Hei taas Disharmony.
IRL tiedot:
Etunimi: Joose
Ikä: 16
Tietokoneen tiedot: Itse kasattu kolme kuukautta vanha palikka, toimii loistavasti.
Muuta: Linkki viime applyyn: http://disharmony.fi/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=546
Character tiedot:
Nick: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... n=Orkrist
Class, race & spec: Orc male Shaman, Enhancement
Proffut: Alchemy (Elixir Master) 450/Enchanting 350 (parhaillaan levutan)
Aktiivisuus:
Normaalit peliajat: joka päivä klo 16:00-22:00, joustan tarvittaessa ja ilmoitan etukäteen jos en pääse raidille.
Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: Harrastus ei haittaa pelaamista.
Kokemus
Entiset killat (ja syyt miksi lähdit): Disharmony, potkujen syy epäaktiiviisuus (kai?). sitä ennen Divinum, kaatui, Ja N E V E R F R O S T, lähdön syy kaveriporukalla Divinumin perustaminen.
PVE kokemus: ToGC10 5/5 ToGC25 0/5. kaikki "vähäisemmät" raidit clearattu. ICC:tä en ole vielä päässyt raidaamaan kun tänään vasta ostin peliaikakortin.
Altit, pvp kokemus yms: Wais lvl 80 DK. PvP kokemus.. olin kerran WG:ssä..
Disharmonyyn?
Suosittelijoita / kavereita killassa: Ei taida olla
Odotukset ja tavoitteet: Progressia mukavalla porukalla wipeistä välittämättä, epicit on boonusta.
Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: Olen aktiivinen ja classini osaava nörtti, ventti + mikrofoni löytyy ja uskallan puhuakin siihen mikkiin. Raideille tuon omat flaskit, buffiruuat sun muut consut.
Muuta:
Viimeksi olin killassa noin kuukausi sitten, ja arvatenkin sain potkut, koska minua ei näkyny linjoilla kahteen/kolmeen viikkoon. En rupea keksimään mitään selityksiä epäaktiivisuudelle, kiinnostus wowiin vain lopahti. Olin loggailemassa torstain ToC25-runille kun login screen ilmoitti että peliaika oli loppu, joten jätin asian sikseen. Mutta nyt on taas peliaikaa ja kiinnostusta peliin, joten päätin koettaa onneani toistamiseen.
Orkrist - Enhan paluu
Re: Orkrist - Enhan paluu
Enha shammy tulossa tauolta vihdoin ja yks on jo. Elikkä ei kiitos. Ja vaikkei kiinnosta pelata ni aina kannattaa ilmottaa se jättää huomattavasti paremman kuvan.
"Ladies, I'm Steve Stifler and I have an 11-inch penis... around! Think about it."