Ingame nimi: Xybe
Ikä: 17
Spec: Elemental
Kokemus: pretbc en ehtiny ku MC clearaa ja nyt BC maggy, lurker, vr ja kara ja za ofc
Aktiivisuus: Yleensä joka päivä about. 5h.
Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... ver&n=Xybe Viikon päästä brutal chest ja kohta myös badge shoulderit
Tutut killassa: Thastor, Cybe, Mirev
Oletko munakko?: öö.. : en vissii
Onko Ventriloa ja/tai mikkiä: Löytyy löytyy
Muuta: professionit on mining 375. En oo niihin sen enempään panostanu ku ei oo ollu tarvetta mutta nopeastihan nuo saa jos on tarvetta
Elemental shaman
Re: Elemental shaman
tsiisös,kauhéena näitä za badge sankareita applyää nykyään. siis ei siinä oo mitään pahaa että on paska geari jne kaikillahan meillä on joskus ollu mut me ei kaivata sellasia huono gearisia ja kokemattomia pelaajia,ei mitään henkilökohtasta missään muodossa,ymmärät varmaan. (tässä siis vain mun opinion asiasta:p)
Valitettavasti vähän happonen geari ja kokemus niin pakko sanoa, että ei tälläkertaa. Onnea uuden killan etsintään.
et ois ottanu vaikka ois ollu parempi geari ku sul
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.
hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
hopsu wrote:
painu hymy helvettii
=)
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.
hopsu wrote:
hopsu wrote:
Ootko varma ettet oo liian kokenu ja geared tähän kiltaan?
Ei mitenkään pahalla, mutta ei hyvälläkään. Ihmiset oikeest vois alkaa miettii vähä sitä et mihi kiltaa hakevat..........
Vois kattoo aina näit tuttui. Jos tuntee nää PvP-herot ni tietää mitä odottaa ; )Xybe wrote:Tutut killassa: Thastor, Cybe, Mirev ja PULSHU
"Ladies, I'm Steve Stifler and I have an 11-inch penis... around! Think about it."
Vittu mä kuolen nauruun ku luen vanhoja topickeja mihin oon postannu. Tämäki niin helvetin totta että itku meinaa päästäHymy wrote:et ois ottanu vaikka ois ollu parempi geari ku sul