rogue apply

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Misoola
Posts: 4
Joined: 17 Sep 2008 22:02

rogue apply

Post by Misoola »

Ingame nimi: Misoola
Ikä: 18
Spec: tällä hetkellä pvp specissä, mutta raidauksen aloitettua combat pve spec käyttöö tottakai :P
Kokemus: olin maleficassa ja tuli raidattua 5/5 hyjal sekä 4/9 bt, jonka jälkee kilta kaatui, joten en ole noin kuukauteen päässyt raidaamaan vaikka mieli tekisi :P
Aktiivisuus: pienen tauon jälkeen on aina kova into päällä ja uskon sen myös pysyvän jatkossa
Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &n=Misoola ( jäi harmittamaan kun jäi maleficassa dkp:t t6 gloveihin ja helmettii, mutta ei sitten kerennyt tippua )
Resistance gearit: hodeja full shadowresi geari ja tarvittaessa sitten sen teen.
Tutut killassa: Monkstrollssin kanssa tullut jotain jubailtua ja siitä oikeestaan lähti idea hakea disharmonyyn
Oletko munakko? MUNAKKO ITEEE :D
Onko Ventriloa ja/tai mikkiä: ventti ja mikki löytyy, mutta mikki vähän kärsinyt joten uuden ostan luultavammin lähipäivinä
Tietokoneen tiedot: bout puol vuotta vanha kone joten ihan iskussa ja potkua löytyy :P
Muuta (Proffut, altit jne.) leatherworking 375 ja enchanting 375. tällähetkellä paladin altti tulossa mutta pahasti vaiheessa :D
User avatar
Lappis
Posts: 8
Joined: 06 Sep 2008 15:40

Re: rogue apply

Post by Lappis »

Ota ny sit selvää onko mein rouge tilane hyvä vaikko ei.. välil tuntuu ettei niit saa repästyy mistää raideihi ja toisinaa taas... EMT!

nice apply. kokemus ok, Geari... nii.. en puutu, CL päättäkööt! uu!

vitshi mä egoon.
Image
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: rogue apply

Post by Hymy »

shalee tää menee taas nii et kaikkien mielest tää sopis ja todi tulee sit tänne sanoo et ei tälle saa yhtää raidspottia
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
Rhianne
Warrior Officer
Posts: 185
Joined: 23 Jun 2008 17:24

Re: rogue apply

Post by Rhianne »

Ei oikein vakuuta toi sun gearis, sillä pienellä panostamisella siitä saisi paljon paremman (badge itemit, enchantit kuntoon, gemit jne). Ihmettelen myös oletko hukannut johonkin t4 kypärän vai miksi sitä ei oo päässä? Yhelle roguelle ois mahdollisesti tilaa killassa, mutta tarve ei ole niin suuri että joutuisi huonompia ottaan gearattavaksi, eli parempaa odotellessa ei kiitos.
Image
Image
User avatar
KinkyJ
Posts: 18
Joined: 19 May 2008 18:27

Re: rogue apply

Post by KinkyJ »

Joo nytku alakaa noita glaivejaki näkyä nii ootellaas ja katellaas kyllä se imbarogu sieltä tupsahtaa :D
Image
Misoola
Posts: 4
Joined: 17 Sep 2008 22:02

Re: rogue apply

Post by Misoola »

oo rehellinen :D joono se t4 meni aikaa sit vaihtoo ku on toi za:n hattu selvästi parempi, eikä se t4 setti boonus nii merkittävä ole. osa valittaa että rogueita ei raideilla paljoa näy ja mulla raidi kokemusta ja skilliä löytyy niin miksei? tiedän että luuttia ei varmasti heti putoisi, mutta vähän ehkä ylimielistä odottaa glaveroguen saapumista jos tyhjä paikka killassa on? :P ei mulla muuta
Rhianne
Warrior Officer
Posts: 185
Joined: 23 Jun 2008 17:24

Re: rogue apply

Post by Rhianne »

Misoola wrote:oo rehellinen :D joono se t4 meni aikaa sit vaihtoo ku on toi za:n hattu selvästi parempi, eikä se t4 setti boonus nii merkittävä ole. osa valittaa että rogueita ei raideilla paljoa näy ja mulla raidi kokemusta ja skilliä löytyy niin miksei? tiedän että luuttia ei varmasti heti putoisi, mutta vähän ehkä ylimielistä odottaa glaveroguen saapumista jos tyhjä paikka killassa on? :P ei mulla muuta
Juu no jos oot oikeesti tota mieltä nii et tajua rogueista tarpeeks, toi t4 hattu on parempi ku zul'jinin hattu ilman sitä settibonariakin, ja lisäks se settibonari on vitun kova. Eikä me mitään glaiveroguee odoteta, mutta tosta sun gearistas pitää silti puolet itemeistä replacee että riittää.
Image
Image
TOPAIS
Druid Officer
Posts: 212
Joined: 04 Apr 2008 17:08

Re: rogue apply

Post by TOPAIS »

Joo mee pois.
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: rogue apply

Post by pulshu »

TOPAIS wrote:Joo mee pois.
Topais has spoken!
Image
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: rogue apply

Post by Hymy »

salee joku topias
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
Post Reply