Hemmingway-Rogue

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Hemmingway
Posts: 4
Joined: 14 Mar 2008 21:32

Hemmingway-Rogue

Post by Hemmingway »

Elikkäs, olen aktiivinen rogue kokemuksen kera. Full epic pve gear löytyy. http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... Hemmingway valitettavasti armory linkissä pvp gear päällä.
Kokemusta on kara > ssc. Joka päivä tulee pelattua se 2> tuntia. Raideilla olen vent/ts/voice ihan missä kilta onkin sillä hetkellä. Haluan aloittaa taas raidaamisen killan kanssa jossa on osaamista mitä itselläkin on. (:
Ikä 16, oikea nimi Niko ja pelannut wowia noin 1,5v aktiivisesti.


Kiitos lukemisesta, laita /whisper Hemmingway / sähköpostia tai jotain minulle jos olette kiinnostuneita ! (:
Mundoliina
Posts: 7
Joined: 10 Mar 2008 23:12

Re: Hemmingway-Rogue

Post by Mundoliina »

Nyt sitä arenaa
Hemmingway
Posts: 4
Joined: 14 Mar 2008 21:32

Re: Hemmingway-Rogue

Post by Hemmingway »

Kyllähän sitä arenaa ehtii aina siin sivussa :) mut badgeil sitte kovempaa asetta ja combat sword specci / mutilate ihan miten parhaalta tuntuu ja arenoil shadow step
User avatar
Menthorm
Posts: 11
Joined: 13 Mar 2008 20:36

Re: Hemmingway-Rogue

Post by Menthorm »

Hemmingwaysta ei oo mitään pahaa sanottavaa, oli entisessä killassa ja osaa pelaa. ;)
Hemmingway
Posts: 4
Joined: 14 Mar 2008 21:32

Re: Hemmingway-Rogue

Post by Hemmingway »

alotin raidaamisen Secunda nimisessä killassa, sielä ei oikein tullu minkään näköistä edistystä. Porukka duunasi killan, Heaven liityin siihen sain aikaan paljon dps raideilla minusta tykättiin kunnes nimeltä mainitsematon herra x alkoi aukomaan naamaansa kaikille siellä. Porukka alkoi leavailemaan ja leavasin itsekkin. Kokemusta tosiaan on Kara, Gruul, Za parit bossit, TK:sta Lootreaver ja SSC lurker. Imperfection oli seuraava kiltani jossa tuo TK,ZA,SSC kokemust tuli. Raidaamisesta olisin kiinnostunut, osaamista on ja pelleily off. Huono maine löytyy joskus alkuajoilta josta osa ei ehkä pidä. Mutta toivoisin että lukisitte tämän applyn ja harkitsisitte asiaa. Trial kelpaa mainiosti. PvE gearissa combat sword specissä noin 1,7+ ap ja 25-30 crittiä riippuen miten specin olen rakennellut.

Ystävällisin terveisin Hemmingway.
User avatar
Delissa
Posts: 86
Joined: 13 Mar 2008 21:00

Re: Hemmingway-Rogue

Post by Delissa »

jaa joo juu ihan ok geari on ja kokemustaki tarpeeks mutta en sit tiedä, roguja aika paljon tuntuu olevan
Image
Image
Image
User avatar
Lääke
Priest Officer
Posts: 47
Joined: 13 Mar 2008 23:34

Re: Hemmingway-Rogue

Post by Lääke »

Hemmi kiltaa prkl :)
Earthshocker
Posts: 12
Joined: 11 Mar 2008 23:24

Re: Hemmingway-Rogue

Post by Earthshocker »

Mitä ny Heavenissä oltii samaan aikaa nii en kyl mitää skillii sul huomannu, ei mitää henkilökohtast
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Hemmingway-Rogue

Post by pulshu »

Ikää sais melkein olla ainaki enemmän... vaikka noita nuoria meillä onki ni tekis kyllä mieli saada nostettua keski-ikää ihan reilusti. Tyhjästä vaan on paha nyhjästä. Mun käsityksen mukaan roguja on nyt kyl otettu jo melkosesti. Cenria päättäköön nuo.
Image
User avatar
Troxy
Posts: 30
Joined: 13 Mar 2008 22:16

Re: Hemmingway-Rogue

Post by Troxy »

Hemmingway wrote:Elikkäs, olen aktiivinen rogue kokemuksen kera. Full epic pve gear löytyy. http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... Hemmingway valitettavasti armory linkissä pvp gear päällä.
Kokemusta on kara > ssc. Joka päivä tulee pelattua se 2> tuntia. Raideilla olen vent/ts/voice ihan missä kilta onkin sillä hetkellä. Haluan aloittaa taas raidaamisen killan kanssa jossa on osaamista mitä itselläkin on. (:
Ikä 16, oikea nimi Niko ja pelannut wowia noin 1,5v aktiivisesti.


Kiitos lukemisesta, laita /whisper Hemmingway / sähköpostia tai jotain minulle jos olette kiinnostuneita ! (:
lolol, kartsude.
Image
Post Reply