Kontaz - Resto Druid

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Kontaz
Posts: 5
Joined: 27 Jun 2008 18:30

Kontaz - Resto Druid

Post by Kontaz »

Terve vaa kaikille, tästä sitä lähtee sit tulee mun toista apply teille sinne Disharmonyy, mutta tälläkertaa resto spotille (mutta mikä ettei tankiksikin, joka on ollut mainspeccinä aina aiemmin), toivotaan että vuotta viisaampana menestyy paremmin!


Jotain henkilö tietoo

Joo elikkäs minun nimi on Teemu, olen 16 vuotias poika Kuopiosta. Vapaa ajan käytän suureksi osaksi tietokoneella, mutta joskus eksyn myös ulos tai salille. Tietokoneella aikani vietän lähinnä elokuvia/sarjoja katsellessa, musiikkia kuunnellessa tai pelaamassa. Pelaan Warcraft 3, cod 4 ja ns cod 5 sillontällön, sekä yllätys yllätys wowia. Käyn datanomi koulutusta, joten eipä sekään paljoa stressaa.


Ja sitten itse virtuaali maailman tietoihin

Nimi: Kontaz
Race: Tauren
Class: Druid
Spec: Restoration

Wowi ura ja kokemus: Wowi uraa olen pelannut oikein vahvasti classic aikoja lukuun ottamatta, joiden loppuaikoihin aloitin ensimmäisen wowin accounttini, jolle sain kaikkia classeja 30-50lvlle ja tbc:n tullen 70lvl roguen, mutta muuta raidi kokemusta 60 leveliltä ei ole kuin onyxia, joskus silloin muinoin josta ei paljo mitään enää muista mutta simppelitietoa löytyy aikapaljo niiltä ajoilta silti. Noh tbc ajoilta kokemusta on kaikki hc:t ja raidit karhuruneja myöten sunwelliin asti, josta itse pääsin kaatamaan vain ensimmäisen pomon. 70 levelille osasin pelata kaikkia classeja ja tehdä niille specit ja kaikki alusta loppuun, ja oli kaikki wowi tietämyskyn parasta luokkaa mitä vain saattoi, mutta sitten tuli iso paha wotlk ja puhalsi korttipakan nurin. Wotlkin satuin ostamaan noin viikon sen tulon jälkeen, mutta eipä se sillon jaksanyt yhtään kiinnostaa kun kaikki gearit ja kokemukset ja classi tiedot ja kaikki oli menetetty tavallaan ja sillon satuin ottamaan jopa levelin druidille, mutta pari kuukautta myöhemmin menin sitten ostamaan peliaikaa ja expasin druidin 71-80 4 päivään ja otin seuraavana seuraavina päivinä tankki geariin full t7, jonka jälkee innostus alkoi pikku hiljaa hiipua, kun ei päässyt enää killan mukana raideille kun sosiaalina olen ollut, ja olen levutellut altteja ja käynyt sillontällön joillain raideilla ja nyt sitä onkin sitten kaikki hc:t ja raidit käytyä taas tähän asti läpi. Koko wowi ura druidilla on ollut lähinnä tankkaamista, mutta sillon tällön on tullut restoiltuakin, ja kaskummaa taas sitä mennään kun pari päivää sitten speccasin ja kiltaa pitäisi saada kun cubekin vähän horjui tuossa. Sekä vielä kokemusta 80 levelillä valaisemaan että paljoa ei ole vielä todellakaan tullut nähtyä kun played on this lvl on saavuttanut vasta 4 päivää.

