Era - Application

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Covad
Posts: 25
Joined: 17 Nov 2008 18:53

Re: Era - Application

Post by Covad »

Colle wrote:Restoshemaleja meillä ei ainakaan liikaa ole, mutta ilmeisesti naamaraja tuli taas vastaan. Itsehän olin jossain ihan muualla emoilemassa kyseisen guildhopdraamailun aikana joten asiasta ei ole sanomista juuta taikka jaata. Mutta muistikuvat viime kevään eeppisistä taistoista disharmonyn silloisen eläintarhan seassa ovat seuraavanlaiset: Hyeena ratsasti uljaalla hirvellä taistoon kenguruja vastaan, ja minä healasin sitä. Erathon healas minun rapua, ja todella hyvin pysyi kyseinen nilviäinen hengissä taistossa pulshun jättimäisiä viikinkimatoja vastaan. Taitava oli tämä luonnonvoimia hienosti käsittelevä heimokansan hengellinen johtaja. Tai lyhyesti sanottuna: se healas; äijät pysy hengissä.

Ja sanotaan nyt vielä sellaista että itsehän juoksin pää perseessä draamaan heiluttamaan taikasauvaani kun taas Erathon jäi ylpeästi odottamaan disharmonyn raideja, jotka kuitenkin toteutuivat kerran kahdessa viikossa. Että ei se ihan ekan kasaamattoman raidin jälkeen minnekkään menny. Eli ruuvataan ne kyynelhanat kiinni ja muistetaan että näitä guildhoppauksia on tapahtunut ennenkin (köh köh) ja tulee tapahtumaan tulevaisuudessakin.

Nikke Knattertonin inspiroimana päätän tämän postauksen johtopäätöksellä: kiltaspottia
Olipa hyvä juttu =O

Otetaan tämä Colle kiltaan.
User avatar
Velhoprkl
Posts: 202
Joined: 12 Nov 2008 02:12

Re: Era - Application

Post by Velhoprkl »

Joo vaikuttaa hyvältä tämä Colle, kiltaan imo.
Andrissa
Apina
Posts: 18
Joined: 18 Mar 2009 15:17

Re: Era - Application

Post by Andrissa »

Kiltaan vaan niin mä voin speccaa retriin!
Erathon
Posts: 59
Joined: 13 Mar 2008 09:23

Re: Era - Application

Post by Erathon »

Saiskos tähän asiaan nyt sen lopullisen vastauksen niin pääsen jatkamaan elämääni rauhassa :D
Korsteeni
Druid Officer
Posts: 105
Joined: 13 May 2008 18:40

Re: Era - Application

Post by Korsteeni »

Joo tänne vois kyllä käydä shemaleCL/Nanji/Kosha vilauttamassa sen viimeisen miekan...
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Era - Application

Post by Hymy »

Kosha lopettais emoomisen ja era lupaa ettei hyppää toiseen kiltaan kun tierit niskassa niin spotti imo on.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
User avatar
Shaqu
Posts: 237
Joined: 10 Mar 2008 23:19
Location: Oulu

Re: Era - Application

Post by Shaqu »

Korsteeni wrote:shemaleCL
Lukee selvästi miun nimen kohdalla! Era on nii loistojätkä että ottakaa se ny sisää.
Image
Locked