mulla on salaine roguealtti eli mulle ne officerit.
ja tästähän ei luonnollisesti edes keskustella, tein päätöksen teidän puolesta. kiitos.
örkki rogue apply
Re: örkki rogue apply
En tod oo mihkää renzokuukenii menny mut rollaan warrulle wotlkis.Hymy wrote:Tuooota, ei taida ku penatti ja cenria, joka pelaa jos on aikaa, elikkäs mun mielestä niitä on kaks, ku eikös toi rhianne menny rensokuukkenii ja glaive johonki magnificenttii tjsp.
Rhianne@Renzokuken, joo
aijaa, warrullako sä sit kävit renzokukenis tai jotai, vai miks must tuntuu et kävit jollai siel, emt.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.
hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
hopsu wrote:
WELL OK !
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.
hopsu wrote:
hopsu wrote:
Jos Timo niin sanoo, niin kyllä katoit. Hymy on koko kolmesekuntisen officeriuransa aikana ollut hyvin valppaana killan tapahtumista. Älä katsele enää sinne suuntaan, hyihyi.Rhianne wrote:En oo ees kattonu siihen suuntaan.
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
Nii-i, muttaku pitää väittää vastaa kaikesta :\
hopsu wrote:
hopsu wrote:
Tämmöset voit alkaa jo suosiolla jättämään pois, alat haiskahtaa joltain Naylen soulmatelta, mitä en pidä kovin positiivisena asiana. Vai onko nyt kenties kyseessä jotain teinihaX0r-paskaa, mitä ei Jartzua vanhemmat ymmärrä? Vittuun nuo koodikielet, paskapostit ja kaikki muukin mitä en tajua.Noutis wrote:e & e & e e e
Niin ja tervetuloa kiltaan
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"