Korzhul level 80 Protection warru

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Post Reply
Korzhul

Korzhul level 80 Protection warru

Post by Korzhul »

Ingame nimi: Korzhul (kaverit haukkuneet kortsuksi)

Ikä: vaan 15v minä mutta älkää antako sen häiritä.

Spec: Protection spekkihän minä olen. oon kokeillut vähä eri spekkejä mikkä toimii parhaiten ku en itse oikein pidä näistä "cookie cutter" spekeistä.

Kokemus: Kokemusta löytyy Classic wowista ZG, aq20 MC (ragnaros jäi tappamatta) ja sitten BWL pari ekaa bossee. Sitten BC:stä tuli SSC/TK asti raidailtua.

Aktiivisuus: Sanoisin että tarpeeksi aktiivinen. yli 4tuntia päivässä WoW ainakin ja raidi päivinä sitä sitten ollaankin koko päivä wowissa.

Gear: No gearihan on suht hyvä mitä itse luulen. http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &n=Korzhul Ja sitten jos tuosta resiliencestä saatu Crit chance reduction ei teille kelpaa niin voin heittää toisen kilven käteen että on sitten vähintään se defense 540.

Resistance gearit: Ei ole tällä hetkellä mutta jos sitä tarvitaan. Ja siis olen tietenkin valmis hankkimaan sen gearin.

Tutut killassa: Riksamo on oikeastaan ainoa. ja hänetkin tunnen vain yhden 10man Naxx PuG raidin kautta.

Oletko munakko? jaa-a päättäkää te se.

Onko Ventriloa ja/tai mikkiä: Ventrilon omistan ja mikin omistan. Tosin joudun käyttämään kaiuttimia raidin ajan kun headset meni taas kerran rikki (samaa mallia mennyt jo 4kappaletta rikki) mutta mikki siinä toimii kuitenkin.

Tietokoneen tiedot: Prossu Intel core 2 duo E8500 @ 3,16GHz, 4GiB DDR2, Asus P5Q pro emolevy ja Näyttiksenä on ATi Radeon HD 4870x2 Hienosti on toiminut eikä mitää vikoja ole ilmentynyt että joo... tyytyväinen olen ollut tähän tietokoneesee

Muuta (Proffut, altit jne.) Alttejahan on 70warru, 70priest ja 70warlock. Warlock ja warrior ovat tosin eri serverillä. Tällä hahmolla on Ammatteina Blacksmithing ja Mining. Ja sitten lisäisin vielä että olen valmis tahkoamaan progressia kunhan saa käydä raidin aikana sentää vessassa...

Edit: ja sitten vielä voin tehdä vähä uniikimpia sigejä tänne foorumeille kuin nuo missä on UD naaman kuva ja statsit.
Hymy

Re: Korzhul level 80 Protection warru

Post by Hymy »

Ihan hyvä apply, mut en sit tiiä ku aika monta tankkia varmaan killas :P Ja sieltä se todiki sitte nousee niin mitähä se meinaa tehdä.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
Rhianne
Warrior Officer

Re: Korzhul level 80 Protection warru

Post by Rhianne »

Ihan ok apply mutta ei nyt ole tarvetta tankeille eikä warruille ylipäätäänkään, GL uuden killan ettimiseen.
Image
Image
Post Reply