Bopox, Deathknight

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Post Reply
Bopox
Posts: 1
Joined: 10 Dec 2008 17:00

Bopox, Deathknight

Post by Bopox »

Elikkäs tässä ois hakemus teidän kiltaan lvl 80 DK:lta.

Ingame nimi: Bopox
Ikä: 15
Spec: Blood ja vähän frostissa.
Kokemus: PreBC ajoilta ei oikeastaan muuta kun ZG, Onyxia's Lairissa oon nytte WoTLK:in aikana 3 kertaa ollut. BC:stä kara, ZA ja sit joitai HC:ita. WoTLK:issa olen vetänyt heroicceja.
Aktiivisuus: Kyllähän tässä viikot tulee pelailtua, viikolla raidaaminen ei ole ongelma (kunhan raidit ei ala joskus tyyliin 21 aikoihin arkena)
Gear: Vasta pari päivää sitte tuli 80 lvl dingattua, vasta pari epicciä. http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... er&n=Bopox
Resistance gearit: Eip ole.
Tutut killassa: Ei ole, vasta muutama päivä sitten migrasin Stormreaverille :)
Oletko munakko? Ööö.. mikä se on? :D
Onko Ventriloa ja/tai mikkiä: Mikki löytyy ja Ventrilo.
Tietokoneen tiedot: näyttis: NVDIA GeForce 8600GS
muistia: 3 gigaa
suoritin: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5000+ 2.60 GHz
Muuta (Proffut, altit jne.) Ei oo proffuja ainakaa vielä ja servulta löytyy 1 alt: lvl 70 shaman (migrasin senkin tässä pari päivää sitten)
Last edited by Bopox on 12 Dec 2008 23:33, edited 2 times in total.
Rhianne
Warrior Officer
Posts: 185
Joined: 23 Jun 2008 17:24

Re: Bopox, Deathknight

Post by Rhianne »

Eipä toi ikä kauheesti houkuttele ja noita DK:ita on ihan riittävästi raideilla näkynyt. Tämä vain mun mielipide, eiköhän toi Kumo tuu jotai sanoon jossai vaiheessa.
Image
Image
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Bopox, Deathknight

Post by Hymy »

Iso H
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
Habis
Death Knight Officer
Posts: 37
Joined: 25 Mar 2008 23:13

Re: Bopox, Deathknight

Post by Habis »

The mighty Kumo has arrived to the disco.

Gearii tossa kattelin ja näyttäs siltä että melkee kaikki on jotai q rewardei ja sellasia nyt ei ainakaa tarvita ku meillä sellasii on vaikka muille jakaa.
DK tilanne tällä hetkellä näyttää ihan hyvältä raideissa ku aina 2-3 mukana hoggaamassa gearia.
Eli siis spottia ei oo killassa DK:lle ainakaa tällä hetkellä mutta saattaa tulla jos noil urpoil loppuu innostus. :shock:
Onnea killan ettimiseen!
Image
Post Reply