Mobzi - Elemental shaman

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Mobzi
Posts: 4
Joined: 28 Mar 2009 17:52

Mobzi - Elemental shaman

Post by Mobzi »

IRL tiedot
-----------
Etunimi: Matti

Ikä: 16

Tietokoneen tiedot: No WoW pyörii täysillä tehoilla ei tässä varmaan muuta tietoa kaivata :D

Muuta: Oon kattellu noita applyjä että olis hyvä että olis 18+ v. mutta mun käytös on hyvää vaikka oonkin vaan 16 :) Ette varmaan tuu pettymään mun käytökseen vaikka ny en ookkaan sitä 18v.
Niin että oon Matti 16v poika Vaasasta joka pelailee WoWia ja käy Lukioo.
Oon ihan positiivinen ja rauhallinen ihminen.

Character tiedot:

Nick: Mobzi (http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... er&n=Mobzi)

Class, race & spec: Shaman, Tauren (lehmä) & Elemental

Proffut: JC 450/450 ja Mining 450/450
Ihan noista proffuista sen verran että miningilla saan rahaa repaireihin ja flaskeihin ja buffi ruokiin että rahasta mulla ei oo ongelmaa :shock:
Ja JC on hyvä että saan meta gemin activated ilman että pitää pistää huonoja sinisii gemejä

Aktiivisuus: No useimmiten aina koulusta päästyäni tonne iltaan asti. Yritän tietysti päästä mahdollisimman monelle raidille mutta voi olla että ihan aina ei pääse mutta kuitenkin useimmiten.

Normaalit peliajat: No kuten tossa jo äskön sanoin niin yleensä koulusta päästyäni heti koneelle iltaan asti.

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: Ultimatee harrastan mutta jos mua oikeesti tarttetaan jossain voin jättää harkat välistä :mrgreen:

Kokemus: Classic WoW: Alotin vasta TBC:ssä joten ei ole kokemusta classic WoWista :(
TBC: Karazhan, Gruul, Maggy, ZA, TK 2/4, SSC 3/6 ja BT 1/9 ennen patchii (en ehtiny muita ku alotin sen verran myöhään TBC:ssä :( )
WotLK: Kaikki muu content cleared paitsi OS 10 man 3d

Entiset killat (ja syyt miksi lähdit):Renzokuken, porukkaa alko släckkää, killasta lähti paljon osaavia pelaajia ja tulevaisuus ei näyttäny enää kovin lupaavalta

Altit, pvp kokemus yms: Altteina tällä hetkellä oikeestaan ainoot mainittavat 71 warru ja 77 priest... Pvp kokemusta ei oo muuta ku mun ekalla charalla (warrulla) pikkusen vetelin areenaa ja aina välillä pari bg :). Sitte rollasin shammyyn jolla nyt ei paljoo tällä hetkellä pvp:ssä paljoo tehdä :D ainakaan ele specillä :cry:

Disharmonyyn? No osaava suomalainen kilta joka saa hyvin progressia ja kuullu ihan hyvää Disharmonysta.

Suosittelijoita / kavereita killassa: No tuttuina siellä on Monkstrolls (Tipsuliini) ja Misoola renzosta... En mä ny tiedä kuinka hyviä kavereita me oltiin mutta tunnenpahan ne silti :geek:

Odotukset ja tavoitteet: No progressia, hyvää raidihenkeä ja muutenkin hyvää kokonaisuutta :P Omalta osaltani tavoittelen tietysti mahdollisimman monia raid spotteja ja aktiivista raidausta :D

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: No tämmönen rauhallinen, rento ja ihan mukava elemental shamaani joka osaa hommansa :roll:

Muuta: Jos jotain jäi epäselväks tai haluutte lisää tietoa musta niin voitte /w mulle ingames tai pistää tänne viestin niin keskustellaan :)

- Mobzi -
Last edited by Mobzi on 28 Mar 2009 20:11, edited 1 time in total.
Rhianne
Warrior Officer
Posts: 185
Joined: 23 Jun 2008 17:24

Re: Mobzi - Elemental shaman

Post by Rhianne »

Kaks ele shammyy taitaa olla tarpeeks jo, nii ei oikee tarvetta löydy. Apply oli kyllä ihan hyvä vaikka ikä onkin miinusta.
Image
Image
User avatar
Velhoprkl
Posts: 202
Joined: 12 Nov 2008 02:12

Re: Mobzi - Elemental shaman

Post by Velhoprkl »

Rhianne wrote:Kaks ele shammyy taitaa olla tarpeeks jo, nii ei oikee tarvetta löydy. Apply oli kyllä ihan hyvä vaikka ikä onkin miinusta.
"ikä onkin miinusta" pääseekö sitten 30v eläkkeelle wowista? Haluun paljon loottia ilmaiseksi eläkkeen muodossa.

Mistä näitä eleshammyi rupesi ilmestymään yhtäkkiä?
User avatar
Hyeena
Posts: 272
Joined: 16 Mar 2008 15:41

Re: Mobzi - Elemental shaman

Post by Hyeena »

Velhoprkl wrote:pääseekö sitten 30v eläkkeelle wowista?
Ei tunnu pääsevän.
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
Korsteeni
Druid Officer
Posts: 105
Joined: 13 May 2008 18:40

Re: Mobzi - Elemental shaman

Post by Korsteeni »

Hyeena wrote:
Velhoprkl wrote:pääseekö sitten 30v eläkkeelle wowista?
Ei tunnu pääsevän.
Sovittiin Kataisen Jykän kanssa et nostetaan sun eläkeikä tonne 65v. Eipähä kato mene tuo hiljainen tieto hukkaan liian aikaisen eläköitymisen johdosta nääs...
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Mobzi - Elemental shaman

Post by pulshu »

Korsteeni wrote:
Hyeena wrote:
Velhoprkl wrote:pääseekö sitten 30v eläkkeelle wowista?
Ei tunnu pääsevän.
Sovittiin Kataisen Jykän kanssa et nostetaan sun eläkeikä tonne 65v. Eipähä kato mene tuo hiljainen tieto hukkaan liian aikaisen eläköitymisen johdosta nääs...
reps... :D
Image
Mobzi
Posts: 4
Joined: 28 Mar 2009 17:52

Re: Mobzi - Elemental shaman

Post by Mobzi »

Mä oon kuullu että teillä vois olla mahdollisesti elemental shamaanille tarvetta ja olisin vielä innokas tulemaan disharmonyyn, jos tilaa on.

-Mobzi
Bauhaas
Posts: 232
Joined: 22 Mar 2008 11:16

Re: Mobzi - Elemental shaman

Post by Bauhaas »

Joo ainaki tosta shammyjä 2kpl suksi vittuun. Toinen ele toinen enha. Eiköhän joku tuu huutelee tarkemmi.
"Ladies, I'm Steve Stifler and I have an 11-inch penis... around! Think about it."
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Mobzi - Elemental shaman

Post by Hymy »

Jos vihhaat tätä pelii ja oot katkera kun pellaat ni piäset.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
User avatar
Shaqu
Posts: 237
Joined: 10 Mar 2008 23:19
Location: Oulu

Re: Mobzi - Elemental shaman

Post by Shaqu »

Teil on meizi, nn. 8-)
Image
Post Reply