sossupummi, prot warrior

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Locked
User avatar
sossupumm
Posts: 10
Joined: 29 Mar 2008 21:31

sossupummi, prot warrior

Post by sossupumm »

IRL tiedot: tällänen perus korsolainen ;D oon töissä raksalla. lifetän vähäse ja dataan :)

Etunimi: Ilmo

Ikä:17

Tietokoneen tiedot: kasattukone, en muista mitä on syöny. mut pyörittää silti iha täysii! ;)

Muuta: Pidin noin 3kk tauon wowista, ku rupes vähä kyllästyttää tää wotlk. eräs kaveri sitte houkutteli mut takas pelaa. tässä sitä sitte taas ollaan, ja mieli tekis päästä taas raidaa.


Character tiedot:

Nick: sossupummi http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... Sossupummi

Class, race & spec: warrior, orc, prot

Proffut: engi/mining


Aktiivisuus: en ehkä enää niin aktiivinen oo, mitä olin tbc, mutta silti yritän olla aktiivinen.

Normaalit peliajat: Neljän aikoihi oon himassa ku duunista tuun, ja siihen kymmeneen/yhteentoista voin pelata, ettei yöunet kärsi liikaa. viikonloppusin vaikka kellonympäri,

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: seinäkiipeily, ei sinänäsä häiritse koska, käyn pari kertaa viikossa, satunnaisina päivinä. Airsoft yleensäkkin lauantaisin/sunnuntaisin aamupäivisin.


Entiset killat (ja syyt miksi lähdit): melkeen koko TBC pelasin DH:ssa, pari viimestä viikkoa tbc:stä draamassa.
Wotlk pelannu arcticassa.

PVE kokemus:pre tbc en pelannut, mutta on niitäki tullu kahlattua läpi.
TBC kaikki.
WOTLK kaiikki paitsi sarta drakeil.

Altit, pvp kokemus yms: altteja on 51 dudu ja 45 hunu. oon vähä laiska levuttaa. pvp ei oikee oo koskaa innostanu.


Disharmonyyn? haluu takas raidaa kaikkien teijä ihanien sekopäittenkaa ;D

Suosittelijoita / kavereita killassa: Monkstrolls, Kosha, Habis, mianus, Hymy, Jersku.....ja kaikki tbc dh:laiset, joittenkanssa oli mukava pelata. :)

Odotukset ja tavoitteet: Ulduarii olis kiva päästä kynii ekojen joukossa :)

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: no tottakai te haluutte yhen pummin takas kiltaan ;D

Muuta: arcticassa oon atm vaa sossuna, sen 3kk tauontakii ei oo enää tankki spottei.
Image
Habis
Death Knight Officer
Posts: 37
Joined: 25 Mar 2008 23:13

Re: sossupummi, prot warrior

Post by Habis »

no giiiiieeeeb! voisit tulla mun tilalle tankkaa ni voin alkaa depsii
Image
Rhianne
Warrior Officer
Posts: 185
Joined: 23 Jun 2008 17:24

Re: sossupummi, prot warrior

Post by Rhianne »

Eipä oo tarvetta warrutankille, gl killan ettimiseen.
Image
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: sossupummi, prot warrior

Post by pulshu »

No just...
Image
Locked