Kontaz - Nalle karhu

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Post Reply
Kontaz
Posts: 5
Joined: 27 Jun 2008 18:30

Kontaz - Nalle karhu

Post by Kontaz »

Morjens Disharmony

Täällä ois tämmöne karhu ilman kiltaa, joka koittaa honoria farmailla ajan kuluttamiseksi kun ei tahdo missää killassa olla ennää noille tankeille paikkoja vapaana ja alkanut nämä vanhat kilta mukavat kilta kaverit valua tänne päin niin ajattelimpa tuota itekki ton hakemuksen väsätä vaikka ette sitten rekryy mitään niin muistasitte ees sitten tulevaisuudessa jos tankeista alkas joskus vähäsen pulaa olla, mikä voi olla joka mahdollista :lol: .

Elikkäs mennäämpäs tästä näihin tietoihin seuraavaks:

Nimi: Kontaz

Class: Druid

Race: Mikäs muukaan kun lehmä ;)

Spec: Tankkinahan tota kiltaan oisin tulossa, tosin mulle kelpaa toki muutki varsin näppärästi. Tällähetkellä kuitenki löytyy resto spec.

Gear: Geari ei ole nyt mahdollista nähä armorystä kuten mainihin tos että puuna vaeltelen tätä wowin ihmeellistä maailmaa ympäri ämpäri, mutta ingame voi kysyy että näytän vallan mainiosti ja sen verran kuvailen että sieltä löytyy armor cap defense cap 17k hp jos oikein muistan ja 41.7% dodge unbuffedina ja seuraavat upit ne onkii t6 kamat ja sitten mahollisesti muutama joku ringi tai tämmönen etc. joten seuraava paikka tosiaanki on mulle bt/mh ja siitä eteenpäi mihin pitäs päästä.

Kokemus: Noh kokemustahan tuota on tankkina tullu kasattuu tk 3/4 ssc 6/6 asti ja tottakai kaikki sen alle tbc osalta, mutta pre tbc en päässytkään kosketeltuu muuten kun hieman kaverin roguella kahta nappii näpytellen onyxiaa alas :D .

Aktiivisuus: Tota joo edellisessä killassa tuli oltuu noin puoltoista kuukautta ja poissa raideilta olin omien laskujen mukaan kahdelta ja toinen oli sillon kun olin juuri taistelemassa viiruksia vastaan ja toinen oli samalla viikolla kun kilta oli kaatumassa ja en jaksanut yhden za takia specata tankiksi (testailin pöllöä) ja tämän raidin kasaamisessa kävi selväksi että meillä ei olisi ollut tarpeeksi parantajiakaan mukana. Tätä edeltävässä killassa raidasin 2 kuukautta ja olin jokaisella raidilla mukana minnekkä minut otettiin (eli en aina za:ssa jonne otettiin vaan parhaat silloin) :( . Sen verran kerron vielä näistä sopivista ajoista että klo 12.00-02.00 aikoina olen aina edellisissä killoissa ollut mukana raidaamassa ja valmis olemaan jatkossakin, mutta mielelläni otan välillä myös rennosti 8-) .

Tutut killat: Sieltähä mulla löytyy maininnan arvorii yks kilta jonka nimee en ny enää tähä hätää muista ku yhistyttii seuraavan päivän mun liittymisen jälkee Turmion kaa yhtee josta tuli ajanmyötä Haste, koska päätettii semmonen tehä kun Guild masterii ei ollut näkynyt muistaakseni 15 päivää onlinessa. Sieltä mä lähin viimesten joukossa ku kilta kaatu ja vähän ajan päästä (vanhan kiltalaisen ansiosta ehkä) pääsin tavallista nopeammin kiltaan nimeltä Infínity nallea leikkimään. Infínityssä oli myös mukavaa niin kauan kunnes se lopetti raidaamisen ja johtoporras siirtyi sivuun ja suuri osa lähti killasta ja minun hyvät ystävätkin siirtyivät syrjään niin vähän ajan päästä päätin itsekkin lähteä, mitäs sitä sielläkään olisi enää ollut. Tämän jälkeen olen vain ollut omassa pankki killassa (kyllä vain tila ongelmia täälläkin :lol: ). No mutta onhan tuota näiden lisäksi vielä vähän tutuiksi tullut Draama ja Cube kavereiden kautta, mutta itse en ole paljon asioinut heidän kanssaan. :)

