Mobzi - Elemental shaman

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
User avatar
Velhoprkl
Posts: 202
Joined: 12 Nov 2008 02:12

Re: Mobzi - Elemental shaman

Post by Velhoprkl »

Shaqu wrote:Teil on meizi, nn. 8-)
No ois siisti jos pelaisit myös. Kesä lähenee ja kaikki pelaajat mitä saadaan haalittua on erittäin tärkeetä. Nämä kaksi kyseistä Shamaani jotka lähtivät eivät ilmesesti taas ajatelleet nenäänsä pitemmälle vaan lähtivät täyttämään rivejä johonkin vammaisten kiltaan... Kiitän kun jätitte killan oman onnensa ojaan.
Mobzi
Posts: 4
Joined: 28 Mar 2009 17:52

Re: Mobzi - Elemental shaman

Post by Mobzi »

Kiltaan on tullu lisää kavereita/tuttuja jokka varmaan pystyy suositteleen mua...
Esimerkkeinä mainitten esim Bumbá (irl kaveri) Karosa (irl kaveri) sitte Thurgath.
Ja ku toi ikä tuntuu arveluttavan ihmisii nii pistän tänne että pystyn arkisin pelaan tarvittaessa vaikka 12 asti jos on tarve.
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Mobzi - Elemental shaman

Post by Hymy »

En tiiä miks kukaa ei oo sanonu tähä viel mitää järkevää, mutta ainut "miinus"puoli tässä applyssa on toi 16, (paraski puhumaan, paljon vanhempi ole). meiltä tosiaan lähti ainua ele shaman killasta ja aktiivinen toinen ois kiva saada niitä castereita buffaamaan että pysyy nekin perässä.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Mobzi - Elemental shaman

Post by Hymy »

Onko täältä hävinny edit nappula jonnekkii vai oonko vua sokkee, noh eniveis, eiköhän huomenna tuu vähä selekoo tähä asiaa, kävin äsken wowissa ja siellä oli 2 jäbää online mun lisäks.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
Aduim
Apina
Posts: 342
Joined: 09 Sep 2008 16:27

Re: Mobzi - Elemental shaman

Post by Aduim »

Khyl tää mun mielestä ihan selkee homma on. Kunhan kesäl sulla vaan on aikaa on pelaa, en nää mtn estettä miksei ainaki trialille vois ottaa.
atuim
Mobzi
Posts: 4
Joined: 28 Mar 2009 17:52

Re: Mobzi - Elemental shaman

Post by Mobzi »

Joo kesällä mulla on enemmän aikaa pelata wowii ku nytten... ei oikein oo mitään muutakaan mihin kesänsä käyttäis :) (ehdin kyl nyttekki ihan hyvin)
Otrdi
Posts: 196
Joined: 18 Dec 2008 18:17

Re: Mobzi - Elemental shaman

Post by Otrdi »

Imo kiltaa tai sit meitsi speccaa ele =)
Image
Aduim
Apina
Posts: 342
Joined: 09 Sep 2008 16:27

Re: Mobzi - Elemental shaman

Post by Aduim »

Miksei oo killassa viel? Oo Tarvitaan kipeesti meidän Vaasa-jaokseen vahvistuksia :<
atuim
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Mobzi - Elemental shaman

Post by pulshu »

Hymy wrote:Onko täältä hävinny edit nappula jonnekkii vai oonko vua sokkee, noh eniveis, eiköhän huomenna tuu vähä selekoo tähä asiaa, kävin äsken wowissa ja siellä oli 2 jäbää online mun lisäks.
Joo otin rekrytointi osiolta edit mahdollisuuden pois kun random noob apinat teki välillä hakemuksia ja sit hetken päästä saatto käydä editoimassa sen tyhjäks.
Image
Karkki
Posts: 23
Joined: 27 Mar 2009 19:56

Re: Mobzi - Elemental shaman

Post by Karkki »

Aduim wrote:Miksei oo killassa viel? Oo Tarvitaan kipeesti meidän Vaasa-jaokseen vahvistuksia :<
Wut?
Post Reply