Puhtoinen - DPS warrior

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Post Reply
Puhtoinen
Posts: 3
Joined: 28 Apr 2009 20:37

Puhtoinen - DPS warrior

Post by Puhtoinen »

IRL tiedot: Tamperelainen lukiohihhuli

Etunimi: Lari

Ikä: 16, syksyllä 17

Tietokoneen tiedot: Näistä varsinaisista tiedoista ei ole paljoa hajua, mutta tähän mennessä kaikkea se on pyörittänyt ilman suurempia ongelmia.

Muuta: Kuulemma mukava kaveri irlissä, en ujostele ja esitän kantani asiallisesti ja särmällä.

Character tiedot:

Nick: Puhtoinen http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... =Puhtoinen

Class, race & spec: Orc Warrior, spec mikä tahansa, geari löytyy kaikkeen mutta mieluiten dps huidon.

Proffut: engineering (440/450) ja mining (450/450)

Aktiivisuus: Ma,Ke ja Pe voivat reenien takia tuottaa pientä ongelmaa, mutta kaikki muut päivät voin olla raidilla ellei jotain suurta ja ihmeellistä tapahdu. Reenipäivätkään eivät ole kokonaan pois suljettuja.

Normaalit peliajat: Hieman fiiliksen mukaan, raideilla olen kun niitä on edellisessä mainitun mukaisesti. Silloin kun ei ole mitään muuta niin koneella tulee istuttua koko päivä.

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: Tae-Kwon-Do edellä mainittuina päivinä

Kokemus: Vanilla -
TBC - T5 tason raideja on clearailtu
WotLK - 10-man Ulduarissa olen mennyt Generaliin asti

Entiset killat (ja syyt miksi lähdit): Mazrigos realmilla jolta migrasin, oli Tibulin Mahti, pre-Ulduar content clear, lähdin realmin vaihdon takia. Nyt kun migrasin Stormille niin Renzokukenissa pyörin, mutta kilta ikävä kyllä hajosi.

PVE kokemus: ks kokemus

Altit, pvp kokemus yms: TBC pelasin huntteria ja wlockkia, ja nyt warrulla olen huitonut PvP sellaisella 800resi gearilla, arenaan en ole vielä kunnolla päässyt kiinni koska ei ole kunnon paria tullut vastaan.

Disharmonyyn?: Olen kuullut killasta hyvää, ja koska vanha hajosi niin uutta tarvitsisi pikaisesti sillä raidaaminen himottelee kovastikin.

Suosittelijoita / kavereita killassa: En tunne koska realmilla vasta vähän aikaa ollut.

Odotukset ja tavoitteet: Rentoa ja huumorintajuista meininkiä, raidilla kriittisissä tilanteissa asiallisuutta unohtamatta. Pientä PvPtä olisi kanssanne myös mukava harrastaa.

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: Skarppaan raideille, esim. luen takut ennen uutta bossia, otan tarvittavat consut mukaan, ja bossin aikana keskityn siihen mitä teen.

Muuta: No olen aivan järkyttävä achihuora, mutta ei sen pitäisi menoa haitata. Ei sitten kai kummempia, vastaustanne odotellessa...

-Puhtoinen
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Puhtoinen - DPS warrior

Post by Hymy »

Perjantaina ei raidata mutta saattaa dps warru spotit aika tiukassa olla.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
Otrdi
Posts: 196
Joined: 18 Dec 2008 18:17

Re: Puhtoinen - DPS warrior

Post by Otrdi »

Voitas kyllä ehkä ottaa pari depsiä lisää? Semmosia jotka ei släkkää.
Image
Puhtoinen
Posts: 3
Joined: 28 Apr 2009 20:37

Re: Puhtoinen - DPS warrior

Post by Puhtoinen »

En mää todellakaan mikään slackkeri oo. :) Reenipäivät tietty on kysymysmerkki, mutta onhan sekin vaa 2 päivää teidän raideista. Kyllä mulla se teidän 3 raidia viikossa tulis helposti täyteen. Toisin sanoen, aina kun voin raidaa, raidaan. Ei tuu semmosta että "En mää nyt viitti"
Puhtoinen
Posts: 3
Joined: 28 Apr 2009 20:37

Re: Puhtoinen - DPS warrior

Post by Puhtoinen »

Niin ja sitten vielä että jos kiinnostaa/liittyy mitenkään mihikää, niin tank gear on 4/5 T7,5, hanskat T8, aseina Last Laugh ja Shieldwall of the Breaker. HP UB on 29,6k, avoidancee en ikävä kyllä muista koska en oo aktiivinen tankki vähään aikaan ollut, mutta mielestäni se on suhteellisen kova.
Rhianne
Warrior Officer
Posts: 185
Joined: 23 Jun 2008 17:24

Re: Puhtoinen - DPS warrior

Post by Rhianne »

Ei oo suurta tarvetta dps warrulle, eikä varsinkaa jos et voi maanantisin / keskiviikkoisin raidaa. GL killan ettimisee.
Image
Image
Post Reply