IRL tiedot:
Etunimi: Tuukka
Ikä: 22
Tietokoneen tiedot: AMD Phenom 9550 Quad-Core | 3GB DDR2 | Nvidia GF 8800GT 1GB | 4/1 ADSL (disconnect noin kerran kuukaudessa, eli erittäin vakaa.)
Character tiedot:
Nick: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... ng&n=Aegie
Class, race & spec: Blood Elf Holy / Retribution Paladin
Proffut: JC / Mining 450/450
Aktiivisuus:
Normaalit peliajat: Iltapäivästä yömyöhään miten sattuu, mutta aina paikalla kun tarvitaan.
Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: Ei niin mitää ja vaikka olisikin ni WoW menee niiden edelle ;D
Kokemus:
Entiset killat (ja syyt miksi lähdit): Deathwingillä pari pienempää joissa reenasin pelaamaan ja raidaamaan ja sitten siirtyminen isompiin, nyt vaihto edessä koska realmi ei tarvitse enempää holy paladineja ja nykyinen kilta valumassa hitaasti inaktiiviseksi. Olen Stormreaverilta aikoinaan transferrannu Dw:lle kavereiden perässä joten tämä stormi tuli ekana mieleen ku realminvaihtoa mietin.
PVE kokemus: Pre-Tbc: - (Olen Tbc-sukupolvea) | Tbc: Alusta loppuun eli Karasta KJ:lle | WotLK: no kilta edennyt valitettavasti vasta Thorimille Ulduarissa.
Altit, pvp kokemus yms: Ei mainitsemisen arvoisia, PvP:stä en tykkää kun en sitä osaa :<
Disharmonyyn?
Suosittelijoita / kavereita killassa: -
Odotukset ja tavoitteet: Olla realmin #1 killassa realmin #1 Holy Paladinina.
Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: Hyperaktiivinen raidaaja (olen 1½ vuotta ollut nykyisessa killassa joka raidaa 3 kertaa viikossa ja yhden käden sormilla on laskettavissa ne kerrat kun en ole ollut mukana raidilla). Nopea oppimaan ja kai sitä jonkunlainen paskanjauhaminenkin onnistuu. Halu kehittyä koko ajan taidoiltani ja herättää ihastusta skilleilläni.
Muuta: Videoeditointi ollut harrastuksena nelisen vuotta ja HD-tason leffoja väsäilen peleistä. Niitä voi käydä katsomassa täältä: http://www.youtube.com/nikuyasd
Sitten tälläinen juttu, eli jos killalla ei ole tarjota varmaa raidispottia niin hylätkää suoraan tämä hakemus, koska kaupungissa istuminen silloin kun muut raidaa on pahinta mitä tiedän. :)
Mukavaa helatorstain jatkoa Finreaverillekki!
//Aeg
Aegie - Holy Paladin
Re: Aegie - Holy Paladin
Ainiin, unohtu laittaa että crossrealm. Noh kai se siin vissii selviski armorylinkistä.. Jos sillä ny mitää väliä olikaan..
Joo nyt on vähä väärä kilta tollasee kyseessä.Aegie wrote: Odotukset ja tavoitteet: Olla realmin #1 killassa realmin #1 Holy Paladinina.
Iha hyvält tää vaikuttaa, pientä tarvetta paladinille ois mut pitää vielä tarkistaa uskaltaako varmaa raidispottia luvata. Millanen retrigeari sulta löytyy?
Asialline ja järkevän olonen hakemus kyllä et ois varmaan hyvä vahvistus riveihin jos vaan käyttöä löytyy. Ja mitä nyt aikasempia vuosia muistelen niin kesäsin aina paljo porukkaa pitää lomaa niin eiköhän sama tuu tapahtumaan tänäkin kesänä.
No retrigeari on vähä mitä on.. Sekotus T7/7.5, Valor emblemeillä ostettuja, Naxx25 ja Ulduar10. Holy on kuiteki se mainspec ja retri on lähinnä dailyihi ja random pvp:hen, eli ei mitään kunnon rotaatioita.
Näyttikses on pullonkaula, tee asialle jotain.
En ny voi luvata et oisin kesällä 100% joka raidilla mukana et mun puolest inee vaa.
Ceilath - 80 Paladin - Stormreaver
sama homma, tulee kesällä slackättyy kunnolla.Ceilath wrote:En ny voi luvata et oisin kesällä 100% joka raidilla mukana et mun puolest inee vaa.