Grimkor, prot warrior

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Grim
Posts: 4
Joined: 15 May 2008 23:24

Grimkor, prot warrior

Post by Grim »

Juu... Eli IRL nimi Harri ja ingame Grimkor. Ikää tulee tos kesäkuus 18.
Specci on 9/5/47
Kokemusta pre-bc ZG,MC,Onyxia,AQ
ja sit TBC:s suurin osabosseista tullu nerven kans kaadettua Full KZ, Full ZA Full Gruul, Maggy, full TK full SSC, MH 4/5 BT 3/9
Aktiivisuus: joo no kyl mä joka päivä viikosta voin pelaa mut koeviikolla saattaa 1-2 raidii jäädä väliin mut ku kesäkin tulee niin eipä nekään paljoa enään paina.
Geari... no kattokaa ite en jaksa statteja luetella ku armory olemas http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &n=Grimkor moneen slottiin löytyy vaihtoehtoisia itemei jolla fixata statteja.. tos ei ollu viel armoryyn tullu toi toinen ringi ku nyt blocki vajaa.
Joo eli teidän kiltaanne haen koska Nerve on valitettavasti nyt kaatumassa/kaatunut. Nerves olin MT ja warru offu... Eli protti warruks pääasias haen... mutta minultä löytyy myös ihan ok 2h-dps geari ja olen perehtynyt sen "saloihin"
Tuttuja killassa en nyt keksi muutaku nää nervestä tulleet...
Ventit addonit yms kaikki löytyy ja tulen kyllä varmasti puhuun venttiin.
altteja ei juuri ole mainittavia... proffut mining 375 ja BS 338 ku just nyt sitä nostamas.
Vastatkaa pian pliz plox
Bauhaas
Posts: 232
Joined: 22 Mar 2008 11:16

Re: Grimkor, prot warrior

Post by Bauhaas »

Ihan mukavalta näyttää. Meillä kyllä prot warruja kolme löytyy, mutta pulshu tulee sen tuomion sitten antamaan. = )
"Ladies, I'm Steve Stifler and I have an 11-inch penis... around! Think about it."
Thiar
Posts: 5
Joined: 15 May 2008 22:18

Re: Grimkor, prot warrior

Post by Thiar »

jees, osaava kaveri on tässä kyseessä. On todellakin perehtynyt classiinsa. Erittäin mukava tyyppi myöskin.
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Grimkor, prot warrior

Post by Hymy »

nyt niitä mukavia tyyppejä kiltaan
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
Bauhaas
Posts: 232
Joined: 22 Mar 2008 11:16

Re: Grimkor, prot warrior

Post by Bauhaas »

Hymy wrote:nyt niitä mukavia tyyppejä kiltaan


sEks minä riitä ? = / Oon tehny kaikkeni meidän ystävyyden eteen. Jopa ignorennu jyrkiksen.
"Ladies, I'm Steve Stifler and I have an 11-inch penis... around! Think about it."
Grim
Posts: 4
Joined: 15 May 2008 23:24

Re: Grimkor, prot warrior

Post by Grim »

ette tarvii toisiane jos pääsen sisään
User avatar
Felder
Posts: 14
Joined: 10 Mar 2008 23:28

Re: Grimkor, prot warrior

Post by Felder »

Grimi o tosi kiva! KILTAAN
Buffeli
Posts: 4
Joined: 29 Apr 2008 22:38

Re: Grimkor, prot warrior

Post by Buffeli »

hyvä warru
User avatar
Hyeena
Posts: 272
Joined: 16 Mar 2008 15:41

Re: Grimkor, prot warrior

Post by Hyeena »

jees, osaava kaveri on tässä kyseessä. On todellakin perehtynyt classiinsa. Erittäin mukava tyyppi myöskin.
Hyenaa koskevat kommentit voisi laittaa ihan omaan ketjuun, ettei tarvi niitä sitten näistä hakemuksista etsiskellä. ;)
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Grimkor, prot warrior

Post by Hymy »

Teemu kyl sä oot ihan kiva mut wihaat mua aina =(
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
Post Reply