Hakemus: Holy Priest - Dazzle

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Post Reply
Elue
Posts: 3
Joined: 15 Apr 2008 09:06

Hakemus: Holy Priest - Dazzle

Post by Elue »

Tervehdys!

Olen Dazzle, noin 21-vuotias holy-pappi Tampereelta ja olen kiinnostunut Disharmony-killasta. Olen ollut killassa hetken aikaa Elue-hahmollani, joka on warlock. Lähdin killasta noin kolme kuukautta sitten elämäntilanteeni takia (= ei aikaa raidata), ja aloin uudestaan kehittämään pappihahmoani.

Plussani ja miinukseni lyhyesti - lisää alempana:

+ Erittäin kärsivällinen - papit tarvitsevat tätä.
+ Osaan pelata hahmoani.
+ Taktiikat tiedossa teoriaosaltaan (TK/SSC/BT/MH) ja osittain käytännössä (SSC/TK/MH).

- Aikaa vain arkipäivisin, en pelaa viikonloppuina (kovinkaan usein - poikkeuksiakin on)
- En tahtoisi vaihtaa specciäni damagepuolelle.
- Olen karvainen teekkari. Sen lisäksi en tykkää mansikoista.



Nykyisessä tilassani olen noin 1800-healing holy-pappi, 19/42/0.
Tarkempaa infoa armorystä: http://armory.wow-europe.com/character- ... r&n=Dazzle

Pelaamisesta: Olen nyt pelannut papillani lävitse jokaisen Heroic-instancen, Karazhanin, Zul'Amanin sekä Serpentshrine Cavernin bossit Hydross, Lurker sekä Morogrim. Tiedän kaikkien bossien taktiikat aina Illidaniin asti ja olen sisäistänyt ne. Joten TK/SSC/MH/BT sujuu papilla ainakin taidon puolesta. Osan bosseista olen ko. instoissa mennyt myös warlockilla.

Sunwellistä en tiedä juurikaan mitään.

Aktiivisuus: Viikonloput ovat teekkarille mukavaa aikaa, ja silloin WoWin pelaaminen jää vähälle. Viikolla (pl. perjantai) pystyn raidaamaan rajatta. Eli maanantaista torstaihin olen täysin käytettävissä. Tämä selittänee killattomana olevan statukseni.

Killasta tunnen useimmat - olen siellä ollut mukana jonkin aikaa. Erityisesti tunnen killasta Zrashilin, jonka olen tuntenut jo vuosia IRL.

Ventrilo ja Teamspeak löytyy, ja uusi mikrofoni on ostettu.


Olen Jewelcrafting ja Enchanting professioneiltani, joista Jewelcraftin luultavasti lähtee jossain vaiheessa.

Jos tarvetta olisi papille, niin voisin mielelläni tulla auttamaan ostaltani. Parhaiten minut saa kiinni joko pelistä tai Zrashilin kautta. Olisin kiitollinen, jos saisin tietoa mahdollisista kiltapaikoista.

PS. Laitoin liitteeksi kuvan. Miksikö? No tietenkin siksi, että se on sallittua.
Attachments
awesome_med.png
awesome_med.png (29.39 KiB) Viewed 6088 times
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Hakemus: Holy Priest - Dazzle

Post by Hymy »

Vitun hyvä apply ainaki, jos on vaan tarvetta ni ginv.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
User avatar
Loimulohi
Posts: 47
Joined: 03 May 2008 10:02

Re: Hakemus: Holy Priest - Dazzle

Post by Loimulohi »

Pakollinen toteamus: OMG INVITE FOR DAZZLE PLOXXX

Pakollinen selitys: Loistomies, jolle olen velkaa.... Hyvin paljon. Herralta ei puutu pelin puolesta taitoja taikka tietoja oikein millään saralla. Myös kengurunvihaaja (ainakin kunhan koulin häntä vähän) sekä tunnettu hirvien taskuttaja Lempäälän hirventaskutuspiireissä.
Ei myöskään emoile, toisin kuin jotkut tuntemamme persoonat.

Ymmärrykseni mukaan Holy Priestit ovat hienoja. Kuulemani mukaan Holy Priestit healaavat minua. Kertoman mukaan Dazzlella on .... Oliko se neljäsosaruudun kokoinen nappi, jossa lukee "Heal Zrashil". Tarinan mukaan Dazzle ansaitsee inviten.

Notta sellaista.

