rogue

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Post Reply
soycreamyda
Posts: 5
Joined: 05 Apr 2008 18:13

rogue

Post by soycreamyda »

Moi!

Tässä tällänen roukka hakis kiltaan, pelasin aikoinaan pre-bc priestii (udpriestov) killas ihan AQ40 twin empeille asti, lopetin sit ku BC tuli ja alotin myöhemmin roguen. BC:ssä oon clearannu ZA 4/6 Kara full,gruul, TK 1/4 ja käyny solarianil, SSC 1/6 ja kävässy maggyl El mejoreksen kans. Oon 17-vuotias helsinkiläinen ja raidiajat oli ainakin Pre-Bc ihan kivat, mutta vaikka menis 23-24 asti oon viel raidaas. Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... oycreamyda vaihan specin ja sillee jos kiltaan pääsee, päällä saattaa olla toisinaan pvp gear.
Killassa tuttuja Hymy ja Jyrkis Jumiss jotai muitaki tuttuja löytyy ;).
munakko? Totta kai! Ventit ja mikit ja setit löytyy eikä venttii connectaaminen tuota hankaluuksia. Proffut on hiciset.
Jyrkis
Posts: 13
Joined: 16 Mar 2008 15:39

Re: rogue

Post by Jyrkis »

Aktiivinen, osaa hommansa & suht hyvä pve gear (toisin kuin nää s1 geariset mitä täs nyt on viime aikoina rekrytty). Kiltaan imo
Image
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: rogue

Post by Hymy »

Samaa mielt ylemmä kans.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
Jyrkkä
Posts: 2
Joined: 03 May 2008 14:50

Re: rogue

Post by Jyrkkä »

soycreamyda wrote:Moi!

Tässä tällänen roukka hakis kiltaan, pelasin aikoinaan pre-bc priestii (udpriestov) killas ihan AQ40 twin empeille asti, lopetin sit ku BC tuli ja alotin myöhemmin roguen. BC:ssä oon clearannu ZA 4/6 Kara full,gruul, TK 1/4 ja käyny solarianil, SSC 1/6 ja kävässy maggyl El mejoreksen kans. Oon 17-vuotias helsinkiläinen ja raidiajat oli ainakin Pre-Bc ihan kivat, mutta vaikka menis 23-24 asti oon viel raidaas. Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... oycreamyda vaihan specin ja sillee jos kiltaan pääsee, päällä saattaa olla toisinaan pvp gear.
Killassa tuttuja Hymy ja Jyrkis Jumiss jotai muitaki tuttuja löytyy ;).
munakko? Totta kai! Ventit ja mikit ja setit löytyy eikä venttii connectaaminen tuota hankaluuksia. Proffut on hiciset.


Tämä kaveri ei todellakaan ole ikinä ollutkaan Disharmonyssa... Tiedän oikean Udpriestovin ja tämä ei voi olla se. Ja muutenkin mitä nyt pugi karoissa on nähty niin tämä kaveri on suht skillitön ja muutenkin lentää niin kuivunutta läppää että en suosittele. El mejoreksessä myös wipetti raidin monesti :|
Jyrkis
Posts: 13
Joined: 16 Mar 2008 15:39

Re: rogue

Post by Jyrkis »

Joo kukahan mahdat olla Jyrkkä? Udpriestov on meinaa meikän irl kaveri ja pelaa nykyään soycreamydalla..
Image
soycreamyda
Posts: 5
Joined: 05 Apr 2008 18:13

Re: rogue

Post by soycreamyda »

jaa jaa, no tuota olen kyllä ihan Alpo90 nimisen accon omistaja jolta tämä kyseinen udpriestov charru löytyy... Kiinnostais tietää kuka olet ja keneks Udpriestovia luulet.
Jyrkkä
Posts: 2
Joined: 03 May 2008 14:50

Re: rogue

Post by Jyrkkä »

soycreamyda wrote:jaa jaa, no tuota olen kyllä ihan Alpo90 nimisen accon omistaja jolta tämä kyseinen udpriestov charru löytyy... Kiinnostais tietää kuka olet ja keneks Udpriestovia luulet.


Joo siis tosiaan olet udpriestovin omistaja mutta tuon accon olet ostanu kyllä ebaystä tai vastaavasta!
soycreamyda
Posts: 5
Joined: 05 Apr 2008 18:13

Re: rogue

Post by soycreamyda »

ehei, myin sen yhdessä vaiheessa, mutta sain takaisin monien vaikeuksien jälkeen
User avatar
Shredderi
Posts: 25
Joined: 26 Mar 2008 20:10

Re: rogue

Post by Shredderi »

Imo kiltaan, skilled ja mukava rogu, osaa hommansa ;)
Image
Post Reply