Kertokaas..

Disharmony @ Stormreaver EU
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Kertokaas..

Post by pulshu »

No nii joo olin taas vähä ajattelematon. :-(
Image
Bauhaas
Posts: 232
Joined: 22 Mar 2008 11:16

Re: Kertokaas..

Post by Bauhaas »

Ei oo paljo naisten tai no tyttöjen perässä kerenny juosta ku on töissä pitäny korjata eesti ja venäläispoikien jälkee. Joka päivä tullu taas ylitöitä painettuu ja muuta. Lapin lomareissukin meni säiden puoletsa metsään ku kertakaan ollu yli 15astetta lämmintä ja 11/12 päivistä sato vettä.
"Ladies, I'm Steve Stifler and I have an 11-inch penis... around! Think about it."
User avatar
hopsu
Posts: 334
Joined: 10 Mar 2008 23:12
Location: Porvoo

Re: Kertokaas..

Post by hopsu »

intissä on kiwaa t. viestimies Hopeamaa
Image 8-)
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Kertokaas..

Post by pulshu »

hopsu wrote:intissä on kiwaa t. viestimies Hopeamaa
Jee viestimiehet on kovimpii jätkii! Onnittelut!
Image
User avatar
Shaqu
Posts: 237
Joined: 10 Mar 2008 23:19
Location: Oulu

Re: Kertokaas..

Post by Shaqu »

Onko täällä vielä ketää? Nyt joka helvetin iikka takasi wowiin, stormreaverille, ostamaan peliaikaa, DISHARMONYYN. Ruvettais taas vääntämään jotain semivakavaa raidausta jos porukkaa tulis edes jonkunverran. Kuukauden ajan tuolla taas roikkunut ja nyt sain tietää että jotkut lähteny jonnekki helvetin xaviukselle? ;_; Takasi sieltä (h)
Image
User avatar
Shaqu
Posts: 237
Joined: 10 Mar 2008 23:19
Location: Oulu

Re: Kertokaas..

Post by Shaqu »

sen verran vielä, että huomenna disharmonyn icc10 19:00, kaikki halukkaat messiin.
Image
User avatar
Hyeena
Posts: 272
Joined: 16 Mar 2008 15:41

Re: Kertokaas..

Post by Hyeena »

Shaqu wrote:Onko täällä vielä ketää? Nyt joka helvetin iikka takasi wowiin, stormreaverille, ostamaan peliaikaa, DISHARMONYYN. Ruvettais taas vääntämään jotain semivakavaa raidausta jos porukkaa tulis edes jonkunverran. Kuukauden ajan tuolla taas roikkunut ja nyt sain tietää että jotkut lähteny jonnekki helvetin xaviukselle? ;_; Takasi sieltä (h)
Onko tuo nyt ihme sen jälkeen kun säikäytit kaikilta paskat housuun sen takia, että minulla oli vähän asiaa Akamalle? Taisi olla vuosipäivä sattuneesta, kun joukkopako iski kiltaan. Kaikille tuli mieleen että Shaqu saa pian perinteisen keväisen raivokohtauksen ja vaihtoivat varmuudeksi serveriä, nykyajan nuoriso on niin arkaa. Minullehan sinä olet aina oma pikku simasuu. ;)

Edit: Mihin vittuun internet on kadottanut minun hienon shaqu-videon? :(
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Kertokaas..

Post by pulshu »

Diih meikäläiseltä saa ne GM oikeudet kyllä ku tekee tiketin asiasta että oon ollu offline sen verta pitkään niin sit joku officer ne eka sit saa ja sen jälkeen voi puolestani joku aktiivinen ne ottaa kuhan ny homman nimi ei oo vaan tyyliin tyhjätä gbank tms. Mun charrun postissa ois vissiin tukku flaskeja jne sinne pankkiin ku niitä kai palauteltiin Bafun accountin haxauksen jäljiltä sinne.
Image
User avatar
Shaqu
Posts: 237
Joined: 10 Mar 2008 23:19
Location: Oulu

Re: Kertokaas..

Post by Shaqu »

Hyeena wrote:
Shaqu wrote:Onko täällä vielä ketää? Nyt joka helvetin iikka takasi wowiin, stormreaverille, ostamaan peliaikaa, DISHARMONYYN. Ruvettais taas vääntämään jotain semivakavaa raidausta jos porukkaa tulis edes jonkunverran. Kuukauden ajan tuolla taas roikkunut ja nyt sain tietää että jotkut lähteny jonnekki helvetin xaviukselle? ;_; Takasi sieltä (h)
Onko tuo nyt ihme sen jälkeen kun säikäytit kaikilta paskat housuun sen takia, että minulla oli vähän asiaa Akamalle? Taisi olla vuosipäivä sattuneesta, kun joukkopako iski kiltaan. Kaikille tuli mieleen että Shaqu saa pian perinteisen keväisen raivokohtauksen ja vaihtoivat varmuudeksi serveriä, nykyajan nuoriso on niin arkaa. Minullehan sinä olet aina oma pikku simasuu. ;)

Edit: Mihin vittuun internet on kadottanut minun hienon shaqu-videon? :(

http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... 6c1cdc2c6e

naurattaa joka kerta.
Image
User avatar
Ipi
Officer
Posts: 78
Joined: 28 Feb 2010 19:35

Re: Kertokaas..

Post by Ipi »

:D Oli muute hölmö video. Vaikken tiiä mitä te vanhat dissiläiset ootte puuhannu.... hyih.
Image
Post Reply