Hakemus - Waarp - Warlock - 70lvl

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Bauhaas
Posts: 232
Joined: 22 Mar 2008 11:16

Re: Hakemus - Waarp - Warlock - 70lvl

Post by Bauhaas »

Se et warlock classleader tulee perjantaina ehkä ei tarkota sitä et se tulee 05.00 koneelle = ) Ihan rauhassa vaan vastaus tulee kyllä ku kerkee
"Ladies, I'm Steve Stifler and I have an 11-inch penis... around! Think about it."
Waarp
Posts: 19
Joined: 27 Jul 2008 03:02

Re: Hakemus - Waarp - Warlock - 70lvl

Post by Waarp »

Bauhaas wrote:Se et warlock classleader tulee perjantaina ehkä ei tarkota sitä et se tulee 05.00 koneelle = ) Ihan rauhassa vaan vastaus tulee kyllä ku kerkee
Kunhan nostelin kun meinas pudota tonne pohjamutiin =)
User avatar
KinkyJ
Posts: 18
Joined: 19 May 2008 18:27

Re: Hakemus - Waarp - Warlock - 70lvl

Post by KinkyJ »

Noniin kattotaas.. hmm ... joo eli pitää kyllä sanoa että kun tää "pippuripete" haki kiltaa nii taisin sanoa että ei oteta sisään ku ei oikeasti jaksa gearata enää porukkaa... sitte porukka sano että no perhana että on fiksu "otetaan kiltaan" minähän sitte ajattelin että no perhana otetaan kerran sakki näytti olevan sitämieltä :D tässä näitä lokkeja nyt sitte paukkuu ikkunoista ja ovista ku t4 tason lokki otettiin sisään.

Joten loppullinen mielipiteeni asialle tällä lokkimäärällä on että ei kiitos! jäbä osaa hommansa kyllä varmasti mutta lokkeja on just se mitä tarvitaan ja liikaa en halua ottaa... apply paras mitä olen nähnyt ja jäbä varmasti tykittää bolteillaki jäätävää dammagea mutta valitettavasti tilanne on tällähetkellä tämä.. tsemppiä teitsille killanhaku taipaleelle ja otetaan kyllä yhteyttä jos tilanne vaatii!
Image
Waarp
Posts: 19
Joined: 27 Jul 2008 03:02

Re: Hakemus - Waarp - Warlock - 70lvl

Post by Waarp »

Jees, no ilmotelkaa sitten jos spottia vapautuu, sillä en todennäköisesti ole tekemässä applya muihin kiltohiin lähiaikoina.
User avatar
KinkyJ
Posts: 18
Joined: 19 May 2008 18:27

Re: Hakemus - Waarp - Warlock - 70lvl

Post by KinkyJ »

Meilläpä onki täälä lieviä selekkauksia tästä lokkitilanteesta :D ei mitään vakavaa mutta nyt oon unen tarpeessa ku tulin just kertausharjotuksista ja en oo nukkunu ku muutaman tunnin koko viikolla joten nukun huomiseen ja juttelen sulle sitte lisää ku oon levänny.
Image
User avatar
Pippuripete
Posts: 13
Joined: 13 Aug 2008 15:50

Re: Hakemus - Waarp - Warlock - 70lvl

Post by Pippuripete »

KinkyJ wrote:tässä näitä lokkeja nyt sitte paukkuu ikkunoista ja ovista ku t4 tason lokki otettiin sisään.
En mä mikään t4 tasone oo D:
Cna I Has Sgnatur?
Post Reply