Naggitaja Prot Warrior

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Post Reply
Nightmaster
Posts: 2
Joined: 12 Aug 2008 16:18

Naggitaja Prot Warrior

Post by Nightmaster »

Juu aloitan suoraan itsestäni kertomisella olen tällä hetkellä Osa aika työssä syy lomautusten eli joka toinen viikko on lomaa töistä ja se lisää aktiivisuutta (töistä pääsen aina kahdelta päivällä elikkä ehdin raideille ajoissa)... Ja henkkari paperit väittää että olen 23 vuotias miehen alku ketä kantaa nimeä Toni.
Nyt päästiin sitten asiaan elikkä minun Wowi kokemukseen ja muihin yksityis kohtiin....
Harrastukseni on wowi joten minua näkee päivittäin pelaamassa ja juttelemassa ihmisille.. Aktiivisuus on miltein joka päiväistä vähintään 6 tuntia per päivä, jollein tule mitään kesämökki remontti reissua tai muuta kökkärettä...... Elikkä raidaaja ainakin olisin....
Sitten mennään kiinni Charoihini/Charaan jolla haen/hakisin kiltaanne olisi Tauren Warrior 80LvL sillä aloitin vasta raidaamisen Wotlikin tullessa elikkä Naxx 10/25 clear Os10/25 clear EoE 10/25 on tehtynä (Os 10=2 drakella DoWn 25=2 drakella) Ja ulduar 25 on leviathan down ja 10 ulduarista on kaadettu 6 ensimmäistä bossia.Ammatteina on nuo BS ja JC, Koska BS:llä saan tankille gemipaikat mitä ei saisi ilman ja JC nostin koska saan epic stamina gemit geariin mukaani...
Muita Charojani on Holy/disc priest 70 8Nightmaster raidi kokemus hänellä on ZG AQ 20 MC KARA MAGGY/GRUUL SSC TK MH BT (illidan 10%wipe)..... Kolmantena charan olen jaksanut levuttaa 80 tuossa jokin aika sitten Panesko niminen mage... Pane ei ole kuin mennyt vasta Os 10/25 koska geari ei ole vielä riittävä raidaamiseen kunnolla....

Armor Linkit:
Naggitaja: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... =Naggitaja
Taapio: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &n=Panesko
Nightmaster: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... ightmaster

Siitä minkä tähden minut kannattaisi ottaa kiltaan niin.....
Saisitte minusta aktiivisen tankin ja osaavuudesta en osaa sanoa koska se on aina eri ihmisten mielestä erillainen.... Ja takut ymmm..... on aina tietosta suurinpiirtein bossista mihin olemme menossa milloinkin.. Tuon raideille mukanani aina flaskit ja ruuat ettei ne lopu kesken ikinä..... Muutenkin olen auttavainen muita kohtaa aina jos vaan kilta kaverit pyytää alteille juoksemaan HC instoja tai mitä vaan mitä voin tehdä avuksi ja rahallisesti voin avittaa aina pikkuisen kiltalaisia jos tarve on
Nightmaster
Posts: 2
Joined: 12 Aug 2008 16:18

Re: Naggitaja Prot Warrior

Post by Nightmaster »

Tuo armor linkki ei toimi jostain kumman syystä tällä hetkellä en tiedä missä on vika
User avatar
Shaqu
Posts: 237
Joined: 10 Mar 2008 23:19
Location: Oulu

Re: Naggitaja Prot Warrior

Post by Shaqu »

Itse"järjestellyt" applyt ovat hyviä, JOS osaa käyttää yhdys_sanoja. Se template on muutenki siellä sitä varten, että sitä käytettäisiin, koska siitä pystyy nopeasti katsomaan ja erittelemään ne tärkeimmät asiat, toisinkuin huonosti jaotellusta sanonkomämistä.

Ei muuta.
Image
Alvari
Posts: 5
Joined: 10 Apr 2009 00:39

Re: Naggitaja Prot Warrior

Post by Alvari »

Sonjan kavereita. imo kiltaan.
Image
User avatar
Shaqu
Posts: 237
Joined: 10 Mar 2008 23:19
Location: Oulu

Re: Naggitaja Prot Warrior

Post by Shaqu »

Pulshu missä on miun editti? Laitan jokasen pilkun paikalle 3 pistettä...

Vittu.
Image
Rhianne
Warrior Officer
Posts: 185
Joined: 23 Jun 2008 17:24

Re: Naggitaja Prot Warrior

Post by Rhianne »

Rekry osiosta on poistettu edit nappi kaikilta. Mut itse asiaan, ei oo tarvetta tankeille eikä toi hakemus muutenkaa oikee vakuuttanu, GL uuden killan ettimisee.
Image
Image
Post Reply