EMOTHREAD

Disharmony @ Stormreaver EU
User avatar
Shaqu
Posts: 237
Joined: 10 Mar 2008 23:19
Location: Oulu

Re: EMOTHREAD

Post by Shaqu »

kosha wrote:Olette niin perseetä että rollasin allyn ja meen pelaan muiden kanssa
Image

EDIT: Liitteenä kuva joka todistaa teidän olevan perseestä
Image
Tuossa raidgroupissa taitaapi olla Disharmonyn paras porukka ikinä. Noh, pari sieltä puuttuu mutta silti.
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: EMOTHREAD

Post by pulshu »

Ui ui.. lengenda kuvia. :-D "...vittu shear meni läpi...".
Image
kosha
Officer
Posts: 244
Joined: 13 May 2008 18:30

Re: EMOTHREAD

Post by kosha »

Huomionarvoista on vieläkin se, että minä johdan dmg mittaria.

Draama ja emoilu on wowin suola. Aina kun luulen että tällä pellillä ei ole minulle enää mitään annettavaa päättää joku neropatti leavata killasta ja perustaa uuden tms vastaavaa. Tänäänkin nauroin aidosti ääneen kun näin guild logista, että ppl on lähtenyt, ja jälleen kerran pääsin sanomaan "mitä minä sanoin?".

Ainoa asia tässä harmittaa on se, että hyeena on vieläkin lapsellisella foorumilakollaan.

Ps. en nähtävästi osaa muodostaa edes kieliopillisesti oikeita lauseita ja sitten joku hyeena kehtaa vaatia minua runoilemaan.

EDIT: SHAQU, juuri poistin kaikki alttisi killasta koska vitutti että on niin paljon officer altteja killassa.
User avatar
Shaqu
Posts: 237
Joined: 10 Mar 2008 23:19
Location: Oulu

Re: EMOTHREAD

Post by Shaqu »

kosha wrote:
EDIT: SHAQU, juuri poistin kaikki alttisi killasta koska vitutti että on niin paljon officer altteja killassa.
Sä olet niin kuollu....


Mikäs se kilta olikaan minkä Monkstrolls ja muut pellet perusti sillon ihan BC'n lopussa ku ne leaves disharmonyn? Rupesi taas HYMYilyttään ku muistelin sitä.
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: EMOTHREAD

Post by pulshu »

Se oli RENZOGUGEN tai joku aika lähelle ainaki! Mikä se yks priest peluri oli kun sitä perusteli siinä öö eilen sitä just Koshan kanssa muisteltiin mut ei tullu nimi mieleen.
Image
User avatar
Kullimeri
Officer
Posts: 80
Joined: 02 Feb 2009 21:14

Re: EMOTHREAD

Post by Kullimeri »

Vois perustaa oman killan ja ottaa vaan ele shammuja sinne! Sit pelkkiä rated bg:tä 10 ele shammun voimin! KYLLÄH!
Image
Image
[20:29:35] [G] [80:Todiefor]: täh?
Bauhaas
Posts: 232
Joined: 22 Mar 2008 11:16

Re: EMOTHREAD

Post by Bauhaas »

pulshu wrote:Se oli RENZOGUGEN tai joku aika lähelle ainaki! Mikä se yks priest peluri oli kun sitä perusteli siinä öö eilen sitä just Koshan kanssa muisteltiin mut ei tullu nimi mieleen.
Avatari x D

Meizi (H)
"Ladies, I'm Steve Stifler and I have an 11-inch penis... around! Think about it."
User avatar
Mayah
Posts: 86
Joined: 04 Nov 2009 10:34
Location: Helsinki

Re: EMOTHREAD

Post by Mayah »

Bauhaas wrote:
pulshu wrote:Se oli RENZOGUGEN tai joku aika lähelle ainaki! Mikä se yks priest peluri oli kun sitä perusteli siinä öö eilen sitä just Koshan kanssa muisteltiin mut ei tullu nimi mieleen.
Avatari x D

Meizi (H)
Ei hitto mä unohdin et Samikin on ollu dississä joskus =) Se on kyllä aina pidetty jätkä mihin se meneekään, on jo ELssäkin saanu wihaa niskaan =)
"Kehitysvammainen, joka osaa näytellä hyvin."
-Frank Sinatra-
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: EMOTHREAD

Post by Hymy »

pyllysex
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
User avatar
Mayah
Posts: 86
Joined: 04 Nov 2009 10:34
Location: Helsinki

Re: EMOTHREAD

Post by Mayah »

Hymy wrote:pyllysex
Loistava kontribuutio! Arvostan.
"Kehitysvammainen, joka osaa näytellä hyvin."
-Frank Sinatra-
Post Reply