Fridor - holypriest

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Post Reply
Fridor
Posts: 4
Joined: 02 Sep 2008 13:38

Fridor - holypriest

Post by Fridor »

Ingame nimi: Fridor

Ikä: 27

Spec: Holy

Kokemus: BC naxxissa pari eka pomoo alas muut clearitty. TBC kokemus : SSC/MH/TK/KARA/ZA/MAGGY clearittu BT:stä 4 ekaa pomoo alas.

Aktiivisuus: pelaan päivittäin aika paljon noin 4-6 tuntia. tietenkin raidit siihen lisäks

Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... r&n=Fridor
sais tosin olla parempi mut et hakkaa muita jos toisilla on 4k enemmän DKP:tä ku sulla ^^

Resistance gearit: shadow resistance gearia hankin kyllä heti, on osa matskuista jo mutta silti tarviin hearth of darkness tai jotain sinne päin

Tutut killassa: näköjään monkstrolls on siellä, en oo kerenny kattoo onko muita näkyny vielä. mikgrasin takas servolle ku olin tuo kaverins suosittelema servo muka parempi :O

Oletko munakko? jaa'a mitäköhän munakko tarkottaa

Onko Ventriloa ja/tai mikkiä: löytyy molemmat

Tietokoneen tiedot: läppäri HP pavilion DV9500, pöytäkone fujitsu siemens. 3gigan prossu 2 gigaa muistia Geforce 8600gts

Muuta (Proffut, altit jne.) elixir master (375) melkeinpä kaikki flaskit ja elixiirit löytyy ja herbalism (375) kalastus jotain 250 ja kokkaus 302. oon noita 2 oof skilliä alkanu nostaa et sais halvemmalla raidi ruuat..

jos jotain tulee niin kysykään. vastaan parhaani mukaan
Korsteeni
Druid Officer
Posts: 105
Joined: 13 May 2008 18:40

Re: Fridor - holypriest

Post by Korsteeni »

Asiallinen hakemus. Ikä ois aika passeli tähän porukkaan eikä tuo gearikaan niin perseestä ole. Taisipa vissiin eilisellä Ilkka "Danny" Lipsanen keikalla olla mainintaa siitä kuinka paljon me vihataan meidän släkkeri priistejä?

Eiköhän tuo pappien grand ol' man Lääke vastaile jossain vaiheessa ...
TOPAIS
Druid Officer
Posts: 212
Joined: 04 Apr 2008 17:08

Re: Fridor - holypriest

Post by TOPAIS »

Ei taida oikee tolla gearilla mahtua, varsinkaa ku yleisesti healerpappei tarpeeks raideille ollu.
Image
User avatar
Lääke
Priest Officer
Posts: 47
Joined: 13 Mar 2008 23:34

Re: Fridor - holypriest

Post by Lääke »

Geari ei oikeen riitä ja meil on kolme aktiivist priestiä .(tosin jugi nyt pariviikko aika inactive)
Mut joo ei heru spottii tällä kertaa.
Fridor
Posts: 4
Joined: 02 Sep 2008 13:38

Re: Fridor - holypriest

Post by Fridor »

jepulis. otetaan vaikka uusiks toinen kerta. ilmotelkaa vaikka in-game tai jotain jos tarviitte prisua. mä meen johonki fail kiltaan tai jtn ^^ btw, sanotaan et mulla on mana regen aika heikko, mut hiilu kyllä riittää. ei muuta kun spirittiä lisää. mut tänks anyway
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Fridor - holypriest

Post by pulshu »

Lääke wrote:Geari ei oikeen riitä ja meil on kolme aktiivist priestiä .(tosin jugi nyt pariviikko aika inactive)
Mut joo ei heru spottii tällä kertaa.
Nii ja eilen ei meinattu ensinnäkään tulla yhtään pappia ees koko Illidanille. Voi sanoo et tosi aktiivisia...
Image
User avatar
Lääke
Priest Officer
Posts: 47
Joined: 13 Mar 2008 23:34

Re: Fridor - holypriest

Post by Lääke »

pulshu wrote:
Lääke wrote:Geari ei oikeen riitä ja meil on kolme aktiivist priestiä .(tosin jugi nyt pariviikko aika inactive)
Mut joo ei heru spottii tällä kertaa.
Nii ja eilen ei meinattu ensinnäkään tulla yhtään pappia ees koko Illidanille. Voi sanoo et tosi aktiivisia...
Todi Kameko just muuttanu saa kohta vasta netin ja kakunalla ne ylioppilas kirjotukset niin se pääsee täs about 2vko aikan vaan parille raidille per viikko. Että hiukan turha ehkä ottaa neljättä pappii vaihtopenkille istuu.
Fridor
Posts: 4
Joined: 02 Sep 2008 13:38

Re: Fridor - holypriest

Post by Fridor »

okies, mä olen vapaa vaikka testiin. ei pakko oo kutsuu kiltaan jne, mut yrittänyttä ei laiteta ^^
User avatar
Hyeena
Posts: 272
Joined: 16 Mar 2008 15:41

Re: Fridor - holypriest

Post by Hyeena »

Fridor wrote:okies, mä olen vapaa vaikka testiin. ei pakko oo kutsuu kiltaan jne, mut yrittänyttä ei laiteta ^^
Noi testit on kyllä ihan jees, mutta entäs kun kameko ja kakuna palailevat piakkoin linjoille? Voi tulla aika tylsät olot, jos raidiajat tulee olemaan pahoin kortilla.
Kuten kaikki hyvin tietää, olen ollut kyllä kiinnostunut ginvaamaan vähän varttuneempaa porukkaa tänne, etten olisi ainut jolla on jo toinen jalka haudassa. Priestitilanne on nyt vaan parempi kuin ehkä ikinä täällä ollessani, kun nuo kaksi aloittavat pian raidaamisen. Toisaalta varjopappien puolella hommahan on totaalinen katastrofi, kun meillä on joku Hyeena killassa. gkick imo ;)
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
Avatarí
Posts: 18
Joined: 24 Jul 2008 17:51

Re: Fridor - holypriest

Post by Avatarí »

Yhyyyyy ei varjopappei viemää mun loottei :(((((((((((
Image

-Terrrrrrrrrrvetuloa maku matkalle maaaailman yrjöttävimpiin keittiöihin-
Post Reply