hunter apply

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Post Reply
Takawhiskey
Posts: 1
Joined: 03 Jun 2008 23:04

hunter apply

Post by Takawhiskey »

Moro!

Alkuun sen verran että oon 18 vuotias tamperelainen. Aikaa pelin parissa kuluu vitusti liikaa :P mulla on töitten puolesta joko ilta tai aamuvuoroja, pelaamaan joka tapauksessa melkein joka ilta pystyn. Olen pelannu wowia n. 2 vuotta ja hunteria vähän alle puolet siitä. Wowin lisäksi pelailen lähinnä Texas Hold'emia, turnauksia ja käteispelejä joihin menee kerran kuukaudessa jokunen päivä :)

Hahmona pelailen orc female hunua nimeltä Takawhiskey. Sanottakoon vielä sen verran että lvl 10 asti seurana on ollut petti nimeltä Tenacious, jonka hakemiseen Bloodmyst Isle:ltä meni ihan turhaa aikaa.

Armory linkkiä tästä: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... akawhiskey
Gearista sen verran, että 1915 haukan kanssa ap ja aika lailla n.30% unbuffed crit
Spekki on BM, mutta tarvittaessa olen valmis vaihtamaan.

Kokemus: BT:ssä en oo paljon kerenny viel käymään, mitä nyt teronin oon käyny entisen killan kanssa kaatamassa, joka muuten oli The Desertwolf Clan (raidailu loppu kun johtajisto lähti armeijaan)
Full TK, SSC, Gruul, Maggy jne BT:stä alaspäin on tullu koluttua läpi useampaan otteeseen

Professioneita löytyy jewelcraftning joka on 375, rare reseptejäkin löytyy
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: hunter apply

Post by Hymy »

Harmi, en löydä mitään valitettavaa, muutakuin että pelaat pvp:tä, se vaan että tarvitaanko me tosiaan kolmatta huntteria sotatantereelle, koska huntterit nyt kuitenki on iha perseestä. Mun piti tulla vaan tänne wihaamaa sinua kun meidän classleader käski niin tehdä, ei varmaan itse uskaltanut sanoa mitään, mutta en harmikseni löytänyt paljon negatiivista. :\

[23:34:07] <Bauhaas> hymy mee wihaa huntterii joka applys : D

Rakkaudella, hellä rakastaja, hymy.
Last edited by Hymy on 04 Jun 2008 00:06, edited 1 time in total.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
User avatar
Lääke
Priest Officer
Posts: 47
Joined: 13 Mar 2008 23:34

Re: hunter apply

Post by Lääke »

Ilman muuta kiltaan loisto tyyppi,osaava pelaaja kokemusta ja ikää tarpeeksi. Eli kaikki mitä tarvitaan. Omina DWC aikoina ei tainnut olla yhtään raidia jolla takaviiksi ei olisi ollut ja toivon ,että sama tahti on edelleen päällä.
User avatar
Shredderi
Posts: 25
Joined: 26 Mar 2008 20:10

Re: hunter apply

Post by Shredderi »

wihaa
Image
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: hunter apply

Post by Hymy »

Mitä wihaa, tää on varmaa ainut postaus jota en wihamielellä ole tehnyt.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
User avatar
Hyeena
Posts: 272
Joined: 16 Mar 2008 15:41

Re: hunter apply

Post by Hyeena »

Sisimpäsi huutaa wihasta, yrität vain peitellä sitä hienotunteisesti. Tunnusta pois vaan, nytkin olet munaskuitasi myöten täynnä wihaa. Ei se mitään, me tykätään susta silti.
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
Post Reply