bt/mh

Disharmony @ Stormreaver EU
Kleriokk
Posts: 2
Joined: 11 Jul 2008 16:21

bt/mh

Post by Kleriokk »

eli juu, juttelin tos todieforin kanssa looteista jotka haluaisin ja mitä kukaan ei tarvisi
ja listaan itemit jotka haluaisin ostaa joten roguet ja muut saavat itse asia tähä jotka tarvitsevat/ei tarvitse

[Blade of Infamy] Anetheron

[Mantle of Darkness] Naj'entus

[Nether Shadow Tunic] Supremus

eli tos ny varmaa alku bosseilta ne joita olisin havittelemassa :P
postatkaa need jos tarvitsette jotain noista vielä.

E: belt of deep shadow craftäjää myös
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: bt/mh

Post by pulshu »

Eiköhän noita voi koettaa kaupitellakkin jos ei isoa tarvetta kellään o.
Image
User avatar
Shadefor
Posts: 5
Joined: 26 Jun 2008 10:29

Re: bt/mh

Post by Shadefor »

Tänne se mantle ja miekka eikä millekkään sightin randomrouskalle.
Image
Kleriokk
Posts: 2
Joined: 11 Jul 2008 16:21

Re: bt/mh

Post by Kleriokk »

shade, johtuen siitä että rollasin hunusta rogueen ja geari ei ole kummoinen kkthxbye?
Valanas
Posts: 6
Joined: 26 Jun 2008 14:15

Re: bt/mh

Post by Valanas »

Imo ei myyntiin jos niitä kerta oikeesti tarvitaan.
Image
User avatar
Shadefor
Posts: 5
Joined: 26 Jun 2008 10:29

Re: bt/mh

Post by Shadefor »

Täh? Sanoit ekassa postauksessas että killan roksut saa tulla mainitsemaan jos tarttevat kys. itemeitä, joten mainitsin tarvitsevani noista kahta.
Saattaa toki olla, että ymmärsin tarkoituksen väärin, sillä noista lauseista ei saa mitään selvää.
Image
Bauhaas
Posts: 232
Joined: 22 Mar 2008 11:16

Re: bt/mh

Post by Bauhaas »

Pixelii ei myydä, voideja tarvitaan. Toki jos ostaja on nainen ja mun kanssa hinnasta sovitaan niin asiasta voidaan neuvotella.
"Ladies, I'm Steve Stifler and I have an 11-inch penis... around! Think about it."
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: bt/mh

Post by Hymy »

i ned evrithing

ps. valanas sun sigis on mahtava

ps2. eikö kannattaisi esim saunalta / draamalta ennemmin niitä ostella? just a suggestion.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
User avatar
Hyttynen
Posts: 20
Joined: 27 Jun 2008 00:15

Re: bt/mh

Post by Hyttynen »

joo tota tosiaan... oon vähän tätä kamojen "myyntiä" vastaan.. otetaan joku random jätkä
jostain helvetistä messiin,se maksaa killan leaderille kama menee hänelle. Tässäkin menee
yksi raid spotti jollekkin randomille (vaikka oliskin vaan yhden bossin verran,ja joku joka
ei tarvi siltä mitään,niin silti oon randomien raidille ottoa vastaan) ja sitten vielä
mun mielestä geari pitää itte ansaita/hankkia eikä ostaa. Kaikkia ei oo tarkotettu
myytäväksi,siksi on bop.
ceeke
Posts: 47
Joined: 26 Jun 2008 21:26

Re: bt/mh

Post by ceeke »

Hyttynen wrote:joo tota tosiaan... oon vähän tätä kamojen "myyntiä" vastaan.. otetaan joku random jätkä
jostain helvetistä messiin,se maksaa killan leaderille kama menee hänelle. Tässäkin menee
yksi raid spotti jollekkin randomille (vaikka oliskin vaan yhden bossin verran,ja joku joka
ei tarvi siltä mitään,niin silti oon randomien raidille ottoa vastaan) ja sitten vielä
mun mielestä geari pitää itte ansaita/hankkia eikä ostaa. Kaikkia ei oo tarkotettu
myytäväksi,siksi on bop.
Image
Hiotaan vähän taktiikoita, kyllä se siitä menee.
Post Reply