Burdock - Restoration Shaman (REAL APPLY)

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Locked
Burdock
Posts: 4
Joined: 16 Jun 2008 13:19

Burdock - Restoration Shaman (REAL APPLY)

Post by Burdock »

Nimi: Burdock, irl Saku
Ikä: 17, kohtapuolii 18
Spec: Restoration, respecciä voi jos tarttee löytyy kelpo enh / ele gearit (rare/kara epic)
Kokemus: Löytyy SSC 5/6, TK 3/4 ja karaa ja tälläsiä, ZA en oo päässy hirveesti käymää, 3 ekaa bossia
Aktiivisuus: Tosiaan lopetin tossa joku reilu 2kk sitten wowin ja nyt oon taas alottanu (tänään ostin peliaikaa) ja aion panostaa aika täysillä :p löytää online melkeen aina uskallan sanoa
Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &n=Burdock
Tuttuja: Lääke irl, ja muita tuttuja on esim. Thastor.

Mikki oon mutta se kuulostaapi siltä et oisin lentokoneessa ikkunat auki (joten en hirveästi puhele) ventit löytyy (VentriloMIX)

No alttina 66 hunter.

PS. ANTEEKS SIITÄ ALKUHAKEMUKSESTA :roll: :roll:
User avatar
Loimulohi
Posts: 47
Joined: 03 May 2008 10:02

Re: Burdock - Restoration Shaman (REAL APPLY)

Post by Loimulohi »

Nonih, nyt näyttää paremmalta. Nyt voin vastata ihan noin niinkuin vakavissakin merkeissä, että eiköhän Shaqu tänne ennen pitkää eksy puhelemaan aiheesta: "Tarvitseeko kilta lisää Resto Shamaaneja."

Joskin täytyy myöntää, että itselläni on edelleen paha maku tuosta applystasi... No, mutta, katselee nyt sitten miten käy. Lääke ainakin kovasti puolustelee sinua.
"Hän ei kaivannut kauneinta purppuraa, hän pukeutui kunniaan."
-Tuomari Nurmio - Lapsikuninkaan käskyt

Zrashil/Beleu/Houkakyou/Baneh

Image
User avatar
Hyeena
Posts: 272
Joined: 16 Mar 2008 15:41

Re: Burdock - Restoration Shaman (REAL APPLY)

Post by Hyeena »

Tiiän että mun kommentit on ihan perseestä, mutta en jaksa alkaa satuilee turhia tänne.
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
thastor
Posts: 17
Joined: 13 Mar 2008 23:19

Re: Burdock - Restoration Shaman (REAL APPLY)

Post by thastor »

nii just kiltaa vaa servu kovi shammy melkee
Image
Burdock
Posts: 4
Joined: 16 Jun 2008 13:19

Re: Burdock - Restoration Shaman (REAL APPLY)

Post by Burdock »

lol.. Epäilen kyllä vahvasti että mun "kovuus" ei paljoo siihe ratkasuu vaikuta mut kiitos silti ;)
Locked