Ikä: Noh ikäähän minulta löytyy 15 vuotta, joka ei ole minun mukaan kovinkaan suuri ropleema, kun itse nautin enemmän vanhemmasta seurasta, kuin oman ikäisistäni. Tämä se onkin jännä osuus ollut näissä vanhoissa killoissa kun on käynyt selväksi killalle että olen 15 niin puolet eivät millään uskoneet ja puolet ihmettelivät oikein paljon (voi johtua että kyllä se tälläkki pojan kollille on alkanut tulla alkomahooli tutuksi ja ääni kuulostaa vähän vanhemman sorttiselta ventrilossa :D ), että mitän tämä on mahdollista.

Onko venttii ja mikkii: Kyllähä ne tuolla näkyy oleva, voi olla että ilma niitä en ois ollu edellisissäkää killoissa ja tästä taas tulee mieleen niin ku noi vanhat kiltalaiset mainihti taas (hetken vielä joudutte kestää tätä vanhojen kiltalaiseten jankkausta) , että multa löytyy tällanen mukava, rauhoittava, ainutlaatuiten ääni :) . Ei kannata pelätä että olisin häiritsemässä raidejakaan, yleensä en puhu mitään raideilla jos ei ole mitään ihmeellisempää ja kyllähän toi käyttökin sujuu ihan näppärästi, servuakin pyöritän sillon tällön, mutta jos ts pitää ruveta käyttää niin saatte alkaa kädestä pitäe neuvoo, en oo ku vilkassu muutaman kerran sitä päin.

Henkilöt jotka voisi suositella minua kiltaan: Jees jees sieltähä löytyy aika paljoku kaikelaisii henkilöytä, mutta tästä ku nopeeta muutaman muistelee nii sanosin, että siellä löytys ainaski Kinkyj, Orso ja Rhianne.

Ammatit: Nylkemine on täysis ja nahkatyöläisen ammatti vaatii vielä vähä reenailuu (373) mutta löytyy sieltä jo kaikki raideille vaadittavat kuten rummut ja kiltaa hyödyttävät kuten leg armorit ja nature ja frost resistance kitit ja stamina kitit.

Reputaationit: Sieltä mulla löytyypi aika suuri osa näistä tärkeistä exalted (thrallmarii, ce, jne jne..) , mutta kyllä sieltä sellasta jota ei saa ku rahalla tai kovalla farmaamisella, niinku aldor niin sellaset on vaan revered

Avaimet: Jokane tbc instoihi/raideihin tarvittavat avaimet löytyypi

Altit: altteja en ole tälle accountille paljoa jaksanut kehitellä vaikka kyllähän sieltä 20warlock, 30huntard ja tämmöstä jännää.

Edelliset accountit: Täältähä mulla löytyy roksu account se oli mul 70 ja siellä oli vaikka miten helvetisti 40-60 levelisiä altteja ja sit mulla on ollu shamaani, joka oli kaverin entine jolla pari kuukautta healin (shamaani, 70 ofc), siel oli kanssa muutama altti mutta ei mun expaamia.

Piiviipii: Tämän takia ei kannata pitää pelkoa että alkasin innostua, yleensä aina menee siellä bg:llä hermot, mutta tuolla muualla wowin ihmeellisessä maailmassa tulee lollianceja mätkittyy välillä ihan kunnollaki.

Muuta jännää: Tota noin tää accounti mie tein ku kaverit sai suostuteltuu mut mukaa taas tänne wowia seikkailee läpi. Tällä accountilla mä oon jo pelaillu 4-5kuukautta (herrajestas en ees ite oo tajunnu ajan kulkuu :o ). Kuukaudes se tais mennä 70 toi mun hahmo.

