Warlock Hakemus

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Locked
machomacho
Posts: 8
Joined: 28 Jul 2008 20:05

Warlock Hakemus

Post by machomacho »

Ingame nimi: Machomacho
Ikä: Kohta 17
Spec: Fire Hybrid eli 0/41/30
Kokemus: TBC:ssä alottelen ja sain alas kaiken BT:hen asti josta kaatui ekat 3 bossia ennenkuin patch tuli joka nerffas kaikki bossit alas. Nyt wotlkissa 10 man content vedetty ja hc naxxista ekat 3 wingii alas ja sit toki hc vaultti on tullu vedettyy.
Aktiivisuus: WoWissa aina kun mahdollista
Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... Machomacho
Resistance gearit: Frost Resistance gear löytyy
Tutut killassa: Kumo <3 Ninn Topias ja onhan teidän kanssa tullu heroiccei vedeltyy ja pari pugi raidiikin tuli vedettyy pre wotlk.
Oletko munakko? En todellakaan, pelaan WoWia, koska se on hauskaa ja tykkään siitä, uusissa raid bosseissa wipeeminen ei niinkään suututa yms. tuttua hommaa :)
Onko Ventriloa ja/tai mikkiä: Kummatkin
Tietokoneen tiedot: Noniin elikkä hommasin (kaveri kokos) uuden koneen tos kesäl ja mitä tähän nyt sit kuuluu niin: SLI emolevy, 2 GeForce 8600 näytönohjainta, 4 gigan muisti, windows pro käyttis, 2.4 ghz prossu, 3 tuuletinta kotelossa, G9 hiiri, G15 näppis ja 24 tuuman acerin näyttö elikkä tällä masiinal kelpaa pelata ;D
Muuta (Proffut, altit jne.) Oon Alchemy & Herbalism täl hetkel ja osaan tehä raideihin flaskit,jos sit vaan otatte mut mukaan ni väännän toki kaikille flaskit jos tuotte matsit ja toki saatte pitää procit jos niitä tulee^^ Ja sitten mä haluisin tosiaan liittyy Disharmonyyn ku tääl on Harri ja muutenkin teillä toi raidaus sujuu aika hyvin, nykynen kilta alkanu släkkää aivan liikaa ja muutenkin olis kiva päästä niiku ihan "tosimiesten" kans raidaa, sais sen Arthasin sit alas ennenku sitäkin sit joskus tullaan nerffaa^^
Aduim
Apina
Posts: 342
Joined: 09 Sep 2008 16:27

Re: Warlock Hakemus

Post by Aduim »

Jöö warlock kelpais kyl. Ja väittäisin et hennkan voitat damages :O Trialille ainaki.

Plussaa yksityiskohtaisesta tietokoneen kuvailusta. ( Mulla on vaan 2 tuuletinta kotelossa! ) Ja tietenki meidän OP DK:n tunteminen ei koskaan voi olla huono juttu.
atuim
Rhianne
Warrior Officer
Posts: 185
Joined: 23 Jun 2008 17:24

Re: Warlock Hakemus

Post by Rhianne »

Ihan hyvä apply ja warlockeist on killas huutava pula (raideilla keskimäärin 0) eli kiltaan vaan imo.
Image
Image
Locked