Mage apply - Stormreaver

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Dog
Posts: 2
Joined: 03 Apr 2009 23:17

Mage apply - Stormreaver

Post by Dog »

Tos päiväl juttelin vähä koshan kans ja kuulin et teil maagit spotit olis täynnä mut isken silti tän applyn nyt tänne.


IRL tiedot:

Etunimi:Sauli

Ikä:17 (-92)

Tietokoneen tiedot: Koneen tietoi en muista mut hyvin pelittää
Muuta: Hitaal netil joudun vetelee täl hetkel täs lähiaikoina pitäis olla tulos uus nopeempi tilalle


Character tiedot:

Nick: Dorag http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... er&n=Dorag pvp spec on atm
Tähä viel pistän tost raid UI shot http://img511.imageshack.us/img511/6370/raidshot.jpg
scalee oon pienentäny tost oon pienentäny paljon

Class, race & spec: Mage, Troll male, oon raidaillu aikalail 50/25/25 arcane(57/3/11)/ffb(0(53/18)/arcane fire(18/53/0) ihan millä tahansa valmiina raidaan

Proffut:Ench/Herb 450 herbi on täs ollu tarkotuksena vaihella ulduarin tullessa johonki raidi ystävällisempään proffuun


Aktiivisuus: +60% attendancel raidaillu nyt tbc:st asti

Normaalit peliajat: 1600-23.30

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: Pesäpallo. Sellaset 1-3 kertaa viikos reenailen et ei haittaa aktiivisuut pahemmin


Kokemus

Entiset killat (ja syyt miksi lähdit): Stormilla oon ollu El Majones olin tbc alus ja siel käytii hinaa alas ssc/tk parit bossit alas kilta sit kaatu ja lähdin hakemaan uutta kokemusta KGB:hen joka oli just nöihin aikoihin yhistynyt Ei mitään toivoa kans. Näitte kans tuli putsattuu sit ssc,tk,hyjal,bt ja swp (1/6 pre nerf). Nyt sit ollaan taas siin jamas et kilta lähössä alta kun kymmenkunta core pelaajia lopetti, vaihto kiltaa yms. Nyt sit otin itteeni kaksin käsin niskast kiinni ja lähin koittaa onneani uuden killan ettimisessä.
Wotlk: muuten kaikki cleared paitsi 10os 3d puuttuu


Altit, pvp kokemus yms: Alttina o 77lvl palikka Frogar tätä oon nyt iltojen riennois ain levutellu. Pvp nyt en mitenkää hirveestii oo väännelly mut sillo tällö ku content o cleared niin tullu tupla magel vedeltyy.


Disharmonyyn?

Suosittelijoita / kavereita killassa: Hymyn nyt muistan Majoneesist mut uskaltaaks se mua suositella (;

Odotukset ja tavoitteet: Ofc tasokkait raidei -> progress -> hyvä kilta henki

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: Olen aktiivinen ja lojaali raidaaja

Muuta: Oon tälläne 17v jääräpää Oulust omintakeisella huumorintajulla säestettynä. Opiskelen sähköasentajaksi ensimmäistä vuottani Kaukovainiolla jos nyt teil joku siel sattuu oleen Oulust ja tietää paikan ;) . harrastuksiin kuuluu myös pesäpallo joka imasee pari kertaa viikos sen 3h illoist pois.

Kattotaas sit miten äijän käy -Dog
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Mage apply - Stormreaver

Post by Hymy »

Jees iha hyvä jäbä mitä pari kertaa jotai sanoja vaihtanu, mut taitaa nuo magespotit aika hemmetin tiukilla olla, katellaan.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
User avatar
Hyeena
Posts: 272
Joined: 16 Mar 2008 15:41

Re: Mage apply - Stormreaver

Post by Hyeena »

Jos ajettaisiin Takeni :arrow:, niin tulisi tilaa.
Jos ei oteta, voitas silti ulostaa Taken(H) :idea:

Oikeasti taitaa olla niin, että noita aktiivisia mageja on riittävästi. Tai mistäs minä tiedän, kun omat raidailut on ollut aika vähissä jonkun aikaa. :roll:
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
User avatar
hopsu
Posts: 334
Joined: 10 Mar 2008 23:12
Location: Porvoo

Re: Mage apply - Stormreaver

Post by hopsu »

mitö wittyy hyeena 8-)




joo ei kyl kiltaa :P
Image 8-)
Image
TOPAIS
Druid Officer
Posts: 212
Joined: 04 Apr 2008 17:08

Re: Mage apply - Stormreaver

Post by TOPAIS »

Imo Willen tilalle kiltaan...
Image
User avatar
Velhoprkl
Posts: 202
Joined: 12 Nov 2008 02:12

Re: Mage apply - Stormreaver

Post by Velhoprkl »

KGB................................................................................................................................................................................................................................... -.-
Otrdi
Posts: 196
Joined: 18 Dec 2008 18:17

Re: Mage apply - Stormreaver

Post by Otrdi »

TOPAIS wrote:Imo Willen tilalle kiltaan...
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Mage apply - Stormreaver

Post by pulshu »

Ei viitti kiusata Willee enempää sille tulee paha mieli.





































Ja VITUT! :mrgreen:
Image
Dog
Posts: 2
Joined: 03 Apr 2009 23:17

Re: Mage apply - Stormreaver

Post by Dog »

Kivasti ootte herätelly topicin eloon mut oisko mahdollisuutta saada komenttia kiltaan pääsy mahdollisuuksista.
Rhianne
Warrior Officer
Posts: 185
Joined: 23 Jun 2008 17:24

Re: Mage apply - Stormreaver

Post by Rhianne »

Ei oo magelle tilaa, IMO pärjättäis ihan hyvin (lue: paremmin) ilman villeä vaikkei ketään tulisi tilalle. GL killan ettimisee.
Image
Image
Locked