Coili - Warlock
Re: Coili - Warlock
Mitä sää siä huutelet jos oon altilla tullu niille? Kyllä mä kuule lockilla taas pelailen kun tulee jotai haastettaki noihi instoihi.Aduim wrote:Waarp:
Last 30 Days: 24% of raids
Lifetime (11/25/08 - 04/01/09): 28% of raids
Et jos timo tota raidaamiseks kutsuu ni npz. Imo näyttää lähinnä redirankillisen hyötykäytöltä. Tai sitä sen enintään kuuluis ollakki. Mun mielestä.
Minä Tartti ja Duke vissii kaikki kolme raidaa.
duke ei oo ollu killas pitkää aikaa
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.
hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
No eipä lockeja muutenka kovin usein kolmee nää raidissa :/Hymy wrote:duke ei oo ollu killas pitkää aikaa
Jeah kertoo hyvin aktiivisuudest jos et oo huomannu et duke lähti killast joku pari viikkoo sit. Ja miks me halutaan pitää raidikokoonpanos pelaajii jotka raidaa vaan sillon ku ittee huvittaa?
Sry m8 tässä viime aikoina ollu autokoulu keskiviikkosin ja torstaisin 16:30-18:00 niin ei oo hirveemmin ny päässy raidaileen ku contentti menee keskiviikkonaki jo kokonaan läpi :<Rhianne wrote:Jeah kertoo hyvin aktiivisuudest jos et oo huomannu et duke lähti killast joku pari viikkoo sit. Ja miks me halutaan pitää raidikokoonpanos pelaajii jotka raidaa vaan sillon ku ittee huvittaa?
Huomenna ja torstaina viimeset teoriat ja sit alkaa taas hardcore /,,/