Suolatorttu - RETRIBUTION paladin

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Locked
Suolatorttu
Posts: 2
Joined: 13 Mar 2008 19:54

Suolatorttu - RETRIBUTION paladin

Post by Suolatorttu »

Ikä: 17v

Kokemus
pretbc: -
tbc: Karazhan cleared, Magtheridon cleared, Gruul cleared, SSC 6/6 (vashjn vial löytyy), TK 3/4 (Kaelissa muutamia yrityksiä, kaikki phaset viimeistä lukuunottamatta kokeiltu).

Gear
Armory-link (armoryssa PVP-gear, pve-gearissa hittiä ja crittiä hieman enemmän. Ja PVE-specillä saan 10% lisää strengthiä)

Kaikille raideille pääsen 15-23 välillä arkisin. Viikonloppuisin voin pelata pidempäänkin.
Earthshocker
Posts: 12
Joined: 11 Mar 2008 23:24

Re: Suolatorttu - RETRIBUTION paladin

Post by Earthshocker »

kaikki muut paitsi retri spec kelpais kyl :cry:
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Suolatorttu - RETRIBUTION paladin

Post by pulshu »

Hmm... Tarvii sanoo et itte en kyl tiiä miten käytännöllinen tollanen sit on raidissa ja millasta damagee saa aikaan mut et en mä nää syytä miks ei yks moinen meleen seassa menis?
Image
Suolatorttu
Posts: 2
Joined: 13 Mar 2008 19:54

Re: Suolatorttu - RETRIBUTION paladin

Post by Suolatorttu »

Mitä nyt Karaa olen retrinä vetänyt niin ihan kärkipäässä damagessa olen ollut. Ja retribution tuo bossifaitteihin +3% crittiä koko raidille judgement of crusaderilla, +2% damageen partylle sanctity auralla ja eihän yksi ylimääräinen blessing pahitteeksi ole? :p
User avatar
hopsu
Posts: 334
Joined: 10 Mar 2008 23:12
Location: Porvoo

Re: Suolatorttu - RETRIBUTION paladin

Post by hopsu »

joo ei mitää torttui
Image 8-)
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Suolatorttu - RETRIBUTION paladin

Post by pulshu »

Tuota tuota... vittu minkä nimen ainaki oot keksiny. Pahoja kokemuksia charruista millä on jotain leivoksia nimessä... *KÖH*suklaakakku*KÖH*... :lol:

Mut joo vähä funtsittu että eiköhän me voitais yks retri pala ottaa ainakin testiks näin alkuun ja jos alkaa tuntuu et se on ihan hyödytön ni keksitään jotain.

Ginv odottaa.
Image
Locked