Myöhässä juu, pakko kuitenki yrittää ku tarkotus oli aikasemmin
Ingame nimi: Fatall
Ikä: 17
Spec: 45 / 5 / 11 (affli)
Kokemus: tbc: Kara, ZA, Gruul, TK 2/4 ja MC käytiin yhen vanhan killan kanssa
Aktiivisuus: Aina kun on tarpeellista, yleensä päivittäin jonkin verran
Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... r&n=Fatall pve gearia ei taida olla päällä ku oon vedelly pvp ja ilman kiltaa
Tutut killassa: Taken, irl kaveri ja on varmaan vanhoista killoista porukkaa jotka jotenki tuntee
Oletko munakko? ehehen ole.
Onko Ventriloa ja/tai mikkiä: Ventti löytyy, mikki hankinnassa kun ne tykkää mennä rikki aika usein..
Muuta (Proffut, altit jne.) Tailoring 375, Herb 373. Ei ole mainittavan arvosii altteja mut on pari yli lvl60 (hunter ja rogue) niin oon ollu jossakin vaiheessa Disharmonyssä mutta pidin taukoa ni tuli monoa
Fatall - Wlock
Re: Fatall - Wlock
joo sähä olit se wlock joka ei osannu summoo ja tienny mitä tehä missää bossissa.Fatall wrote:niin oon ollu jossakin vaiheessa Disharmonyssä mutta pidin taukoa ni tuli monoa
Nuita vee-lokkejakin on jo kolme joista kaikki ihan hyvin ollu mukana raideilla, tarviiko sitä sitte neljättä =ooooooooo
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.
hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
Sen verta paljo väkee nyt et ei kyllä invitä yhtään mitään uusia.hopsu wrote:Tää noista uusista wlock applyistä kiltaan<3
Suosittelen vaihtaa specin destroks asap.
Miksi muka? Affli on kylläkin parempi specci tuon tason gearilla. Mutta ihan sama kun tätä ei kerran kiltaan otettu.
Tosiasia on, että Fatall aiheuttaa huolestumista suunniteltaessa yhä enemmän meitä haittaavia taakkoja.
Oudoksuttavaa kyllä, on useasti todettu, että Fatall asettaa tahomme tukalaan tilanteeseen ajateltaessa ilmiöiden liiallista nonfiguratiivisuutta.
Oudoksuttavaa kyllä, on useasti todettu, että Fatall asettaa tahomme tukalaan tilanteeseen ajateltaessa ilmiöiden liiallista nonfiguratiivisuutta.