Frostmana - Arcane Mage
Re: Frostmana - Arcane Mage
No, mikä on lopullinen tuomio ? (:
Kyllä veikkaan että pääset mutta kesällähän Disharmony pitää kesälomaa ja raidaa harvoin. Mutta sillävälinhän voi hyvin vetää PvP:tä porukalla, voisit sillävälin pistää proffut kuntoo ja vaikkapa farmata glodii. Kysele porukalta online inviä
ipi on perse.
Proffut jo melkee capis, ja pvp vetelen tällähetkellä, mutta se harvoinki riittää, kuhan on ees jotain tekemistä ettei tarvi slakkiä kokoaikaa :pJunno wrote:Kyllä veikkaan että pääset mutta kesällähän Disharmony pitää kesälomaa ja raidaa harvoin. Mutta sillävälinhän voi hyvin vetää PvP:tä porukalla, voisit sillävälin pistää proffut kuntoo ja vaikkapa farmata glodii. Kysele porukalta online inviä
HAahahaaaaa, jes!! Todi on poissa hetken ja foorumit luisuu anarkiaan! SPAM!! Pitää äkkiä ennenku se sulkee tän topicin, SPAM!
"Kehitysvammainen, joka osaa näytellä hyvin."
-Frank Sinatra-
-Frank Sinatra-
Nääh pistin vaa Twistin ja Vallattoman accountit jäihin.
Mä en kyllä nää mageille oikein käyttöö kun noita on jatkuvasti muutenki 2-3kpl raidilla ja kesällä ei kuitenkaan raidata järin aktiivisesti vaan pikemminkin randomilla 1-2 kertaa viikko.
Tiiä sit miten muilla mielipiteet.
Mä en kyllä nää mageille oikein käyttöö kun noita on jatkuvasti muutenki 2-3kpl raidilla ja kesällä ei kuitenkaan raidata järin aktiivisesti vaan pikemminkin randomilla 1-2 kertaa viikko.
Junno wrote:Arvoisa Todiefor,
sinun mielipidettäsi ei huomioida.
Tos on kyl noita alttejaki, et jos on tarvetta niin voin niilläki tulla pelaan (:pulshu wrote:Nääh pistin vaa Twistin ja Vallattoman accountit jäihin.
Bueno, mitä alttei? Joko oot killassa?Frostmana wrote:Tos on kyl noita alttejaki, et jos on tarvetta niin voin niilläki tulla pelaan (:pulshu wrote:Nääh pistin vaa Twistin ja Vallattoman accountit jäihin.