HOLY PAla

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Ylläri
Posts: 4
Joined: 03 Mar 2009 19:56

HOLY PAla

Post by Ylläri »

IRL tiedot:

Etunimi:Miku

Ikä:17(2kk nii 18)

Tietokoneen tiedot:Ööh kone on iha hyvä ei lagaa tai mitää, jotai tietoi täs eli näyttis on Nvidia Geforce 8800GTS 512mb sit on 5g ramii ja tollee et pyörii hyvin kyl.

Muuta:


Character tiedot:

Nick:Ylläri http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... ll%C3%A4ri

Paladin,Bloodelf, Holy

Proffut: Alchemy 155 , Herbalism 136 ( kehitys kesken ja kehitän kokoajan skillia)


Aktiivisuus: Pelaan joka päivä..

Normaalit peliajat: ma-su 16.00-01.00 (paitsi keskiviikkona en pysty pelaamaan 18.00-19.00)

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: Ei ole mitään aktiivia harrastuksia tällähetkellä kuntosaliila käyntiä ja lenkkiä.


Kokemus

Entiset killat (ja syyt miksi lähdit): New Malefic lähdin, koska tuli typeriä ongelmia GL kanssa kun en 3viikon jälkeen päässyt membuksi vaikka olin tehnyt kaikki nax25 ja malygos25 ja luulin, että olin antanut tarpeeksi näyttöä. Siitä seurasi parilla nax25 runilla, että en saanut tarvittavia lootteja itelleni vaikka kukaan membui ei tarvinnut vaan GL otti ja disetti.

PVE kokemus: Classicit MC,Bwl,onyx, ZG TBC: KARA,Gruuls( en ole ssc tai Bt, kun pidin jonkun aikaa taukoa)

Altit, pvp kokemus yms:ei mitään suurempaa jotain low 40-50.


Disharmonyyn?

Suosittelijoita / kavereita killassa:Rokuu

Odotukset ja tavoitteet:Odotan mukavia raidaushetkiä ja tavoitteet on parantaa gear ja saada kamui.

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille:Olen kohtuu hyvä pelaaja ja aktiivinen ja tulen toimeen muiden kanssa.

Muuta: Eipä tuu nyt mitään mielee
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: HOLY PAla

Post by pulshu »

Ylläri wrote: Entiset killat (ja syyt miksi lähdit): New Malefic lähdin, koska tuli typeriä ongelmia GL kanssa kun en 3viikon jälkeen päässyt membuksi vaikka olin tehnyt kaikki nax25 ja malygos25 ja luulin, että olin antanut tarpeeksi näyttöä. Siitä seurasi parilla nax25 runilla, että en saanut tarvittavia lootteja itelleni vaikka kukaan membui ei tarvinnut vaan GL otti ja disetti.
LOL mitä vittua? :roll:
Image
Otrdi
Posts: 196
Joined: 18 Dec 2008 18:17

Re: HOLY PAla

Post by Otrdi »

Holy pala + spirit = fail

Edit: tulee hercu mielee =D
Image
User avatar
Kullimeri
Officer
Posts: 80
Joined: 02 Feb 2009 21:14

Re: HOLY PAla

Post by Kullimeri »

Hmm.. miten meikälle tullee semmonen muistikuva et kyseinen herra oli tankkimassa random grouppia hc vh:ssa ja suoraan sanottuna ei siitä hommasta kyllä mitään tullut. Insta meni kyl läpi asti kovan taistelun jälkeen mut on nuita parempiakin randomeita tullut vastaan. En kyl ny muista sekotanko siihen samaan jätkään joka päätti ninjaneedaa jokkaiseen viimisellä möröllä ja bubblehs-meiningil vittuun.

Tuo nimi "Ylläri" vaan nyt kolahti.. ja ei niinkään hyvässä mielessä..
Image
Image
[20:29:35] [G] [80:Todiefor]: täh?
Ylläri
Posts: 4
Joined: 03 Mar 2009 19:56

Re: HOLY PAla

Post by Ylläri »

Hmmmmmm. Nyt kyllä sekotat todella pahasti sillä olen ollut lvl 80asti Holy enkä OLE NInjapeLLe......!!!!!
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: HOLY PAla

Post by Hymy »

!!!!!
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
User avatar
Kullimeri
Officer
Posts: 80
Joined: 02 Feb 2009 21:14

Re: HOLY PAla

Post by Kullimeri »

Vanhuksen muisti voi pahasti pätkiä. Joteki tuli vaa mielee ku korsteenin (vai olikoha se jartzu hmmmm) kans mietittii et saa nähä millane ylläri tää "Ylläri" on ku lähettii vetää vh. Voipi olla et tosiaa sekottuu pahasti johki toiseen ku sattunu juurikin tuonne hc vh tulee nuita kaikenmaailman kurdeja ehkä eniten. :evil:
Image
Image
[20:29:35] [G] [80:Todiefor]: täh?
Rhianne
Warrior Officer
Posts: 185
Joined: 23 Jun 2008 17:24

Re: HOLY PAla

Post by Rhianne »

Jotenki ei oikeen vakuuta tää hakemus, enkä tykkää ylläreistä. Et oo sit Sartharionia tappanu ollenkaan, ja kerros vähän tästä 3 viikkoo jokases Naxxis ja Malygoksel vaikka achievementtien mukaan tapoit eilen / toissapäivänä molemmat ensimmäistä kertaa? Et tunnu juurikaan panostavan tähän peliin kun shoulder encha puuttuu, hedy encha on kuraa ja pari spiritti loottiakin löytyy. Ja lisäks sulla on kaikista huonoimmat ammatit PVE-wise etkä oo niitäkään jaksanu levuttaa vaikka ne on helpoimmat ammatit levuttaa. Ei kiitos.
Image
Image
Ylläri
Posts: 4
Joined: 03 Mar 2009 19:56

Re: HOLY PAla

Post by Ylläri »

Shoulder enchanttei oon hommaamas stoneil ja saan tänää, ku sain pari päivää sit ja sit head enchanttii tulos kirin tor enchant. Tost nax25 sen verra et en oo saanu KL alas tos guildis vaan sain se sit sunnuntaina Draaman kaa..
Aduim
Apina
Posts: 342
Joined: 09 Sep 2008 16:27

Re: HOLY PAla

Post by Aduim »

Ylläri wrote:Shoulder enchanttei oon hommaamas stoneil ja saan tänää, ku sain pari päivää sit ja sit head enchanttii tulos kirin tor enchant. Tost nax25 sen verra et en oo saanu KL alas tos guildis vaan sain se sit sunnuntaina Draaman kaa..
EI näin -.- Eihän toi oo ees sana!

EDIT:
Suosittelijoita / kavereita killassa:Rokuu ja Aduim, olenhan hänen kissansa kaima (H)
atuim
Post Reply