Hyvää joulua! <3

Disharmony @ Stormreaver EU
Post Reply
User avatar
Kullimeri
Officer
Posts: 80
Joined: 02 Feb 2009 21:14

Hyvää joulua! <3

Post by Kullimeri »

Image
Image
[20:29:35] [G] [80:Todiefor]: täh?
User avatar
Mayah
Posts: 86
Joined: 04 Nov 2009 10:34
Location: Helsinki

Re: Hyvää joulua! <3

Post by Mayah »

En jaksa etsiä yhtä legendaarista videoo, mutta munki puolesta kaikille oikein miellyttävää ja rauhaisaa joulua <3

Palailen pelailemaan taas ensi viikolla jossain vaiheessa :)
"Kehitysvammainen, joka osaa näytellä hyvin."
-Frank Sinatra-
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Hyvää joulua! <3

Post by pulshu »

Hyvää joulua hanipuppelit! Ollaan ihmisiks!
Image
User avatar
Hyeena
Posts: 272
Joined: 16 Mar 2008 15:41

Re: Hyvää joulua! <3

Post by Hyeena »

Noniin, siinä se nyt sitten oli. Joulu. Vituttaa kun nykyajan pullamössöporukka on aivan kujalla Wanhanajan jouluperinteistä.
Ensinnäkin sukuloimaan mennessä ei koskaan ajeltu kuuttakymppiä ihmetellen tippuuko lunta enemmän tuulilasiin vai takapuskuriin. Silloin mentiin vesi kielellä keskellä suuta sataaneljääkymmentä väistellen pukkeja kohti kinkkua.
Perille päästessä tarjotaan kättä toivottaen hyvää Joulua, ennen tavattiin heti iskeä käteen se puoliksijuotu viinapottu tai korkkaamaton joulukalja. Pukkia odotellesa turistaan mukavia ja ihmetellään maailman menoa, kun tapana on ollut vetää sormikoukkua ja haviäjäjä on tupannut hermostuksissaan lyömään tonttulaakin pois päästä vastapelurilta.
Sitten saapuu itse Joulupukki, parta kammattuna ja nuttu vastapestynä. Vittu mun kummiflikkaani ja nukahti välittömästi kun pukki tuli nakkaamaan unihiekkaa suustaan ja halusi siitä viiskymppiä. Oma tyttäreni nukkui ennen pukin tuloa jo, ettei siitä sen enempää.
Ennen oli muksuilla riitti mielenkiintoa mitä on pukki syönyt tutkiessaan epävalkoista partaa. Aijaijai, kun itse lapsen arvuuttelin onko Pukki juonut Lasolia vai jotain partavettä, sitten veikattiin sisareni kanssa onnistuuko pukin kähveltää jouluviinat ilman selkäsaunaa. Epäonnistunut yritys usein palkittiin joululauluilla, mutta Pukin onnistuessa jollain oli kuitenkin varapullo viinaa josta riideltiin sitten seuraavaan jouluun asti, että kuka sen lopulta joi.
Nykyajan jouluun tuntuu kuuluvan ajatelma antaa joku luonnonystävällinen epämuovilahja. Itsehän teen lahjani vaikka ydinjättestä, jos se vain muita vituttaa.

Hyvää joulupäivää kaikille <3
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
User avatar
Velhoprkl
Posts: 202
Joined: 12 Nov 2008 02:12

Re: Hyvää joulua! <3

Post by Velhoprkl »

Vitun joulu... vitun kapitalistien rahastuspaskajuhla... vitun himo/homouskovaisten tekopyhäpaskajuhla... vittu... vitun hyvää joulua... vittu se meni jo...
User avatar
Shaqu
Posts: 237
Joined: 10 Mar 2008 23:19
Location: Oulu

Re: Hyvää joulua! <3

Post by Shaqu »

Kolome yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen!
Image
Post Reply