Ensure hakemus

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Aduim
Apina
Posts: 342
Joined: 09 Sep 2008 16:27

Re: Ensure hakemus

Post by Aduim »

Otrdi wrote:
Aduim wrote: Ötrdi prkl olit ennen mua! Mutta jaetaan kunnia kuitenki, k? Oltiin ventis ja kaikkee ja puheltiin tosta ja kaikkee :O Boostimas vähä hercyy piiviipii,wat.
Nojoo, ehkä tän kerran ku kerran jaksoitte boostia meidän tulevaa topdps magea :twisted:
Vaik et vielkää saanu staffia :( Macen sait tho! Mut meil on jo hercuu soz, ei sitä voi voittaa muutku mä =/ Ja goodspeed. Ja andrissa. Ja nanjiro. Ja mianus.
atuim
Covad
Posts: 25
Joined: 17 Nov 2008 18:53

Re: Ensure hakemus

Post by Covad »

Ensure wrote: Entiset killat (ja syyt miksi lähdit): E V E R F R O S T, syyt: raidi liidut hölmöilee, muutenkin killassa jäseniä jonka kanssa en tule toimeen ja turhaa wipeä raideilla. (7 wipeä gluthiin)

...

Muuta: Oisi kiva saada pysyvä kilta jossa hyväksytään minut
Ensinnäkin, jos lähdet killasta siitä syystä että et tule joidenki ihmisten kanssa toimeen, tästä visiitistä tulis vähän turhan lyhyt. Itsehän olen tapellut officereja myöten kaikkien kanssa ja tällä hetkellä toisten maagien kanssa ilmiriidoissa, enkä muutenkaan tule toimeen juuri kenenkään kanssa.

Toiseksi: Hölmöjä wipejä tulee aina. Eilenkin joku druiditankki tai DK taunttas bossin missclikissä ja ihan turha ja typerä wipehän se oli.

Kolmanneksi: Tuo foorumilinkki on kyllä ainaki näin

-------------------------------

pitkä miinus.


- Ninn
Aduim
Apina
Posts: 342
Joined: 09 Sep 2008 16:27

Re: Ensure hakemus

Post by Aduim »

Covad wrote:
Ensure wrote: ...
blblbla- Ninn
Onhan tää vähä tällästä aina. Draamaa. Varmaan joka killas on sellasta. Mut dishis kyl joku vähä herkempi vois olla aika lujilla d:

Eikös tuo nimiki viittaa sisäisiin ristiriitoihin, Disharmony?
atuim
Otrdi
Posts: 196
Joined: 18 Dec 2008 18:17

Re: Ensure hakemus

Post by Otrdi »

Semmostahan se välillä on. Itse en ole ainakaan katunut liittymistä dishiin (vielä) :D
Image
Aduim
Apina
Posts: 342
Joined: 09 Sep 2008 16:27

Re: Ensure hakemus

Post by Aduim »

Otrdi wrote:Semmostahan se välillä on. Itse en ole ainakaan katunut liittymistä dishiin (vielä) :D
Tääl on kyl niin paljon manlove, ettei täältä koskaan halua poies ;O Paras kilta mis oon ollu, ja näyttää siltä et ehk viimenen jossa tuun koskaan oleenkaan. Vaik kungen sanois mitä, lopetan wowin ennenku liityn ensidiaan.
atuim
Rhianne
Warrior Officer
Posts: 185
Joined: 23 Jun 2008 17:24

Re: Ensure hakemus

Post by Rhianne »

Joo-o tuskin kiltaan tarvitaan enempää DRAAMAA.
Image
Image
Ensure
Posts: 6
Joined: 14 Jan 2009 01:14

Re: Ensure hakemus

Post by Ensure »

jos haluatte tietää jotain tarkempia syitä/seikkoja nii wispatkaa vaa minulle ingamessa.. pelailen esim nyttenkin ensurelle .. jos kiinnostaa selitykset
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Ensure hakemus

Post by Hymy »

Ei kiinnosta, en usko että pääset, ootetaan nyt kuitenki harryy sanoo jotai, moro.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
User avatar
hopsu
Posts: 334
Joined: 10 Mar 2008 23:12
Location: Porvoo

Re: Ensure hakemus

Post by hopsu »

vaikuttaa hyvältä kiltaan vaan 8-)
Image 8-)
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Ensure hakemus

Post by pulshu »

hopsu wrote:vaikuttaa hyvältä kiltaan vaan 8-)
:lol:
Image
Post Reply