mulla on salaine roguealtti eli mulle ne officerit.
ja tästähän ei luonnollisesti edes keskustella, tein päätöksen teidän puolesta. kiitos.
örkki rogue apply
Re: örkki rogue apply
En tod oo mihkää renzokuukenii menny mut rollaan warrulle wotlkis.Hymy wrote:Tuooota, ei taida ku penatti ja cenria, joka pelaa jos on aikaa, elikkäs mun mielestä niitä on kaks, ku eikös toi rhianne menny rensokuukkenii ja glaive johonki magnificenttii tjsp.

Rhianne@Renzokuken, joo 

"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.
hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
hopsu wrote:
WELL OK !
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.
hopsu wrote:
hopsu wrote:
Jos Timo niin sanoo, niin kyllä katoit. Hymy on koko kolmesekuntisen officeriuransa aikana ollut hyvin valppaana killan tapahtumista. Älä katsele enää sinne suuntaan, hyihyi.Rhianne wrote:En oo ees kattonu siihen suuntaan.
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
Nii-i, muttaku pitää väittää vastaa kaikesta :\
hopsu wrote:
hopsu wrote:
Tämmöset voit alkaa jo suosiolla jättämään pois, alat haiskahtaa joltain Naylen soulmatelta, mitä en pidä kovin positiivisena asiana. Vai onko nyt kenties kyseessä jotain teinihaX0r-paskaa, mitä ei Jartzua vanhemmat ymmärrä? Vittuun nuo koodikielet, paskapostit ja kaikki muukin mitä en tajua.Noutis wrote:e & e & e e e

Niin ja tervetuloa kiltaan

"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"