Zrashil, Frost Mage

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Post Reply
User avatar
Loimulohi
Posts: 47
Joined: 03 May 2008 10:02

Zrashil, Frost Mage

Post by Loimulohi »

Juuh, eli terve vaan. Oon syksyllä 18 vuotta täyttävä WoWittaja Etelä-Suomesta. Hahmoni on tosiaan Zrashil niminen Mage (Armory) Stormreaverilla. Kuten Armorystakin pääsee pällistelemään, olen Deep Frost buildattu (0/0/61), sanalla sanoen, tykkään grindata.

Tuosta sitten pelaamisesta, vaikka juuri nyt olenkin aivan muualla kuin oman rakkaan WoW-koneeni ääressä, olen normaaleina aikoina WoWittamassa noin 5-6 päivänä 7tä, ja päivää kohden pelaan vähimmillään sen muutaman tunnin (jos on jotain menoa, jota harvemmin kyllä on), yleensä ehkä sen viisi-kuusi tuntia. Kokemukseni WoWista on melko kattava. Olen Wanhassa WoWissa clearannut MCn, ZGn, AQ20n ja BWLn sekä ollut wipeilemässä AQ40, joten sieltä suunnalta on kyllä tuota käytännön kokemusta, vaikkei aivan korkeimmalta tasolta, niin kuitenkin melko paljon. TBCssä olen ollut hieman huonompi, Karaa on hoideltu ja suurin osa HC instanceista, mutta muuten näyttää blankkoa. Joskin sehän nyt on tietenkin aivan samantekevää *virn* Taktiikat voi lukea muualta ja kun on kuitenkin kolmen vuoden kokemus omasta classistansa ja pelistä, niin voi kyllä väittää, että tietoa on.

Killasta tunnen _ainakin_ Eluen (todella hyvin *virn*). Lisäksi voisin sanoa, että tiedän myös itse suurherra Todieforin, joskaan Todiefor ei varmaankaan edes tunnista minua. Luulen vain, että olemme joskus olleet epämääräisesti samoilla raideilla Wanhassa WoWissa, kun Nightfall-kilta koki hieman ongelmia. Muistelisin, että Gorgk (hyvä ystäväni) olisi jotain Disharmonylaisia sinne pyydellyt apuihin...
Jos ymmärsin munakko-nimityksen oikein, niin en ole. (Munatyttö, dayone?)

Koneestani ja muustakin sitten seuraavasti. Prosessori on AMD Athlon 64 3400+, 2GHz, näyttis on GeForce 6600 GT, RAMia on 1,5 GB. Ventriloa löytyy useampaakin versiota, mikki myös (hyvänlaatuinen, ei särise teidän korvaanne :D).

Mmm, tosiaan, unohdus: Zrashilin professionit ovat Shadoweave Tailoring 365/375 ja Skinning 375/375. Altteja ei Stormreaverilta löydy maininnan arvoisia muita kuin 19 lvl Twinkkini Baneh *virn*
"Hän ei kaivannut kauneinta purppuraa, hän pukeutui kunniaan."
-Tuomari Nurmio - Lapsikuninkaan käskyt

Zrashil/Beleu/Houkakyou/Baneh

Image
Jyrkis
Posts: 13
Joined: 16 Mar 2008 15:39

Re: Zrashil, Frost Mage

Post by Jyrkis »

Hyvä ja kattava apply, mutta meillä on 4 aktiivista magea ja toi sun gearis nyt on todella hapokas. Tuskimpa löytyy spottia, Jartzu päättäköön.
Image
User avatar
Loimulohi
Posts: 47
Joined: 03 May 2008 10:02

Re: Zrashil, Frost Mage

Post by Loimulohi »

Jooh, no näinhän mie vähän ajattelinkin *virn* Piti vaan hakea kumminkin, ettei jäisi kalvamaan.
Kieltämättä geari on melkein vähän liiankin hapokasta, mutta se paranee helpolla, kun vaan muutamat raidit vetää, tyylillä Karaa, jonne gear on ~sopivaa. Muutenkin on jatkuvasti tuo gearin parantaminen menossa, että HCita vedetään sekä Badgejen että loottien perässä kovaa vauhtia.

Edelleen kuitenkin toivoa paremmasta, että Jartzu päättäköön. (takemetakemetakeme *naur*)
"Hän ei kaivannut kauneinta purppuraa, hän pukeutui kunniaan."
-Tuomari Nurmio - Lapsikuninkaan käskyt

Zrashil/Beleu/Houkakyou/Baneh

Image
User avatar
Loimulohi
Posts: 47
Joined: 03 May 2008 10:02

Re: Zrashil, Frost Mage

Post by Loimulohi »

bump for great justice and official "No"
"Hän ei kaivannut kauneinta purppuraa, hän pukeutui kunniaan."
-Tuomari Nurmio - Lapsikuninkaan käskyt

Zrashil/Beleu/Houkakyou/Baneh

Image
Post Reply