Enha shaman apply

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Slaver
Posts: 1
Joined: 02 Jun 2008 22:30

Enha shaman apply

Post by Slaver »

Ingame nimi: Slaver
Ikä: 14 (Asiallinen kaveri kuitenkin, Thraul voi todistaa)
Spec: Enhancement
Kokemus: Pretbc: MC/ZG Tbc: Kara/Gruul/ZA vaan ko pvp kiinnosti enemmän
Aktiivisuus: Aina linessä (About 13-24)
Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... r&n=Slaver (Ei välttämättä oo PvE Enha gearit niskas)
Tutut killassa: Muutamat, esim thraul ja cena
Oletko munakko? Kyyyyyyyyyyl
Onko Ventriloa ja/tai mikkiä: ventrilo löytyy, mikki paskana
Muuta (Proffut, altit jne.): proffut on, ench ja herb, mut huonot skill,altteja on pari.
ja tosiaan oon enha shamaani, statseista voin kertoa sen verran et, 1396 ap, 170 hit rating, 25% crit, 8577 hp ja 5741 mana.
User avatar
Hyeena
Posts: 272
Joined: 16 Mar 2008 15:41

Re: Enha shaman apply

Post by Hyeena »

Kiitos hakemuksesta, mutta kyllä tämä nyt tyssää tuohon ikään. Otetaan vain minua vanhempia nykyään, koska olen niin lapsellinen.
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
User avatar
Shaqu
Posts: 237
Joined: 10 Mar 2008 23:19
Location: Oulu

Re: Enha shaman apply

Post by Shaqu »

Mjees, kuten jo hyeena sanoi, niin ikä nousee heti ensimmäisenä seinänä vastaan. Meillä on myös 2 enhashamaania, joten ei tällä kertaa. Onnea uuden killan etsintään.
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Enha shaman apply

Post by pulshu »

Shaqu wrote:Mjees, kuten jo hyeena sanoi, niin ikä nousee heti ensimmäisenä seinänä vastaan. Meillä on myös 2 enhashamaania, joten ei tällä kertaa. Onnea uuden killan etsintään.
Kaks? Monks ja kuka?
Image
User avatar
Grieveon
Posts: 19
Joined: 31 Mar 2008 19:03

Re: Enha shaman apply

Post by Grieveon »

Ei se ikä sitä mitenkään estä raidaamasta.. Ikärasistit :P
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Enha shaman apply

Post by pulshu »

Grieveon wrote:Ei se ikä sitä mitenkään estä raidaamasta.. Ikärasistit :P
No kyl se siinä vaiheessa estää kun sun äiti komentaa sua nukkumaan tms. :-(

Tuo on vähä hankala homma kyl. Mielelläni tuota ikärajaa pitäisin korkeempana mut et voidaanhan tuota nyt harkita kuitenki.
Image
User avatar
Hyeena
Posts: 272
Joined: 16 Mar 2008 15:41

Re: Enha shaman apply

Post by Hyeena »

Olen kyllä vieläkin sitä mieltä, että etitään lähinnä täysikäistä porukkaa. 16 olisi ehdoton minimi. Ihan riittämiin tullut nähtyä noita yli puolet minua nuorempia edellisissä killoissa.
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
User avatar
Shaqu
Posts: 237
Joined: 10 Mar 2008 23:19
Location: Oulu

Re: Enha shaman apply

Post by Shaqu »

pulshu wrote:
Shaqu wrote:Mjees, kuten jo hyeena sanoi, niin ikä nousee heti ensimmäisenä seinänä vastaan. Meillä on myös 2 enhashamaania, joten ei tällä kertaa. Onnea uuden killan etsintään.
Kaks? Monks ja kuka?

Atomikukko?
Image
Bauhaas
Posts: 232
Joined: 22 Mar 2008 11:16

Re: Enha shaman apply

Post by Bauhaas »

Shaqu wrote:
pulshu wrote:
Shaqu wrote:Mjees, kuten jo hyeena sanoi, niin ikä nousee heti ensimmäisenä seinänä vastaan. Meillä on myös 2 enhashamaania, joten ei tällä kertaa. Onnea uuden killan etsintään.
Kaks? Monks ja kuka?

Atomikukko?
Ollu online viimeks raidiaikaan? 1-2kk sit?
"Ladies, I'm Steve Stifler and I have an 11-inch penis... around! Think about it."
Korsteeni
Druid Officer
Posts: 105
Joined: 13 May 2008 18:40

Re: Enha shaman apply

Post by Korsteeni »

Hyeena wrote:Olen kyllä vieläkin sitä mieltä, että etitään lähinnä täysikäistä porukkaa. 16 olisi ehdoton minimi. Ihan riittämiin tullut nähtyä noita yli puolet minua nuorempia edellisissä killoissa.
Ai ettei lapsisotilaat kelpaa? Voisit hyvin kouluttaa näistä hirviä rakastavia kengurunWIHAAJIA ja kuitenkin vedät tuon ikäkysymyksen taas peliin...Oon aika pettyny kyllä nyt Hyeena :cry:
Post Reply