Amaradia - Mutilate Rogue - 80

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Calithien
Posts: 22
Joined: 23 Jul 2008 01:30

Amaradia - Mutilate Rogue - 80

Post by Calithien »

Eli killassa oon sossurankilla ja ihan tässä hakemuksen muodossa tiedustelisin mahdollista member spottia, ei ihan tarkkaa tietoa noista raidaavista rogueista ole. Nanjiro sanoi että 2 olisi raidaavia ja Todi sanoi että 4...



VAATIMUKSET

Aktiivisuus: Raidaamme tarvittaessa neljä tai viisi päivää viikossa (perjantai ja lauantai vapaata), pystyt osallistumaan vähintään kolmelle raidille viikossa keskimäärin. Raidit ovat 18.00-22.00 Suomen aikaa.
-ei pitäisi olla ongelma, ainoastaan keskiviikkona saattaa olla menoa. Tietenkin tulee aikoja jolloin en välttämättä pysty tuohon 3 raidiin viikossa. (Oikeastaan vain koeviikko)

Gear: Panostat geariisi etkä odota vain ilmaisia epiccejä raideilta, juokset heroicceja jos tarvitset niistä jotain ja enchanttaat/gemität gearisi.
-Geariin panostan mahdollisimman paljon, rupee kuitenkin tuleen raja vastaan, ettei puginaxxista oikeen niitä epikkejä saa kun kaikki niihin rollaa.


Ventrilo: Käytämme 2.1 ventriloa joten osaat käyttää sitä, omistat mikrofonin etkä tarvittaessa pelkää puhua-Löytyy Ventrilo ja headsetti, eli puhumaankin pystyn...

Raidit: Tulet raideille ajoissa, geari korjattuna, ja progress raideille tarvittavat consut mukana (flaskit, foodbuffit yms). Farmi-instoissa emme velvoita käyttämään consumableja.
-Consumablet ja potionit on aina mukana, ja niitä ihan farmi-instoissakin käytän.


IRL tiedot:

Etunimi:
Teemu

Ikä:
-17, mutta 26.4 dingaan 18

Tietokoneen tiedot:
AMD Athlon 5600+
Asus M2N-MX SE+
Nvidia Geforce 9500GT
4Gigaa Ram
Windows Vista 32 Ultimate

Nettinä 8/1 Sonera



Character tiedot:

Nick: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... n=Amaradia

Class, race & spec: -Blood Elf Rogue, Mutilate 51/13/7. Myös Combattina raidaus onnistuu vaadiattessa.

Proffut:
-Mining 450, Ihan rahan tekemiseen, että saa niitä enchantteja ja consumableja.
-Enchanting ~402. Tuon vasta rollasin Alchemyn tilalle. Halvemmaksi tulee itse noiden enchanttejen tekeminen, ja DE.

Aktiivisuus:

Normaalit peliajat: 15.45 pääsen koulusta yleensä, ja loppupäivä meneekin koneella istuskellessa.

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: -Ei juurikaan ole...Tuo koeviikko joskus haittaa pelaamista.


Kokemus

Entiset killat (ja syyt miksi lähdit):
-Iskuryhmässä raidasin ennen disbandia. Sen jälkeen olin pitkään ilman kiltaa ja rollasin druidille, jonka levutin 3x xp Goatin altin kanssa. Sitten pääsin Goatin kautta Disharmonyyn sossurankille. Olin joillain alttiraideilla mukana, ja ihan initiateksi pääsin, kunnes wotlkissa sain keyloggerin koneelle-> Killat ja rahat meni. Pääsin kuitenkin redi-rankille takaisin. <3

PVE kokemus:
Pre-TBC:
Aloitin WoWin vasta TBC:n jälkeen, joten kokemusta ei ole.
The Burning Crusade:
Karazhan
Gruul's Lair
Magtheridon's Lair
Zul'Aman
SSC 5/6
TK 3/4
MH 4/5 (Archimonde 3.0 jälkeen)
BT Druidilla olin Disharmonyn mukana 7/9
Wrath of the Lich King
-Obsidian sanctum HC ja normaali(10 man 1 drakella! :) )
-Eye of Eternity normaali
-Vault of Archavon HC ja normaali
-Naxxramas HC ja normaali


Altit, pvp kokemus yms:

73 Druid http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... =Calithien
76 DK http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... thi%C3%A9n

Disharmonyyn?

