Regal, Blood Elf Rogue

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Locked
Regal
Posts: 2
Joined: 08 Jul 2008 18:47

Regal, Blood Elf Rogue

Post by Regal »

Ingame nimi: Regal
Ikä: 17
Spec: Combat sword raideilla, Shs näin "vapaa-ajalla"
Gear:
Ap: 2030
Hit: 326
Crit 25,5%

Nyt on tuo Shs buildi päällä niin ei pysty linkkaa armoryä ku ne statit valehtelis hiukan ylöspäin.
Voin tulla jollekin gearia in-game näyttämään kylläkin.

Kokemus: MH 5/5 BT 8/9 Illidaniin tuli tehtyä RP wipe p5 alussa.

Aktiivisuus: Edellisessä killassa raid attendance 100%, pelailen arkisin siitä 4-5pm ---> 11pm about ja
viikonloppuisin menee melkoisesti myöhäisempään. Olen myös todella innokas PvP pelaaja että jos tiimiinne Rogueta kelpuutatte niin tässä olisi yksi.

Tutut killassa: Tutuista en tiedä mutta tuon Takawhiskeyn muistan Vashjilta.

Oletko munakko? Wut O.o

Onko Ventriloa ja/tai mikkiä: Kumpainenkin löytyy. Eikä ole ongelma puhua Ventissä koska välillä itsekin huomaan että nyt on puhuttua liikaa ja hiljenen syvään hiljaisuuteen.

Muuta (Proffut, altit jne.) Proffuina on Alchemy ja Herbalism. Alchemystä osaan Hastepullojen ja Super Rejuvenation Potionien kaavaa jos joku tulee sitä kaipailemaan ja olen Potion master.
Alttina toimii Shamaani eri realmilla jolla olen kolunnut TBCstä 5/5 MH ja 4/9 BT.
Tosiaan olen nyt hetken aikaa Stormilla pyörinyt ja katsellut ympärilleni mutta olisi kiva saada raidikilta alle jossa saisin taas tyydytettyä raidaamisen intoani. Roguella olen jokaisella raidilla 110
lasissa paahtamassa Damagea tiskiin. Ei ole tullut valituksia pelaamisestani ikinä miltään suunnalta.

- Best Regards, Regal
Last edited by Regal on 08 Jul 2008 19:15, edited 1 time in total.
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Regal, Blood Elf Rogue

Post by Hymy »

be.imba.hu linkki ei toimi, mutta iha hyvältä tää näyttää, rogueita on se kaks ollu raideil aina ja ne kuitenki näköjää tekee iha kivaa dammagee.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
Regal
Posts: 2
Joined: 08 Jul 2008 18:47

Re: Regal, Blood Elf Rogue

Post by Regal »

Hymy wrote:be.imba.hu linkki ei toimi, mutta iha hyvältä tää näyttää, rogueita on se kaks ollu raideil aina ja ne kuitenki näköjää tekee iha kivaa dammagee.
Post edited. :>
User avatar
Hyeena
Posts: 272
Joined: 16 Mar 2008 15:41

Re: Regal, Blood Elf Rogue

Post by Hyeena »

Hyvän aplyn teit, ikä menee läpi juuri ja juuri jopa minulle, gear ainakin be imban mukaan riittää kyllä ihan varmasti. Ottaisin kyllä mukaan jos vain roguja mitenkään mahtuu.
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Regal, Blood Elf Rogue

Post by pulshu »

Hmm... ei huono hakemus laisinkaan. Mitähän väki tuumaa tarvitaanko roksuja?
Image
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Regal, Blood Elf Rogue

Post by Hymy »

Meitsi mielestä kyl ainaki yks rogue voitas ottaa, kuten sanoinki pari päivää sit jo.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
User avatar
Hyeena
Posts: 272
Joined: 16 Mar 2008 15:41

Re: Regal, Blood Elf Rogue

Post by Hyeena »

Tervetuloa kiltaan. Whispaa vaikka mulle, todieforille, tai retardi-pulshulle niin invitään.
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
Locked