Ensure hakemus

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Ensure
Posts: 6
Joined: 14 Jan 2009 01:14

Re: Ensure hakemus

Post by Ensure »

Oioi pääs peliaika loppuun.. pitänee huomen tilaa lisää
TOPAIS
Druid Officer
Posts: 212
Joined: 04 Apr 2008 17:08

Re: Ensure hakemus

Post by TOPAIS »

hopsu wrote:vaikuttaa hyvältä kiltaan vaan 8-)
Yeah... not.

Ja mikä vittu toi timon russel crowe-juttu on ... : D
Image
User avatar
Hyeena
Posts: 272
Joined: 16 Mar 2008 15:41

Re: Ensure hakemus

Post by Hyeena »

Ikä: 16
Villinä luonnossa elävien koalien elinikä on normaalisti noin 12 vuotta, mutta niiden tiedetään eläneen eläintarhoissa jopa 15-vuotiaaksi saakka.

Mielestäni olisi epäkorrektia liittää odotettavissa olevan eliniän ylittäneitä antisankareita kiltaan. Meillä on jo Todi ja Jartzu.
Tarvitaan sen sijaan ikinuorta, vetreää ja viisasta voittajatyyppiä. Eikun ei tarvitakkaan. Meillä on jo Minä.
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
Calithien
Posts: 22
Joined: 23 Jul 2008 01:30

Re: Ensure hakemus

Post by Calithien »

123203749239.jpg
123203749239.jpg (32.43 KiB) Viewed 4155 times
Image
User avatar
G0ATLOV3R
Posts: 21
Joined: 20 Aug 2008 09:33

Re: Ensure hakemus

Post by G0ATLOV3R »

"Tänään ollaan oltu taas jossain kaukana ja todella syvissä vesissä. En minä tajua, miksi helvetissä tämän kaiken pitää olla niin vaikeaa? Miksi, miksi, miksi? En voi edes kuvitella ronkkivani mitään menneisyyteeni liittyvää, pelkkä ajatus meinaa tehdä sen, että annan ylen. Itkettää, inhottaa, on huono olo kokonaisvaltaisesti.

Ja niinkuin tuo yksikin perkele niin suureen ääneen lupasi olla tukenani, tyhjiä sanoja, tyhjiä lupauksia, tiesinhän minä sen.
Eräs päivä kun purskahdin itkuun yhtäkkiä, alkoi hän minua solvaamaan tyyliin: "No mitä vittua se taas vollottaa, heittääkö päässä?"

No tämä on nyt tätä. Jos se tästä taas, kun saisin vain voimia ottaa itseäni niskasta kiinni ja lopettaa tämän kiukuttelun."

ITQ :( :( :(
Q u o t e:
I HAVE HAD IT WITH THESE MOTHER@**@ING GNOMES ON MY MOTHER@**@ING GLACIER.


Samuel Jackson does the Arthas voiceover. Image
Aduim
Apina
Posts: 342
Joined: 09 Sep 2008 16:27

Re: Ensure hakemus

Post by Aduim »

Goatti mitä vittua? : DD
atuim
Post Reply