-Loimulohi
"Hän ei kaivannut kauneinta purppuraa, hän pukeutui kunniaan."
-Tuomari Nurmio - Lapsikuninkaan käskyt

Zrashil/Beleu/Houkakyou/Baneh

Image
User avatar
Hyeena
Posts: 272
Joined: 16 Mar 2008 15:41

Re: Hakemus: Holy Priest - Dazzle

Post by Hyeena »

Kieltämättä ihan letkeän oloinen heppu tunnut olevan. Liittenä oleva kuva juuri pimppiä saaneesta Pulshustakin oli mukavaa extraa. Tuotanoin, mitä mieltä olet omasta gearistasi? Disharmony juoksentelee kuitenkin mustassa temppelissä juttelemassa Akamalle ja tarvitsisit aikalailla upgradea vaatteisiin. SSC ja TK tuskin kuuluu enää meidän raidisuunnitelmiin.
Muistaakseni puolsin Zrashiliakin aikoinaan ihan vain mukavan hakemuksen ansiosta, en nyt oikein tiedä pitäisikö tehdä sama. Raideihin mahtuminen tulee kuitenkin olemaan hankalaa kun yritetään progressia saada aikaan. Katotaan mitä tapahtuu.
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
Elue
Posts: 3
Joined: 15 Apr 2008 09:06

Re: Hakemus: Holy Priest - Dazzle

Post by Elue »

Kiitos nopeista vastauksista!

Omasta vaatetuksesta olen sitä mieltä että se sopinee sinne ZA-TK/SSC -välille. Black Templeen tarvitsen rutkasti (~1500+) healthia ja manaa (~1000+), healingin saan korotettua vaihtotrinketeillä 1800+:aan satuttamatta selviytymistäni. Näillä näkymin olen parantamassa tavaroitani Heroiccien avulla, rintapanssari on menossa vaihtoon seuraavaksi. Tuohon minulla on matkaa 70 badgea.

BT-progressraideihin soveltumiseni on tällä hetkellä omasta mielestäni enintään kohtalainen - Naj'entusin Tidal Shieldistä saatan selvitä hyvällä tuurilla.

Päätös jää teille, haluatteko gearia tarvitsevan papin, joka uskoo osaavan hahmonsa.

Parhain terveisin,
Dazzle
User avatar
Shaqu
Posts: 237
Joined: 10 Mar 2008 23:19
Location: Oulu

Re: Hakemus: Holy Priest - Dazzle

Post by Shaqu »

Vaikka ihminen olis maailman paras tyyppi, niin progressia olis silti kiva saada ja tuo sun gearis todellakin on melkosta vessapaperia. Jos vaikka kokeilisit saada badgegearilla upgradet noihin rareitemeihin ja katsotaan sitten uudemman kerran. Ei toki ole minun päätökseni.
Image
User avatar
Hyeena
Posts: 272
Joined: 16 Mar 2008 15:41

Re: Hakemus: Holy Priest - Dazzle

Post by Hyeena »

Niin kyllähän tilanne on se, että tulisit tuolla gearilla olemaan se hiilu joka otetaan raidiin vain jos mitään muuta vaihtoehtoa ei ole. Tällöin ei tietty se gearikaan parane muuten kuin badgeilla ja ZA, kun ei noita t5 raidejakaan enää harrasteta. Onko tästä sitten kenellekkään iloa?
Jos vähän eeppisemmin olisit pukeutunut niin en kyllä epäröisi ottaa mukaan.
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
TOPAIS
Druid Officer
Posts: 212
Joined: 04 Apr 2008 17:08

Re: Hakemus: Holy Priest - Dazzle

Post by TOPAIS »

Ei kandee shaqulist välittää ku se on joku ihmee släkkeri.. Mut gearissa olis tosiaa parannettavaa, noil romppeil ei viel kauhee tehokkaasti bt:s healailla.
Image
User avatar
Delissa
Posts: 86
Joined: 13 Mar 2008 21:00

Re: Hakemus: Holy Priest - Dazzle

Post by Delissa »

tänne tää karvanen priesti gieb.
Image
Image
Image
Elue
Posts: 3
Joined: 15 Apr 2008 09:06

Re: Hakemus: Holy Priest - Dazzle

Post by Elue »

OK, katsokaamme sitten joskus myöhemmin - hyvää jatkoa!

Näkemisiin,
Dazzle
Post Reply