Suosittelijoita / kavereita killassa:
-Kaikkihan täällä jo enemmän tai vähemmän tuttuja on, ainakin sen oon oppinu ettei Goatin ja Waarpin mainitseminen oo plussaa...

Odotukset ja tavoitteet: -Raidaus kiinnostaa, olisi mukava nähdä end-game content ennen nerffiä. Tietenkin mukavia hetkiä yhdessä yms.<3

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: -Koska kilta tarvitsee minua, olen hyvä dps,mukava kaveri ja olen nähnyt Takenin IRL.

Muuta:
-Eli melkein 18w miehen alku Tampereelta, Disharmonyssä ollutkin jo jonkun aikaa ja alkaa porukka oleen jo tuttua.
Raidaus ja muutenkin wowi kiinnostaa, eli en oo lopettamassa tai mitään. Jos roguet on täynnä tai geari ei riitä, pysyn silti mielelläni DHssa sosiaalina, sillä onhan sekin jo jotain jos nimen alla lukee <Disharmony>.
Last edited by Calithien on 13 Mar 2009 16:02, edited 1 time in total.
Image
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Amaradia - Mutilate Rogue - 80

Post by Hymy »

Good apply, Teemuja vua lissää messii jos rogueita soppii!
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
Waarp
Posts: 19
Joined: 27 Jul 2008 03:02

Re: Amaradia - Mutilate Rogue - 80

Post by Waarp »

Calithien wrote:ainakin sen oon oppinu ettei Goatin ja Waarpin mainitseminen oo plussaa...
Image
Waarp
Posts: 19
Joined: 27 Jul 2008 03:02

Re: Amaradia - Mutilate Rogue - 80

Post by Waarp »

timba trialille!
TOPAIS
Druid Officer
Posts: 212
Joined: 04 Apr 2008 17:08

Re: Amaradia - Mutilate Rogue - 80

Post by TOPAIS »

Calithien wrote: Etunimi:
Teemu
...
Goatin ja Waarp
+ Roguet on perseest.
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Amaradia - Mutilate Rogue - 80

Post by pulshu »

Waarp wrote:
Calithien wrote:ainakin sen oon oppinu ettei Goatin ja Waarpin mainitseminen oo plussaa...
Image
LOL

Mitä noita raidaavia roguja katoin ni DKP sivu näyttää nyt 3 aktiivisiks Alynn, Riksamo ja Lumierlol. Tiedä sitten jätkien todellisesta aktiivisuudesta.
Image
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Amaradia - Mutilate Rogue - 80

Post by Hymy »

Milloha viimeks riksamo ollu raidil .DD
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
Rhianne
Warrior Officer
Posts: 185
Joined: 23 Jun 2008 17:24

Re: Amaradia - Mutilate Rogue - 80

Post by Rhianne »

pulshu wrote:
Mitä noita raidaavia roguja katoin ni DKP sivu näyttää nyt 3 aktiivisiks Alynn, Riksamo ja Lumierlol. Tiedä sitten jätkien todellisesta aktiivisuudesta.
Toi DKP sivun aktiivisuussysteemi ei toimi, eise poista näkyvistä pelaajia vaikka ne ois ollu poissa 3 kuukautta.
Image
Image
User avatar
G0ATLOV3R
Posts: 21
Joined: 20 Aug 2008 09:33

Re: Amaradia - Mutilate Rogue - 80

Post by G0ATLOV3R »

Riksamolla ei oo peliaikaa kun pitää taukoa, eikä ehkä osta ees lisää.
Q u o t e:
I HAVE HAD IT WITH THESE MOTHER@**@ING GNOMES ON MY MOTHER@**@ING GLACIER.


Samuel Jackson does the Arthas voiceover. Image
User avatar
hopsu
Posts: 334
Joined: 10 Mar 2008 23:12
Location: Porvoo

Re: Amaradia - Mutilate Rogue - 80

Post by hopsu »

Calithien wrote: Tietokoneen tiedot:
AMD Athlon 6600+
Ei tollast prossua oo olemassakaan eli ei kiltaan -,-'




8-)
Image 8-)
Image
Post Reply