Ripa - varjopappi

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Post Reply
Risto
Posts: 1
Joined: 23 Jun 2008 22:57

Ripa - varjopappi

Post by Risto »

Ingame nimi:Ristoräppäri
Ikä:16
Spec:Shadow \o/
Kokemus:ennen tuota lisä osaa pelailin droodilla ja sillä tuli möylättyä BWLn nurkat parhaimillaan, kilta oli juuri päässyt liekkeihin ja oltiin lähdössä koijjaa uusia tuttavuuksia mutta lisäosa ja GMn mystinen pelin lopettaminen kaatoi porukan :S...tuolloin veljeni ja minä alettiin yhdessä tuumin kehittämään pappia tänne suomi möyläge servulle... tuli sitten saunalta ostettua viellä t2 gearii ennen lisäosaa...sitten alkoi uusi aika lisäosan myötä ja päästin papin pimeän puolen esiin.papilla olen nyt tuhonnut karan, zasta 2 bossia(killas vedettiin yhdellä grpllia ja siinnä olikn offut aina -.-) gruul/maggy
ssc 5/6 tk 3/4.
Aktiivisuus:viikolla nyt ainakin tulee vietettyä aika wowin parissa(myös GHta soitellen)mutta viikonloppuisin mutkat menee yleensä suoriksi.(infiityssä life time aktiivisuus oli 100% lukuun ottamatta ekaa viikkoa koulun loputtua kun oli kaikkea hässäkkkäää)
Gear:Geari hit capissään, päälle 1100 shadow damaa , 2 PvP kamaa [gladun hattu(siinnä pve gemit :D) ja battlemasteri trinketti] Geari tulen vilauttaa pyynnöstä ;)
Tutut killassa:Noh.. varmaankin ainaki kaikki infinityn räkikset :D + ziubau ja delissa/shardii :)
Oletko munakko?Riippuu ja roikkuu mihin vertaa :)
Onko Ventriloa ja/tai mikkiä:Kyllä on.
Muuta (Proffut, altit jne.)Priistillä on 375 moonclothi tailoringi ja low enchanting. Paladin on hurjassa kiidossa ja atm lvl 63.
User avatar
Loimulohi
Posts: 47
Joined: 03 May 2008 10:02

Re: Ripa - varjopappi

Post by Loimulohi »

Olen väsynyt, joten tuo täysin jäsentelemätön wall of text on liikaa minulle.

Ikää vähän ehkä vähän, joskaan en ole paljoa puhumaan.

Suuri miinus on se, että et ole ymmärtänyt sitä yksinkertaista faktaa, että me emme pyydä erikseen gear-linkkiä. Me olemme pyytäneet sen jo, ja te annatte sen heti. Linkkinä, vieläpä. Olisin paskonut happoa, jos olisin nähnyt tuolla taas yhden linkittämättömän osoitehirmun.

EDIT: Nimesi on muuten maailman huonoin. Vaiha se. kkthxbye
Last edited by Loimulohi on 24 Jun 2008 14:38, edited 1 time in total.
"Hän ei kaivannut kauneinta purppuraa, hän pukeutui kunniaan."
-Tuomari Nurmio - Lapsikuninkaan käskyt

Zrashil/Beleu/Houkakyou/Baneh

Image
User avatar
Hyeena
Posts: 272
Joined: 16 Mar 2008 15:41

Re: Ripa - varjopappi

Post by Hyeena »

Varjopapit on turhia, vaikka niiden nimi olisikin joku lastenelokuva. No joo, aika erikoinen hakemus joskin myös sekava. Pappisetä tuli invittyä mukaan viimeksi ja hyvinhän tuo on raideilla ollut. Katotaan nyt jatkaneeko tuo sitten varjona vai holyna, kun on vuorotellen specciään vaihtanut.
En nyt ota kuitenkaan spappeja vielä lisää, vaikka tarvisinkin tuuraajaa viikoksi kun menen Muffloneja silittelemään.
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
Post Reply