Thiar, Pyhä Temppeliritari

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Post Reply
Thiar
Posts: 5
Joined: 15 May 2008 22:18

Thiar, Pyhä Temppeliritari

Post by Thiar »

Moi
Elikkäs, alotan tämän tällä, että olin killassa ennen kesälomaa / kesäloman alussa ja minut kikattiin koska raidausinto loppui kun oli uusi kilta ja näinpoispäin.. Nyt olisin valmis tulemaan takaisin kiltaanne uudella innolla

Ingame nimi: Jere

Ikä: 17w ja kyllä olen teini-ikäinen vielä

Spec: holy spec, jossa imp conce aura

Kokemus: ssc, tk ( ei vieläkään kaelia down :< ), hyjal 4/5 ja bt 3/9

Aktiivisuus: Muuten aika vaihtelee aktiivisuutta mutta yleensä raidiaikaan onlinessa (amish, ei koeviikkoja)

Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... er&n=Thiar , siellä on nyt minun hurjan hurja prot geari ja spec , mutta gearista sen verran että 2128 +healing ja melkein 27% critiä
Prot gearia on sen verran, että hyjalin träshit olen tankannut.

Resistance gearit: Ei ole shadowresi gearia kun ei ole ollut sille vielä tarvetta

Tutut killassa: En kehenkää sillälailla tutustunut mutta jotku saattavat minut sieltä muistaa

Onko Ventriloa ja/tai mikkiä: On molemmat ja uskallan puhua sinne joskus vähän liikaakin kun ei raidia

Tietokoneen tiedot: sen verran että wowi toimii lagaamatta mutta joskus niitä lagipiikkejä sattuu tulemaan internet yhteyden vuoksi (netikka)

Muuta (Proffut, altit jne.) Enchanting 285 toista virallista proffuja ei ole, altteja ei ole kun alliancen puolella 70 level lock, jolla raidasin pre bc ( mc full , bwl 2 bossia )

Lisää muuta: Tämän hetkinen kilta on infinity, jossa ei ole mitään vikaa, mutta haluan vain vielä ennen wotlk päästä raidaamaan loppupään instoja.
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Thiar, Pyhä Temppeliritari

Post by Hymy »

Ensinnäkin, meillä on hiilereitä mielestäni suht paljon, mutta paladin hiilereita ei ole kuin kaks jotka raidaa, elekoria jne ei hirveemmi oo näkyny:)
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
User avatar
G0ATLOV3R
Posts: 21
Joined: 20 Aug 2008 09:33

Re: Thiar, Pyhä Temppeliritari

Post by G0ATLOV3R »

Agree pala messii niin mun ei tarvi lähtee keske arenan.
Q u o t e:
I HAVE HAD IT WITH THESE MOTHER@**@ING GNOMES ON MY MOTHER@**@ING GLACIER.


Samuel Jackson does the Arthas voiceover. Image
User avatar
Hyeena
Posts: 272
Joined: 16 Mar 2008 15:41

Re: Thiar, Pyhä Temppeliritari

Post by Hyeena »

Tutut killassa: En kehenkää sillälailla tutustunut mutta jotku saattavat minut sieltä muistaa
Nimi on jotenkin tuttu, mutta et vissiin paljon raideilla ollut? Missä me yleensä raidattiin silloin?
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
Thiar
Posts: 5
Joined: 15 May 2008 22:18

Re: Thiar, Pyhä Temppeliritari

Post by Thiar »

Hyeena wrote:
Tutut killassa: En kehenkää sillälailla tutustunut mutta jotku saattavat minut sieltä muistaa
Nimi on jotenkin tuttu, mutta et vissiin paljon raideilla ollut? Missä me yleensä raidattiin silloin?
Silloin kun tulin kiltaan saatiin ekaa kertaa bt 3/9. En ollut kun ehkä 3 raidilla ja 3 kertaa ehkä standbyllä. Ja olin silloin killassa ehkä kaksi viikkoa jos en nyt aivan väärin muista..
User avatar
hopsu
Posts: 334
Joined: 10 Mar 2008 23:12
Location: Porvoo

Re: Thiar, Pyhä Temppeliritari

Post by hopsu »

witty "Pyhä Temppeliritari" dats fuckin' gay 8-) -.-
Image 8-)
Image
Thiar
Posts: 5
Joined: 15 May 2008 22:18

Re: Thiar, Pyhä Temppeliritari

Post by Thiar »

Ingame nimi: Jere
fail :D
Post Reply