Gear ja statit: Noniin eli geari koostuu suunnilleen pelkästää 10man ja 25man looteista paitsi löytyy tuolla muutama hc kama ja 2 sinistä, jotka on sinänsä ihan hyvin kun speccasin muutamisen päivää sitten restoksi ja main speccinä on ollut feral. Tree of lifessä, mutta muuten unbuffedina bonus healingia löytyy 1889 crittiä 12.03%, joka ei ole niin tähdellinen druidille, hastea 356 = 10.86%, mp5 286 ja while not casting 758, ja mikälisikäli sittenkin feralina kiltaan ottaisitte mieluummin, niin laitan feral tietojakin tulemaan, sekä siinäpä se armory linkkikin on: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... r&n=Kontaz

Edelliset killat: Tähän mennessä olen ehtinyt oleemaan 70levelillä sellaisessa killassa kuin Turmio, jossa aloitin tankki urani, jossa kaadoimme t4 tason raideja ja aloittelimme ssc&tk, mutta harmin kaupalla kilta kaatui, jonka jälkeen hain Infínityyn jossa kaadoin ssc ja tk ilman viimeisiä pomoja, koska kun niille oltiin muutaman kerran vipetty kilta yllättäen päätti lopettaa raidaamisen kun vetäjät lopettivat, ja sen jälkeen hain moonkiniksi cubeen ja pääsin jo täydelle feral spotille t4 gearilla.

Panostus: Eli t4 gearista lähtien olen pistänyt main specciin eeppisiä gemejä ja parhaat mahdolliset enchantit ja teen vieläkin sekä, joka progress raidilla ja aika usein muutenkin olen kulettanut consuja mukanaa, sekä potioneita aina. Vieläkin pistän parhaat mahdolliset gemit ja enchantit itemeihin mikäli on vaan mahdollista, kuten hyvänä esimerkkinä voisin mainita, kun speccasin restoksi pistin gearin enchantteihin itemeihin glypheihin ja muuhun mahdolliseen 2k goldia samantien. Pidän gearia hyvin olennaisena osana asiaa ja panostan siihen niin hyvin kuin mahdollista.

Aktiivisuus: Kaikissa aiemmissa killoissa olen aina raidaajan rankillä ollut vähintään 90% raideista, mukana mikäli vaan on päässyt.

Ammatit: Skinning ja leatherworkin, leather workin ei ole capissa hirveän slackkäyksen takia ja sen että siitä ei enää voita oikein mitään, mutta kyllähän nekin tuli aika pikaa pikaa otettua täysiin 70lvl rumpuja ja muuta vastaavaa varten, ja tulee yhäkin jos sieltä jotain ylihyödyllistä sattuu vaikkapa patchissä tulemaan.

Avaimet: Tämä ei ole enää kylläkään hyvin olennaista, mutta sanotaampa sen verran että tbc aikoihin tuli hommattua achievementit ja avaimet joka paikkaa pääsemiseen, sekä pre tbc paikkoihin kaikkialle muualle kuin Onyxiaan.

Altit: Altteja löytyy joka classia 20levelistä 80 leveliin, mutta muita 80 levelisiä ei ole kuin druidi.

PvP: Ei ole ollut oikein koskaan hyvin olennaisena osana minun wowi uraa, mutta satuimpa tuota joskus vähän areenaa 70 levelillä pelaamaan, mutta 80levelillä en ole ollut kertaakaan edes bg:llä enkä tule olemaan varmaan.

Tutut killassa: Elikkäs killastaha mä tunnen hyvin Aduimii Nanjiroo ja tällasta kaverii, on siellä varmaa aika paljo muitaki, mutta eipä tota oo ihan äskettäi tullu keskusteltuu.

Muuta mukavaa: Ja tosiaan tänne on toi apply tullu joku vuos sitten tehtyy ja sitten mullon muina saavutuksina toi apply Cubee joka on ehkä mun suurin saavutus elämässä niin tossa on toi linkkiki jos jotain kiinnostaa: http://cube-guild.org/forum/viewtopic.php?f=13&t=1323


Sekä lopun voisin kruunata näillä koneen ominaisuuksilla ja muulla tietokonetta koskevilla kamaluuksilla

