Era - Application

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Era - Application

Post by Hymy »

ei ainakkaa itelläni silmää pistäny, "shaman tai dps warru" ainua, mutta jebu.

edit: mjoo tos, np.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
Erathon
Posts: 59
Joined: 13 Mar 2008 09:23

Re: Era - Application

Post by Erathon »

Tuossahan tuo "Character tiedot:" alla lukee. Lukkoon ja avaajalle bannia kiitos.
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Era - Application

Post by pulshu »

Erathon wrote:Tuossahan tuo "Character tiedot:" alla lukee. Lukkoon ja avaajalle bannia kiitos.
Ei täällä mitään banneja niin helposti jaella sori vaan. Lukon voin toki tarjota.
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Era - Application

Post by pulshu »

Avataas tää kun tuossa nousi keskustelua et voitais tarvita resto shammua ja tuo vastailu tähänkin hakemukseen lähti taas vaihteeks vittuilulinjalla mistä nyt kyllä voitais koettaa päästä eroon.
Image
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Era - Application

Post by Hymy »

Jep kiltaan imo :P
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
TOPAIS
Druid Officer
Posts: 212
Joined: 04 Apr 2008 17:08

Re: Era - Application

Post by TOPAIS »

Era kiltaa ni saatais ees yks hyvä jäbä meizi lisäks -.-
Image
User avatar
Hyeena
Posts: 272
Joined: 16 Mar 2008 15:41

Re: Era - Application

Post by Hyeena »

Toivottavasti ei myöskään dissin jättämisestäni viimeksi jäänyt mitään
keneenkään hampaankoloon.
Jäi siitä. Mutta minä näytän esimerkkiä muille antamalla kaikki kamalat tekosi anteeksi. Käytöksesi aiheutti kiltaharmonian rikkoutumisen, Islannin pankkikriisin ja Persianlahden sodan. Häpeäisit vähäsen.
Siltikin mun puolesta tervetuloa mukaan taas, jos vain spotti irtoaa.
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
Colle
Posts: 13
Joined: 14 Mar 2008 17:56

Re: Era - Application

Post by Colle »

Restoshemaleja meillä ei ainakaan liikaa ole, mutta ilmeisesti naamaraja tuli taas vastaan. Itsehän olin jossain ihan muualla emoilemassa kyseisen guildhopdraamailun aikana joten asiasta ei ole sanomista juuta taikka jaata. Mutta muistikuvat viime kevään eeppisistä taistoista disharmonyn silloisen eläintarhan seassa ovat seuraavanlaiset: Hyeena ratsasti uljaalla hirvellä taistoon kenguruja vastaan, ja minä healasin sitä. Erathon healas minun rapua, ja todella hyvin pysyi kyseinen nilviäinen hengissä taistossa pulshun jättimäisiä viikinkimatoja vastaan. Taitava oli tämä luonnonvoimia hienosti käsittelevä heimokansan hengellinen johtaja. Tai lyhyesti sanottuna: se healas; äijät pysy hengissä.

Ja sanotaan nyt vielä sellaista että itsehän juoksin pää perseessä draamaan heiluttamaan taikasauvaani kun taas Erathon jäi ylpeästi odottamaan disharmonyn raideja, jotka kuitenkin toteutuivat kerran kahdessa viikossa. Että ei se ihan ekan kasaamattoman raidin jälkeen minnekkään menny. Eli ruuvataan ne kyynelhanat kiinni ja muistetaan että näitä guildhoppauksia on tapahtunut ennenkin (köh köh) ja tulee tapahtumaan tulevaisuudessakin.

Nikke Knattertonin inspiroimana päätän tämän postauksen johtopäätöksellä: kiltaspottia
User avatar
Hyeena
Posts: 272
Joined: 16 Mar 2008 15:41

Re: Era - Application

Post by Hyeena »

Niin, kaikkihan on hyväksynyt Collenkin palaamisen tänne...


...Paitsi minä! :twisted:

Saakoon nyt Colle tässä samalla myöskin armahduksen, kun muisti vanhat tapahtumat noinkin hyvin. Enää ei vihata vaan rakastell.. rakastetaan! ;)
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
Erathon
Posts: 59
Joined: 13 Mar 2008 09:23

Re: Era - Application

Post by Erathon »

No jos tuo nyt kovasti jotakuta kiinnostaa, niin voin kertoa koko tapahtumien kulun in-game, jotka johtivat lähtemiseeni. Mutta turhahan näitä on enään muistella, ei se loppu peleissä kauheasti mihinkään vaikuta.
Hienoa että panokseni Collen ravun eloonjäämisen eteen on jäänyt mieleen.

Ja kiitos uljaalle Hyeenalle armahduksesta
Locked