Jotain itsestäni: Jhoo täällähä on tällänen pojan kolli Kuopiosta, justiisa tossa yhdeksänneltä luokka-asteikolta kesälomalle jääneenä ( ei vielä tietoa minne päin jatkan ). Koulusta en hirveesti nauttinu, muuten että tunnit oli iha hauskoja kavereide kaa pahuessa tavallaa. Koulu meni kumminki ihan hyvin kun otetaan huomioon että laiskottelin kaiken aikaa kun muut raatiovat kokeisiin harjotellessa 8-) . Täälläpäin sitä tulee istuttua melkein kaikki aika koneen ääressä, mutta saatan tuota joskus pariksi tunniksi ulos karata ja juhla pyhinä olen aika usein poissa, sekä välillä saatan kadota kaljotteleekki, mutta siitä ei kannata suurempaa pelkoo olla, kun tällasella iällä niitä juomii ja paikkaa saa hetkisen etsiä :( . Täällä tämmöstä hakumusta väsäilen kun käsi on paketissa niin ei tässä kiire minnekkää musaakkii kuunnellessa :lol: .

Että tämmöstä täällä päi. Kuten lyin ja juttelin muutaman kaverin kanssa, että tiedän kilta on todellakin ihan liian täysi ja ette halua rekryä lisää toivoisin, kuten taisin aiemminkin mainita, että muistaisitte hakemukseni ja ottaisitte myöhemmin kun tankeille vapautuu paikkoja, koska tulisin mielelläni, jos en satu olemaan killassa josta en mielellään lähtisi. Vastailkaa sitten ku ehitte, mä varmaanki käyn täällä kahtelee joka 3 minuutin välein jännittyneenä vastausta, mutta ei se mitään. Ingamekin minuun voi ottaa yhteyttä aina kun satun olemaan onlinessa. Sekä pyydän anteeksi mahdollisista väärin kirjoituksista, kun tässä suurin osin yhdellä kädellä kirjoittelen nopeasti ajatellen.

Parhain terveisin:

Kontaz


PS: Anteeks että tein näin pitkän hakemuksen, oli tylsää =D .
User avatar
sossupumm
Posts: 10
Joined: 29 Mar 2008 21:31

Re: Kontaz - Nalle karhu

Post by sossupumm »

Täytyy kyllä sanoo että ihan HELVETIN hyvä applyn teit. mut meil on aika paljo feral droodeja :|
katotaa mitä muut sanoo..

ainoo miinus on se että teit saman virheen ku monet muutki.... missä on armor linkki?
Image
Kontaz
Posts: 5
Joined: 27 Jun 2008 18:30

Re: Kontaz - Nalle karhu

Post by Kontaz »

sossupumm wrote:ainoo miinus on se että teit saman virheen ku monet muutki.... missä on armor linkki?
Nii sitä en tosiaan laittanu ku oon nyt tässä resto väliaikasesti PVPtä varten, mutta tässä
tämä linkki nyt kuitenkin
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... r&n=Kontaz . 8-)
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Kontaz - Nalle karhu

Post by Hymy »

Joo en minä tuota hakemusta jaksanu ees alottaa lukee mutta sitä armory linkkiä ei varmaa hyödytä ees pastee ku veikkaisin et armory down kuitenki, mut sitte meillä on jo aika paljo tankkeja et ei ainakaa tällä hetkellä tarvita.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
TOPAIS
Druid Officer
Posts: 212
Joined: 04 Apr 2008 17:08

Re: Kontaz - Nalle karhu

Post by TOPAIS »

Hyvä hakemus ja asialliselt kaverilta vaikutat, mut tällä hetkellä meil on jo kaks nallekarhuu killas, tai tarvittaes kolmeki, ni ei ole feral spotteja vapaan.
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Kontaz - Nalle karhu

Post by pulshu »

WTF mikä hakemus! Jaksanu vähä panostaakkin. Väkee on kyllä nyt ollu sen verta online raid aikoihin että ei varmaan ois tarjota ku standby spotteja jne pitkään ettei kyllä uskalla oikein inviä.
Image
Kontaz
Posts: 5
Joined: 27 Jun 2008 18:30

Re: Kontaz - Nalle karhu

Post by Kontaz »

Ei tosta mun aktiivisuudesta kannata pelätä, tämä kaveri osaa släckkäämisenkin :D .
Kyllähän tuota mulle kerrottiin, että todellakin on täyttä, mutta eipä tällanen jääräpää usko ennen kun on testattu 8-) .
Mutta joo jos tää nyt on päätös niin kiitän näistäki mukavista kommenteistä.
Post Reply