uusi parempi hakemus

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Post Reply
jusifix
Posts: 3
Joined: 31 May 2009 17:39

uusi parempi hakemus

Post by jusifix »

Nimi: jussi
Ikäsi: 82 syntynyt

Omistatko mikin/ventrilon: Ventrilo 0.5 Mix on

hahmot
mage jusifix fire duel spec on transmutation master 444/450 alhemyn muutin toks ja herblamist 450/450 Cooking 413/450. First Aid 450/450. Fishing 450/450 ridi skilli 225

paladin jusifixer holy duel spec on retri jewelcrafting 434/450 ja mining 450/450 Cooking 404/450. First Aid 450/450. Fishing 409/450 ridi skilli 225

priest jusifixa sahdow duel spec on dispel mooncloth tailoring 433/450 ja enchanting 420/450 Cooking 410/450. First Aid 450/450. Fishing 400/450
ridi skilli 225

Kuinka usein pystyt olemaan mukana raideilla
joka päivä mihin aikaan tahansa paitsi jos otteitaan pokesukset ja harrastus, työ huomioon aikaa on maanantaista perjantaihin 1,00-23,00 yleensä viikonloppuisin yleensä pysty aika harvoin käyn missään muualla joskus kyllä kavereidenkaan ulkona ja sukulaisilla.

Raidi kokemuksesi pretbc/tbc/wotlk: Kaikki TBC raadit on mulle tiedos muta en oo kalkkis ite ollu monissa kummiki ku ei oo pääsy kunnoll ite tykittä kunnon porukoissa mut magel,oon ollu karazhan ja tempeest keeperis ja the brotanica the eye jokusen kertoi nois kaikkis prestil just vähän wolkin tulon jälkeen vedettiin bläkc temle ja sitten wotlkissa on tiedossa kaikki mut oon magel kerran ollu Naxx10 oxxya mätetty 2 kertaa priestil ja magel ollu mut molemmilla kerroilla joku nappasi heret mua ennen kai se oli ommaa tyhmyyttä ku en ottanut niit ajoissa vähä osviittaa ja geerii pitääs saada eka paremaks kokemusta en osaa sano et okse nyt niin mainitsemisen Arvonen mut jotain kumminkin, mmo-champion.com sivuilta näkee taktiikat ja wowhead. wowdb. muut kaikkeen muta kivaa, tuntuu vähä mitä tässä seuraillut et kaikilla vähä oma tyyli vetää, oon kuullut et on joku suomen kielinenkin sivusto mistä näkee noi mistä mikäkin vedettään. thottbot oon pelates käytäny kans
Armory linkkis:.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &n=Jusifix
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... n=Jusifixa
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... =Jusifixer

Oletko tarvittaessa valmis myös vaihtamaan specciäsi: kyllä se käy jos on tarve ja däylyst saa raha lisää ah tavara kauppaamalla

Kerro meille miksi juuri sinut pitäisi ottaa koska olen innostunut naxxissta ja tavoitteena ennen kaikkea suurena haluna ihan ehdottomasti haluisin Claseille heroic clory of the raider aciventti ja ois suurenna tavoitteena myös ja kyllä noi kaikki mahoaliset mountittki ois tervetulleitta mitä vaan saa mukaan niitä ois myös kiva saada maholiman paljon tietenkin
Otatko potut,flaskit ja ruokabuffit mukaan progress raideille: voin tehän ne mun magella tai ostaa jos jollain sattu olleen mukana joka antaa

Kerro jotain pientä itsestäsi: perus skorpionin luonne puhuu vähän mutta asiaa cryisis pyörii loistavasti ja left 4 dead koneen pistäs olla hyvä annakin harrastus salibrandy kerran viikko jää kesä tauolle vähäksi aikaa asun yksin

oks ny parempi taso nousi heetti vai en oo ikinä nähnyt näin paljo killan etsimisessä vaivaa kyl täyttyy sanoo aika hankalaa on ollu piti ihan pohjaa hakee netis mimmosii ne on tehny.tai sit se on kyl lian myöhstä vai pistin kans sen http://www.goblinexplosives.net/jos tällt ei nappa
TOPAIS
Druid Officer
Posts: 212
Joined: 04 Apr 2008 17:08

Re: uusi parempi hakemus

Post by TOPAIS »

Tapa nyt jo ittes.
Image
wattuu
Posts: 10
Joined: 25 May 2009 19:25

Re: uusi parempi hakemus

Post by wattuu »

Oletko kenties tuktituttanut madhollista lukihäiröä? Tesktissäsi on nimtitäin prai kirjotiusvrihettä.
Image
User avatar
Shaqu
Posts: 237
Joined: 10 Mar 2008 23:19
Location: Oulu

Re: uusi parempi hakemus

Post by Shaqu »

:--------------------------D
Image
Surian
Posts: 9
Joined: 26 Nov 2008 14:18

Re: uusi parempi hakemus

Post by Surian »

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::d
Karkki
Posts: 23
Joined: 27 Mar 2009 19:56

Re: uusi parempi hakemus

Post by Karkki »

vaivaa yks asia.. oletko sä tosissas? :D :D :D :D :D
jusifix
Posts: 3
Joined: 31 May 2009 17:39

Re: uusi parempi hakemus

Post by jusifix »

en kai mä ny huvikseen hakemuksii pistele jos en johonkin sillä pyri totta kai haluamaani tavoitteeseeni tähtään nyt ensi ennen kyllä en lepää ku siihen pääsen
Karkki
Posts: 23
Joined: 27 Mar 2009 19:56

Re: uusi parempi hakemus

Post by Karkki »

Mä..mä oon sanaton
User avatar
Hyeena
Posts: 272
Joined: 16 Mar 2008 15:41

Re: uusi parempi hakemus

Post by Hyeena »

Luulin että Topias seisoo internetin "hei, olen idiootti" palkintopallila ihan yksin. Nyt tulee ruuhkaa. Ette vilkuttele mulle sieltä.

Ei jumansviuda. Annanko trollille hiukopalaa? No en anna. Vai annoinko jo? Voi vitunvittu.
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
Post Reply