Century Belf Rogue ;)

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Post Reply
Century
Posts: 1
Joined: 15 Mar 2008 10:14

Century Belf Rogue ;)

Post by Century »

Perus tietoa: Olen lvl 70 belf rogue. Saavutin lvl 70 toisena belf roguena stormreaverille, ja olin ensimmäinen Conqueror belf/draenei serverillä. TBC alussa raidasin innokkaasti Murderer Inc:issä kunnes sen progressi loppui kuin seinään ja ihmiset alkoivat jättämään kiltaa, silloin liityin parin hyvän kaverin kutsumana Arcticaan. Arcticassa raidasin melko kauan kunnes killan johtaja ninjasi Plaque nimiseltä kaveriltani gearia off-specciinsä, jolloin minä, plaque ja edwar päätettiin quittaa Arcticasta. Sen jälkeen aloin pelaamaan pvp pelkästään, ja tuli saavutettua 54k hk, sekä honor cap. Paras saavutus arenalla on atm 1987 rating. Hiljattain liityin uuteen kiltaan nimeltä GooKeeBee, jossa on paljon evottajia. Kuulin eilen kavereiltani (Tauron & Wellho), että tämä kilta on perustettu uudelleen, ja päätin hakea.

Ikä: 17

Kokemus PreBC: AQ20, ZG, MC, Onyxia ja Pari BWL ekaa bossia. Nämä saavutettiin Duty nimisellä shamaanilla killassa Restricted/Diadem.
Kokemus TBC: Kara (2x exalted vähintään, saavutettu silloin kun kara oli viel niitä kovia mestoja), Maggy, Gruul, SSC 3 ekaa bossia, TK 1 bossi, sekä ZA 1 bossi. Nämä saavutin roguellani killoissa Murderer Inc ja Arctica.

Gear: PvE gear full epic lähinnä gruulista ja karasta saatua kamaa + s3 aseet.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &n=Century (armoryssa luultavimmin pvp gear päällä)

Mahdollisuudet pelaamiselle: Yleensä 7 päivänä viikossa kello 15-23 aikoihin.

Tietokone: Intel Core 2 CPU, 6300 @ 1,87 GHZ, fyysinen osoite laajennus. En oo näis asiois iha yht hyvä ku wowissa, mutta kone pelittää iha täysil , eikä lähes koskaan lagaa (MS siin 30-40 jatkuvasti) ja fps siin 70 paikkeil.
User avatar
Menthorm
Posts: 11
Joined: 13 Mar 2008 20:36

Re: Century Belf Rogue ;)

Post by Menthorm »

Century osaa pelaa paremmin kun hyvin. Kiltaan imo
User avatar
Delissa
Posts: 86
Joined: 13 Mar 2008 21:00

Re: Century Belf Rogue ;)

Post by Delissa »

asiallinen apply, geariakin on ja kokemusta, mut en oikeen tiedä, sillä monet on sitä mieltä että roguet on full.
toisaalta eilenkin olin ainoa rogue raidilla joten en sitte tiedä... mut mut katotaa mitä mieltä pulshu on

ps. conqueror x_X
Image
Image
Image
User avatar
Menthorm
Posts: 11
Joined: 13 Mar 2008 20:36

Re: Century Belf Rogue ;)

Post by Menthorm »

Cenalle pitäis aina löytyä tilaa :shock: Mut katotaa mitä pulshu sanoo.
Plaqu
Posts: 2
Joined: 17 Mar 2008 21:24

Re: Century Belf Rogue ;)

Post by Plaqu »

ze PvP hero :o
User avatar
Troxy
Posts: 30
Joined: 13 Mar 2008 22:16

Re: Century Belf Rogue ;)

Post by Troxy »

Plaqu wrote:ze PvP hero :o
kade xd
Image
Post Reply