Etunimi: Roope
Ikä: 17
Tietokoneen tiedot: Memory: 2046MB RAM , Card name: ATI Radeon HD 4800 Series , Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), ~2.4GHz
Muuta: Opiskelia Vantaalta
Nick: PVP gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... gn=Arctica PVE gear : http://koti.mbnet.fi/genu/Wow/WoWScrnSh ... 203631.jpg
Played: 81 Days, 23 hours, 22 minutes.
Class, race & spec: Mage, Bloodelf. Raideilla Fire
Proffut: Tailoring / Engineering Levutuksessa
Aktiivisuus: Pyrin olemaan aina raideilla.
tällä hetkellä olen töissä tietoasemassa joten työvuoroni alkaa 9:00-17:00. 17:30 kotona
Normaalit peliajat: 17:30-> paitsi viikonloppuisin yleensä jotain muuta kuin wowia
Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: Jääkiekko. mutta se tuskin menoa haittaa.
Kokemus
Entiset killat (ja syyt miksi lähdit): Disharmony: muistaakseni aagu quittas 2x dissistä accountillani ja invi arcticaan , Arctica: kaatui
PVE kokemus: Pre tbc: zg , mc , bwl , onyxia , aq 20 paladinilla. TBC: Illidanille asti kaikki ja Kalecgossia yrittämässä. Wotlk Naxx 10, 25 , sartha 3d 25 , malygos 10, 25, Ulduar Razorscale,Ignis,Auriaya,Thorim, XT-002.
Altit, pvp kokemus yms: 80 level paladin, 1950 rating mage mage setupilla viime seasonissa
Suosittelijoita / kavereita killassa: Aagu , taken , hummpa, nanjiro , jersku , kosha , mianus, wlai , haibs noi ainakin
Odotukset ja tavoitteet: mukavia raideja vanhojen tuttujen kanssa
Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: Olen actiivinen , osaan pelata magella , auttava
Muuta: mukavaa ois raidata vanhojen tuttujen kanssa
Entti kuittaa.!
Ent 80, Mage
Re: Ent 80, Mage
ei varmaan pahitteeks ois jos ottais kun näki taas tänään kuinka paljon oli onlinessa raidin aikaan...
IMO ei tarvita lisää mageja kiltaan mutta jos jompi kumpi noista uusista applyyjistä pitäis valita nii Ent
Jebu, ent oli ihan mukava jäby mitä tbc pelailtii
Yo imo entti vaa kiltaa omistelee meigän kans ainaki osais tehä dmngea =))))
mmjoo, ite en varmaa ny kuvioissa paljo ole, mut mun mielest kesäks vois rekryy pari jannuu, toi greciakin tossa toki on.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.
hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
noista sun proffuista sen verta et neo ollu levutuksessa siitä asti kun sut oon tuntenu<3
Jooh entti mukaan vaan jos on tarvesta magelle