Elikkäs tietokoneessa on M2N68 emolevy Asukselta nvidia gforce gtx280, 3.1Ghz dualcore prossu, 700wattinen poweri ja tällasta mukavaa, joten eiköhän tosta yleis kuvan saa että ei oo wowitukset siitä ainakaa kiinni ja iteppä ton pistin kasaanki niin ei oo mitään ongelmia mahdollisten koneen huoltojen ja muiden kaa. Sitten mullon täs 2 näyttöö, subbari+kajarit, kuulokkeet, parit mikit, Logitech G11 näppis ja G9 hiiri. Ventin käyttö sujuu kun leikki ja kaikki kone pelaa muutenki ku rasvattu sekä, netti on vielä 8megan. Kone ei oo koskaa oikein pettänyt, mutta onhan toi blue srceen ehkä kerran tullu kun on pari päivää pyöriny kone ja pari pelii päällä ja nettikää ei oo pettäny viel kertaakaa.



Kysyttävää, lisättävää, poistettavaa? Jakakaa ihmeessä, niin vois nekin puutteet täyttää. Niitä nimittäin voi löytyä koska tässä väsyneenä pari tuntia tätä tuli väsäiltyä.



Terveisin

Kontaz
TOPAIS
Druid Officer
Posts: 212
Joined: 04 Apr 2008 17:08

Re: Kontaz - Resto Druid

Post by TOPAIS »

En jaksanu lukee mut fuk yeah Konsta kiltaa.
Image
Aduim
Apina
Posts: 342
Joined: 09 Sep 2008 16:27

Re: Kontaz - Resto Druid

Post by Aduim »

Kiltaan.

PS: Jaksoin oikeesti lukee ton kokonaan!
atuim
Otrdi
Posts: 196
Joined: 18 Dec 2008 18:17

Re: Kontaz - Resto Druid

Post by Otrdi »

Aduimi puhuki jotain et kauhee romaani inc ja sieltähän se tuli =D

Ainaki tähän asti ollu alttinaxxeis sen verran kova pelaa et inee imo!
Image
Rhianne
Warrior Officer
Posts: 185
Joined: 23 Jun 2008 17:24

Re: Kontaz - Resto Druid

Post by Rhianne »

Oon varmaan liian puolueellinen vastaan tähän applyyn nii katotaa vielä mitä muut sanoo :D Mut joo eiköhän restolle tilaa löydy kun yks juuri lopetti.
Image
Image
User avatar
Velhoprkl
Posts: 202
Joined: 12 Nov 2008 02:12

Re: Kontaz - Resto Druid

Post by Velhoprkl »

Kontaz wrote:Tutut killassa: Elikkäs killastaha mä tunnen hyvin Aduimii Nanjiroo ja tällasta kaverii, on siellä varmaa aika paljo muitaki, mutta eipä tota oo ihan äskettäi tullu keskusteltuu..
Kaikki parhaat... Kosha puuttuu enää. Sisään vaan. :mrgreen:
User avatar
hopsu
Posts: 334
Joined: 10 Mar 2008 23:12
Location: Porvoo

Re: Kontaz - Resto Druid

Post by hopsu »

Kontaz wrote: Joo elikkäs minun nimi on Teemu,
-.-
Image 8-)
Image
Habis
Death Knight Officer
Posts: 37
Joined: 25 Mar 2008 23:13

Re: Kontaz - Resto Druid

Post by Habis »

bulllfuuuuckkk taas pitäs gearii joku vanqu -.- (tänne sitä hattuu)
Image
Bauhaas
Posts: 232
Joined: 22 Mar 2008 11:16

Re: Kontaz - Resto Druid

Post by Bauhaas »

Meizi tääl Ylläksel (H).

Hyvält näyttää vaikkaki ku alkuu luki ni tuntu ku ois omaa applyy lukenu.
Trialille ainaki itte en meinaan äijä restoskillei oo nähny, mut eiköhä se Pwra opeta.
"Ladies, I'm Steve Stifler and I have an 11-inch penis... around! Think about it."
TOPAIS
Druid Officer
Posts: 212
Joined: 04 Apr 2008 17:08

Re: Kontaz - Resto Druid

Post by TOPAIS »

Bauhaas wrote:Meizi tääl Ylläksel (H).
Voisit jäädä sinne imo.
Image
Locked