne »

pulshu wrote:
Tuo on kyllä ihan totta sinänsä et voitais koettaa vittuilla vastedes pikkasen vähemmän tuolla rekrytointi osiolla. Ei kohta arimmat jannut uskalla ees hakemusta pistää kun isot pahat pojat käy haukkumassa ja hakkaamassa ihan kivenkoloon. :-) Pidän vähä rekry osioo silmällä ja alan editoimaan viestejä jos noita tulee vastaan.
Ehkä se on parempi että ne arimmat jannut ei uskalla sitä applya laittaa kun ne tuskin meiän raideillakaan viihtyisi :D
Image
Image
Post Reply